View Full Version : AirMighty.com in een nieuw jasje...
Niels - AirMighty.com
28-09-2006, 12:55
Het heeft even geduurt... maar AirMighty.com (http://www.airmighty.com) is in een nieuw jasje gestoken! :D
Geen pop-ups meer, een gallerie waarin je commentaar kan geven, een slideshow van iedere show of meeting kan bekijken en overzichtelijk doorheen kunt bladeren... tevens een hoop informatie waar bijna nooit of helemaal nooit naar gekeken werdt is verdwenen om het allemaal iets overzichtelijker te maken...
De input zal het zelfde blijven, ik zal dus gewoon blijven doen wat ik altijd deed.
Ik vindt hem netjes geworden (anders had ik 'm natuurlijk niet zo gemaakt ;) ).
Mocht je hem gaan bekijken alvast bedankt!
Anders hopelijk tot snel! :D
Groeten, Niels
flat4_85
28-09-2006, 13:15
Mooi man,ziet er goed uit!!Zeker een verbetering,keep up the good work!
Niels - AirMighty.com
28-09-2006, 13:20
nu al off line?Off-line??? al de gehele dag online hoor.... :D
Mooi man,ziet er goed uit!!Zeker een verbetering,keep up the good work!Dank u...
ligt denk ik aan hier!
beetje problemen met tiscali...
Niels - AirMighty.com
28-09-2006, 13:23
ligt denk ik aan hier!
beetje problemen met tiscali...Ik schrok/dacht al... :D pfoe ;)
ziet er goed uit!
veel beter zo zonder die popups (daar kan ik niet tegen :-)
welke versie van coppermine gebruik je?
ik had laatst de meest recentie versie bij een klant geinstalleerd en die was zo traag als dikke st*nt. 'effe' een iets oudere versie er op en het geheel liep weer als vanouds
Mooie site Niels.....beter zo!!
Ik denk ff testen: Een goede website houdt die in (is me laatst eens verteld) je moet overal met 3 klikken kunnen komen is dit niet het geval? Dan is het geen goede website.
Dus ik klik links in het menu op Archives. Mooi die werkt. Klik ik daarna op categories - all werkt het niet, hij laad wel iets (middenstuk knippert ff) maar de maanden van het archief blijven dood leuk staan... Ook als ik ergens anders op klik het zelfde verhaal. Echter de hoeveelheid maanden in het lijstje is wel afhankelijk van de knop waar ik op klik. Houdt dus in dat tie wel gewoon netjes laad.
Dus ik neem aan dat dit express is? Dat je dan gelijk alles op data kan bekijken? Vind het maar een vreemde benadering/opzet v/d website.
Verder een hele mooie website!
Niels - AirMighty.com
28-09-2006, 15:17
Ik denk ff testen: Een goede website houdt die in (is me laatst eens verteld) je moet overal met 3 klikken kunnen komen is dit niet het geval? Dan is het geen goede website.
Dus ik klik links in het menu op Archives. Mooi die werkt. Klik ik daarna op categories - all werkt het niet, hij laad wel iets (middenstuk knippert ff) maar de maanden van het archief blijven dood leuk staan... Ook als ik ergens anders op klik het zelfde verhaal. Echter de hoeveelheid maanden in het lijstje is wel afhankelijk van de knop waar ik op klik. Houdt dus in dat tie wel gewoon netjes laad.
Dus ik neem aan dat dit express is? Dat je dan gelijk alles op data kan bekijken? Vind het maar een vreemde benadering/opzet v/d website.
Verder een hele mooie website!
Ik moest even denken wat je bedoelde... maar het klopt wat je zegt en het is nog goed ook....
Wanneer jij op "Archives" klikt krijg je een overzicht van de maanden waarin er nieuws is geupload.
Klik jij op "Categories" klopt het dat die niet linkt, dit is namelijk alleen een kopje en geen link...
Klik jij bijvoorbeeld op "My Ride" (nadat je op Archives hebt geklikt) klopt het dat het rijtje met maanden korter wordt omdat ik niet in alle maanden iets in deze categorie heb geupload, je krijgt dus alleen de maanden te zien waarin dat wel is gebeurd.
Maar het is dan toch geen vreemde opzet van de website, waneer je in het 'archief' zit te kijken en je een overzicht krijgt van de maanden e.d.?
Verder zal het recente nieuws altijd bovenaan komen te staan en vergeet niet de "Hoofd-navigatie" rechts bovenin de website! :D
Bedankt voor je reactie, top!
danielle
28-09-2006, 15:29
Ziet er echt super uit! Heb ff geen tijd om uitgebreid te kijken... maar zal ik van de week ff doen!
Ik klikte op je het knopje "All" wat onder het woord categories stond, zo bedoelde ik dat. Maar ik dacht, wil het archief zien dan klik je op het archief. Wil je vervolgens weer verder gaan met surfen op de website dan klik je gewoon weer op 1 van de knopjes onder de kop categories (bijvoorbeeld: All :D ) en dan krijg je gewoon die stukken tekst met foto's ipv de maanden wanneer er aan iets gewerkt is. Maar zo kan ook. Zie je alleen niet veel. Dus ff wennen en tis beetje vreemd dan. Elke keer als ik zoiets zie dan denk ik. Moet mijn website ook maar eens af gaan maken doen. Tis alleen een html ding. Ziet er nu niet echt meer uit...
Niels - AirMighty.com
28-09-2006, 15:40
Ik klikte op je het knopje "All" wat onder het woord categories stond, zo bedoelde ik dat. Maar ik dacht, wil het archief zien dan klik je op het archief. Wil je vervolgens weer verder gaan met surfen op de website dan klik je gewoon weer op 1 van de knopjes onder de kop categories (bijvoorbeeld: All :D ) en dan krijg je gewoon die stukken tekst met foto's ipv de maanden wanneer er aan iets gewerkt is. Maar zo kan ook. Zie je alleen niet veel. Dus ff wennen en tis beetje vreemd dan. Elke keer als ik zoiets zie dan denk ik. Moet mijn website ook maar eens af gaan maken doen. Tis alleen een html ding. Ziet er nu niet echt meer uit...Ach ja je moet een beetje crea blijven met het indelen van je website he... toch ;)
Bedankt voor je reactie iig! :D ...is altijd leuk om te lezen hoe andere mensen de website beleven.
Niels - AirMighty.com
28-09-2006, 15:42
ziet er goed uit!
veel beter zo zonder die popups (daar kan ik niet tegen :-)
welke versie van coppermine gebruik je?
ik had laatst de meest recentie versie bij een klant geinstalleerd en die was zo traag als dikke st*nt. 'effe' een iets oudere versie er op en het geheel liep weer als vanoudsThanx Pim!
Pfoe de versie durf ik je niet te noemen... we hebben er gewoon 1tje gepakt, maar ik weet niet meer of dat de recentste was of eentje die we al eens gedownload hadden?!?
Deze loopt iig monster! :D
LinnieTDI
28-09-2006, 15:55
:clap: Goed bezig geweest !!
Niels - AirMighty.com
28-09-2006, 18:02
:clap: Goed bezig geweest !!Dank u! :D
Ondertussen het intro nog een kleine makeover gegeven... deze was nog niet helemaal naar wens...
Nu dus wel! :D
LinnieTDI
28-09-2006, 18:04
Hahaha ik zie het, wel :rock: zo!
nette site, mooie ondersteuning voor firefox,nice
Beetlefreak
28-09-2006, 23:02
Mooi Niels!
Niels - AirMighty.com
29-09-2006, 08:51
Thanx... het is echt leuk zoveel positieve reacties te lezen, aangezien het een hoop werk is geweest. :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.