View Full Version : G-lader revisie+flowen
WillemG40
08-10-2006, 11:11
Ik heb vorige week mijn g-lader (G40) late reviseren bij Arno (Polo 3) :D na hem de week er voor te hebben gebracht zodat hij hem kon flowen heeft hij hem 1 oktober met kennis van zaken in elkaar gezet :) zag er allemaal perfect en professioneel uit (gebruikte gereedschap e.d.).
De materialen die hij gebruikte waren alleen originele onderdelen ( dichtleisten, keeringen en lagers)
Bij het flowen heeft hij de inlaat groter gefreest en de uitlaat een speciale vorm gegeven zodat de lucht er sneller uit kan.
en nu na een week in rijden heb ik mijn volle vermogen weer terug :woowoo:
G-eert-40
08-10-2006, 11:24
ik heb mijn lader ook door arno (polo3) laten doen. mocht gewoon meekijken hoe hij dat deed en legde alles uit hoe het werkt. zeer tevreden over.
rallye16vt
08-10-2006, 12:31
En toen???? :D
vw dennis
08-10-2006, 12:32
Ja, wat toen? Ben je nu je rijbewijs kwijt? :D
G-eert-40
08-10-2006, 16:12
en toen? gewoon iemand die zeer tevreden is en nu weer lekker van zijn auto kan genieten en die dat met jullie wil delen. altijd fijn als je hobby weer lekker rijdt. :)
Zoals gewoonlijk,graag gedaan!!
En veel rijplezier!!!
Arno
Pm me maar even wat je precies allemaal wil.
Voor iedereen die wil weten in welke staat zijn lader is,en of deze aan revisie toe is.
Voor 25 euro kijk ik de lader na.
Dan haal ik m eraf,kijken we m samen na,en wijs ik op eventuele dingen,en of revisie nodig is.
Dan bouw ik m weer dicht en zet m terug.
OF mocht directe revisie nodig zijn heb altijd delen op voorraad..
Reviseer enkel met orginele delen,en altijd met een half jaar garantie.
Arno
Joey_G40
08-12-2006, 21:28
Ik wil hem ook laten reviceren bij Arno als dat mogelijk is.Hij lekt ollie jammer genoeg :( denk dat de keering lek is .
Ja, wat toen? Ben je nu je rijbewijs kwijt? :D
:woowoo: :rock:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.