PDA

View Full Version : Small business/retail management

steven16v
11-10-2006, 11:15
Hallo,

Ben benieuwd of er hier nog meer mensen de opleiding Small buisiness/retail management doen.

En wat de bevindingen daarover zijn. Ik ben zojuist begonnen met de opleiding in deeltijd. D.w.z. 1 avond in de week naar school en de rest zelfstudie.

Uiteraard zijn eventuele tips ook welkom betreft informatie over projecten, verslagen, presentaties ed.

Oja, ik doe de opleiding in Hengelo aan het Saxion. Misschien nog bekenden hier?

polopaul
11-10-2006, 12:20
Hallo,

Ben benieuwd of er hier nog meer mensen de opleiding Small buisiness/retail management doen.

En wat de bevindingen daarover zijn. Ik ben zojuist begonnen met de opleiding in deeltijd. D.w.z. 1 avond in de week naar school en de rest zelfstudie.

Uiteraard zijn eventuele tips ook welkom betreft informatie over projecten, verslagen ed.

Oja, ik doe de opleiding in Hengelo aan het Saxion. Misschien nog bekenden hier?

Hoi,

Me broer deed het ook, je moet heel veel zelf uitzoeken en zelfstuderen.
Geen colleges bijna en de docenten vinden het allemaal wel best.
Radd het niet echt aan maar goed is qua niveau niet al te moeilijk.
Als je maar voldoende zelf doet.

groeten paul

Lieuwe
11-10-2006, 16:44
Heb Small Business een half jaar gedaan in Leeuwarden .. is alweer mooi wat jaartjes geleden :D

Overstap van HAVO naar PGO systeem op die opleiding was nogal dodelijk voor mij + veel van mijn klasgenoten. Toen was ik ook een stuk jonger .. misschien komt het daar ook wel een beetje door. Kan je verder niet zoveel vertellen over de opleiding helaas :)

Pedaalemmer
12-10-2006, 12:13
Heb ook pgo gehad maar dat sucked

steven16v
12-10-2006, 15:49
Wat vonden jullie zo kl*ten aan PGO dan?

En hebben jullie toevallig nog tips? Kan ik wel gebruiken zo te horen. :tongue:

steven16v
16-10-2006, 09:33
Niet meer small business mensen hier?

steven16v
12-01-2007, 16:32
up