View Full Version : Vrijdag Topic Second Edition !!
knedel16vweber
12-02-2010, 14:56
ik doe mn verjaardag maar us voor de familie en wat vrienden.
daarna moet ik de hele carnaval werken :(
owja, PRETTIG WEEKEIND iedereen!!
nu pas in de trein richting huis.
dit weekend geen carnaval, mag gewoon gaan werken en maandag weer naar school want mn school staat wel boven de rivieren :screwy:
nu pas in de trein richting huis.
dit weekend geen carnaval, mag gewoon gaan werken en maandag weer naar school want mn school staat wel boven de rivieren :screwy:
Een klasgenoot van me heeft al z'n werk voor school deze week al gedaan en is volgende week 5 dagen 'ziek' :D
Een klasgenoot van me heeft al z'n werk voor school deze week al gedaan en is volgende week 5 dagen 'ziek' :D
haha, geniaal.
maar ik heb woensdag een presentatie dus gaat niet lukken.
sowieso ben ik niet zo'n carnavallert.
gr joost
Het is alweer zover :rock:
Weekje vakantie is leuk, maar al drie weken werkloos thuis zitten verveelt knap snel :cry:
jettaracing
19-02-2010, 11:43
Ik vermaak me wel thuis hoor :D
Nog geen kans op wat nieuw werk Ebut?
Nee jong, straks maar weer eens een rondje bellen...
En als je je verveelt, er staan hier nog 2 wrakken op een monteur te wachten :D
Twiekent is weer begonnen! :cheers:
MauSeR35
12-03-2010, 16:06
Bijna weekend gelukkig! Kan ik weer lekker gaan sleutellen aan mijn 16V blok en het werk ff vergeten.
jappie86
12-03-2010, 16:27
weekend staat weer voor de deur, kan ik weer lekker gaan werken :(
MauSeR35
26-03-2010, 13:03
Het is weer bijna zo ver!
Inderdaad....alleen jammer dat ik amper vrije tijd heb dit weekend....
Het is weer bijna zo ver!
Kan niet wachten.. 'k ben 't beu hier... Vanavond nog wa doen? Heb gister de te verplaatsen motorsteun uit de cabrio geflext, vanavond eens kijken of ik hem af kan hangen denk.
MauSeR35
26-03-2010, 13:36
Ja goed idee, kijk ik ff of ik die kleppen uit de 16V krijg.
Ben t ook helemaal beu hiero!, nog tot 16:00...Rij ik gelijk ff langs brezean of van de hoofd denk voor zon kleppenveerverwijdergeval.
Bijna weekend gelukkig! Kan ik weer lekker gaan sleutellen aan mijn 16V blok en het werk ff vergeten.
IDEM hier.
Vanavond de 16v kop demonteren ,er komen zwaardere klepveren in. :thumbup:
MauSeR35
26-03-2010, 13:56
Hiero komen de standaard veren er weer in, zitten maar abf nokken in dus dat kan wel denk ik. Is volgens mij ook de enige mod aan de kop (buiten tig keer vlakken ;) ) Kop gaat eigenlijk uit elkaar voor het vervangen van de klepsteelrubbers.
Vrijdag, tijd voor:
http://forum.i3d.net/attachments/huiskamer-dutch/943171204-verjaardag-van-jugger-naut-bier.jpg
bah.. heineken ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0830.JPG
Hehehe, ja die Jupiler die smaakt inderdaad voortreffelijk!
biertijd!
http://jeroensinkgraven.nl/P240109_12.02.JPG
http://www.uto.nl/assets/images/packshots_sonnema_berenburg.jpg
o nee...kut moet vannacht nog werken
dan word het hele avond!
http://www.kansloosweblog.nl/wp-content/uploads/2007/09/goldenpower.jpg
http://img194.imageshack.us/img194/4835/fotofuck.jpg (http://img194.imageshack.us/i/fotofuck.jpg/)
:D
MauSeR35
02-04-2010, 11:20
BAM! T is weer vrijdag.
Lekker lang weekend, dus veel tijd om aan mijn auto's te prullen :) Dit weekend de bekleding uit de golf halen, kan die volgende week gelast worden...de roestbak ;)
Ik hoop straks/vanavond de Golf op te gaan halen :)
Ik ga straks ook maar es ff aan m'n Jetta prutsen :)
Darkprojectx
02-04-2010, 13:35
misschien toch maar eens iets aan de nieuwe auto gaan doen :D
Morgen maar eens verder met de raammechaniek+geleiders ont-tecktielen :screwy:
martinus83
02-04-2010, 20:19
http://img194.imageshack.us/img194/4835/fotofuck.jpg (http://img194.imageshack.us/i/fotofuck.jpg/)
hahaha :thumbup: :cheers:
jetta mk1 '82
02-04-2010, 20:36
amstel/slootwater.....
Zo, ik hoef me de komende dagen niet te vervelen !! :D
http://img691.imageshack.us/img691/4575/abf009.jpg
amstel/slootwater.....
Wij drinken ook geen Amstel.. maar deze waren al opgestapeld op de foto :thumbup:
Mij maakt het btw niet zo gek veel uit wat voor bier het is.. ik zuip het toch wel op :D
Broer Konijn
29-04-2010, 17:29
Er zit weer een verse apk op de polo :D Alleen een nieuw achterbandje en verder alles okee :thumbup:
evilnyntje
21-05-2010, 15:04
En weer vrijdag, 250 km file nu al (zit in Barneveld) en de training is nog niet afgelopen. Iemand nog iets te melden :)
Ja, weekend!! Dinsdag pas weer :cool:
Alleen wel druk dit weekend.
Weekend !!
Ben blij dat we dit weekend de deur niet uit hoeven ..
Weekend !!
Ben blij dat we dit weekend de deur niet uit hoeven ..
Maar met dit weer de hele dag binnen zitten is ook niks :eek:
evilnyntje
21-05-2010, 15:32
Er staat al 350 km :(, ik ga dit weekend ook niet veel spannends doen, lekker thuis chillen en in de tuin hangen. Erdingertje scoren straks maar in de stad.
Edit 8 min later al 450km
Maar met dit weer de hele dag binnen zitten is ook niks :eek:
Klopt, maar daarvoor hebben we het (60m2) dakterras.
Moet het nog wel ff op orde brengen, maar dat ga ik morgenmiddag doen.
Klopt, maar daarvoor hebben we het (60m2) dakterras.
Moet het nog wel ff op orde brengen, maar dat ga ik morgenmiddag doen.
Damn, dat is wel chill! :cool:
De Jetta is zonet opgehaald en vrijwaringsbewijs en uitvoerpapieren liggen op de tafel. Eindelijk van dat kreng af :thumbup:
jappie86
21-05-2010, 17:29
voor het eerst in 2 maanden weer vrij, ik ga dit weekend lekker van de zon genieten, zondag naar dancetour breda. :D
Moggu !!
En, zijn jullie er al uit ??
http://www.stomwijzer.nl/index.php
Hoi! Het is 2010 en we zijn weer terug met een gloednieuwe StomWijzer!
Te lui om alle partijprogramma's te lezen? Te dom voor de Stemwijzer of het Kieskompas?
Je bent niet alleen hoor, samen met 80% van Nederland ben je perfect geschikt voor de StomWijzer:
Voor iedereen die geen snars verstand heeft van politiek, maar wel gaat stemmen.
Slopertje Alain? Of ga je de complete golf techniek in die 944 zetten?
Dan heb je wel meer dan een paar dagen werk hoor ;)
Slopertje is eind April al weggewerkt .. achteras (kompleet) gaat onder een eigenbouw 15raams komen, net zoals de voorwielnaven.
Hoofdremcilinder zit nu op een 1966 variant en wat klein spul slingert hier nog rond .. body, kompleet met motor en bak is allang weer weg.
Die Passat (met 2L ABF motor) is door Marcski kaalgehaald .. ik heb daar weer de fuseestukken afgehaald voor mijn crew cab project.
Slopertje is eind April al weggewerkt .. achteras (kompleet) gaat onder een eigenbouw 15raams komen, net zoals de voorwielnaven.
Hoofdremcilinder zit nu op een 1966 variant en wat klein spul slingert hier nog rond .. body, kompleet met motor en bak is allang weer weg.
Die Passat (met 2L ABF motor) is door Marcski kaalgehaald .. ik heb daar weer de fuseestukken afgehaald voor mijn crew cab project.
Ohja haha, was een post van eind april :redface:
Eigenbouw is dat wouter zijn bus? Hoe loopt de 66er vari projekt eigenlijk? Al weeer eens tijd voor een update hier op het forum?
Ja, het plan is om de 944 achteras kompleet over te zetten .. misschien dat hij (de achteras) nog iets versmalt moet gaan worden, want Wouter gaat met mijn 'oude' 16" Fuchsen rijden en die zijn achter 7" breed.
De variant schiet lekker op .. motortje (type4), remmerij en een hoop andere dingetjes zijn klaar .. hopelijk binnenkort spuiten (ga ik zelf doen, hier op de zaak). Updates zal je daar echter niet over zien .. mischien een foto'tje, maar de tijd (en zin !!) ontbreekt me tegenwoordig om alles bij te houden. :redface:
Voorts staat er nog een '64 13raams de luxe op 944 remmerij te wachten, moet er een '63 combi omgebouwd worden naar 944 schijven/VR6 remklauwen, het T2Di project moet ook een keer af en dan heb ik min of meer toegezegd om nu eens eindelijk die 5x205 schijfremset voor spijlbussen te gaan afmaken.
Nou ja, eerst maandag maar eens kijken bij een T3 westfalia :D
Dus een keer gluren op maandagavond is het handigst om op de hoogte te blijven? ;) Lekker door gaan dus! :thumbup:
Ja, het plan is om de 944 achteras kompleet over te zetten .. misschien dat hij (de achteras) nog iets versmalt moet gaan worden, want Wouter gaat met mijn 'oude' 16" Fuchsen rijden en die zijn achter 7" breed.
De variant schiet lekker op .. motortje (type4), remmerij en een hoop andere dingetjes zijn klaar .. hopelijk binnenkort spuiten (ga ik zelf doen, hier op de zaak). Updates zal je daar echter niet over zien .. mischien een foto'tje, maar de tijd (en zin !!) ontbreekt me tegenwoordig om alles bij te houden. :redface:
Voorts staat er nog een '64 13raams de luxe op 944 remmerij te wachten, moet er een '63 combi omgebouwd worden naar 944 schijven/VR6 remklauwen, het T2Di project moet ook een keer af en dan heb ik min of meer toegezegd om nu eens eindelijk die 5x205 schijfremset voor spijlbussen te gaan afmaken.
Nou ja, eerst maandag maar eens kijken bij een T3 westfalia :D
Ik ben bijna niet meer aanwezig op de maandagavonden Split ...
Nog een week of 6 en dan weer naar Oostenrijk voor het 2-jaarlijkse spijlbustreffen op de GrossGlockner !!
http://img525.imageshack.us/img525/5066/140031mg0.jpg
MauSeR35
04-06-2010, 11:46
Mooi vooruitzicht.
Christiaan
04-06-2010, 13:45
Vrijdag middag, 't zonnetje schijnt, en compleet geen zin meer hebben om te werken....
Is het al 17:00 / weekend?
breadfan83
04-06-2010, 15:09
Zo, op naar 't werk, tot laat vannacht / vroeg morgenochtend.
Dan morgen ochtend weer beginnen, en zondag nog 'n dagje werken, en dan begint de werkweek weer. :D
MauSeR35
04-06-2010, 15:56
Zo het is weekend! Ik ga naar t terras.
jetta mk1 '82
04-06-2010, 16:20
heerlijk in de franse alpen +-30 graden, gisteren mijn nichtje wezen aan moedigen bij de aple d'heuz waar ze mee gedaan heeft aan de alpe d'huzes.
Ik hoorde dat gisteren op de radio ja... 5-6 keer die bult op en neer fietsen... ik doe het ze niet na!
Gisteravond nog even flink wezen zuipen en vanmiddag om half 2 maar eens naar school gegaan, vervelend dat studeren :D
Vanavond bier drinken op de verjaardag van m'n zus en morgen naar Texel om bier te drinken en aan een Passat te sleutelen :rock:
en het is weer de laatste vrijdag van de week...
veel te warm voor het weekend ;)
de laatste vrijdag van de week...
:screwy:
Ik heb zin in het weekend.. paar feestjes, morgen effies wat ophalen en zondag voetbal natuurlijk :cheers:
MauSeR35
20-08-2010, 14:06
en het is weer de laatste vrijdag van de week...
veel te warm voor het weekend ;)
Kick.
vEEl te mooi weer om hier binnen te zitten op de zaak, met dit technische weer :cheers:
bobby-digital
20-08-2010, 14:15
bijna weekend;) morgen nog uitstapje met klanten naar Sail 2010.... en dan lekker week naar Schotland
Jel Golf 2 GTI
20-08-2010, 14:26
rusig ontspannen middagje met de kleine. vanavond ,zaterdag- en zondag werken me de nacht. (22.00u tot 06.00u) :(
DoriDaan
20-08-2010, 14:37
Met de Mercedes van de vrouw bezig..
achterveren vervangen voor de gastank die erin komt
hardy schijven (cardan-as)
grote beurt doen!
carterontluchting fixen..
MauSeR35
27-08-2010, 14:18
Het is weer bijna zover.
Dit weekend mijn stuurverkrachtiging van de GTI eens nakijken want de pomp maakt nogal wat herrie bij het inparkeren...
Gisteren -vrijdag dus- beginnetje mee gemaakt en vandaag de bak erachter weg gehaald..
Weekendklusje:
http://94.100.114.34/1144750001-1144800000/1144795601-1144795700/1144795618_6_UACt.jpeg
Laatste vrije vrijdag voorlopig, maandag beginnen met mijn nieuwe baan :rock:
Gefeliciteerd wat mag je gaan doen?
Pedaalemmer
14-01-2011, 11:08
Junkfood Friday!!!
Junkfood Friday!!!
Zit net een lekker appeltje naar binnen te werken.... :thumbup:
Gefeliciteerd wat mag je gaan doen?
Reparatie van industriële electronica :thumbup:
Christiaan
06-05-2011, 14:15
Bijna weekend!
Mooi weer in het vooruitzicht, tijd om de cabrio nog even uit te laten....
MauSeR35
06-05-2011, 15:34
T is inderdaad heerlijk cabrio weer.
Moggu !!
Tijd om dit topic weer eens af te stoffen... gaan we nog wat doen van 't weekend ??
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t1/535497_515954065110369_2034843142_n.jpg
Motorbeurs @ Martiniplaza, Groningen :)
Christiaan
17-01-2014, 09:08
Moggu !!
Tijd om dit topic weer eens af te stoffen... gaan we nog wat doen van 't weekend ??
Kijken of we de carrosserie (of wat er nog van over is) van de Corrado bij de oud ijzer boer kunnen krijgen.....
Gister de golf opgehaald bij de lasser. Dus lekker een beetje plamuren, schuren en verder afwerken.
Kijken of we de carrosserie (of wat er nog van over is) van de Corrado bij de oud ijzer boer kunnen krijgen.....
Maandag komen ze hier ook twee kale carrosserieën ophalen... heb dus nog wel ff wat te doen van het weekend !
gaan we nog wat doen van 't weekend ??
Jazeker, werken! 5 dagen stage en 2 dagen werken. :D
Duplo trein in elkaar zetten voor mijn zoon!
Jazeker, werken! 5 dagen stage en 2 dagen werken. :D
Doet me denken aan die tijd dat ik dat ook deed.. wat 'n ellende :tongue:
Vanavond een Insignia ( :eek: ) verlagen, morgen aan de Golf werken en 's avonds feesten, zondag in bed liggen :)
Gister nood gedwongen de hele dag in de voortuin lopen graven/spitten om de rioleringsbuizen weer waterpas te leggen....
....vandaag al de hele dag zo brak als een tientje op de bank #niksgewend
Dit is ook een beetje dood topic, beetje leven inblazen.
Gaan we nog wat doen dit weekend?
Ik heb bier drinken op het programma staan, en barbeknoeien.... :thumbup:
De jetta klaar stomen,
Banden om de nieuwe velgen drukken
Verlaging monteren, flink detailen en zondag richting volkstyle
Dokter D
15-08-2014, 11:59
Zometeen de golf vr iets hoger op de voorpoten zetten.
Black Devil
15-08-2014, 12:36
vanavond varen en bier drinken, morgen uitzieken en einde dag auto wassen, zondag BBQ en bier drinken
golfje_295.000
15-08-2014, 14:53
Auto apk klaar maken voor maandag, flexibel deel uitlaat vervangen en zondag remkrachtverdeler vervangen.
Auto apk klaar maken voor maandag, flexibel deel uitlaat vervangen en zondag remkrachtverdeler vervangen.
Ik heb voor maandag ook een afspraak staan voor APK ben een benieuwd :screwy:
Erik Baas
15-08-2014, 23:56
Ha, ik mag er dinsdag heen. Morgen dus ook nog even wat kleine dingetjes nalopen. Niet zoals de vorige keer, toen ik niet goed op de ruitenwissers gelet had... :-(
Vanavond beginnen we weer met bier drinken, blijft toch traditie na zo'n weekje zwoegen, ahum.
Morgen naar Ede, kijken wat Heideweek dit jaar inhoudt..
( dus weer biertje drinken )
En zondag de family car klaarmaken voor een langsnakkende vakantie Ardennen... :)
golfje_295.000
22-08-2014, 16:35
Ik heb voor maandag ook een afspraak staan voor APK ben een benieuwd :screwy:
bij poging 3 is de mijne goed gekeurd, nieuwe remkrachtverdeler gemonteerd, en bij remproef op rembank bij apk station trapte keurmeester er zo doorheen, productiefoutje van spul van heuts.
bij poging 3 is de mijne goed gekeurd, nieuwe remkrachtverdeler gemonteerd, en bij remproef op rembank bij apk station trapte keurmeester er zo doorheen, productiefoutje van spul van heuts.
Dat heuts spul word ook maar altijd slechter, en regelmatig verkeerd besteld en of past niet. :shake: Is niet meer wat het ooit was bij heuts...
Mijn (ex) auto was overigens in één keer goed gekeurd :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.