PDA

View Full Version : Hey kids : lees dit ff aub


Gert
19-10-2006, 18:58
Ik ben geen Rene fanboy maar kan dat oetlullige Lemming gepiemel over dat majestueuze laswerk nu eindelijk een keer achterwege blijven ?

Begrijpelijk : de blaadjes pleuren weer van de bomen dus onrust tiert welig maar doe wat leuks met de stofzuiger of koop een bouwdoos en vier daar je botten op lust.. ;)

Ik sta niet meer op zijn MSN lijst en kan er gewoon mee leven dus doe je best en ga ff met zijn allen knuffelen .. leuker voor iedereen :D

Bedankt namens een hoop andere forummers !!

RubenD
19-10-2006, 19:04
Kijk das netjes!

Jurgen Santana
19-10-2006, 19:08
Kijk das netjes!

:rolleyes:

Zeend
19-10-2006, 19:18
Waar gaat dit over?


Jens

breadfan83
19-10-2006, 19:20
Waar gaat dit over?


Jens

Ik was al bang dat ik weer eens de enige was die naast de pot stond te pissen, maar d'r zijn dus meer die er de ballen van snappen...

RubenD
19-10-2006, 19:22
Over dat Rene gedoe. Wie het moet weten begrijpt het wel.

DeNB3rt
19-10-2006, 23:05
:hug: rené

Larsv5
20-10-2006, 08:41
?

Big_Mac_Mark
20-10-2006, 09:40
Ik was al bang dat ik weer eens de enige was die naast de pot stond te pissen, maar d'r zijn dus meer die er de ballen van snappen...

Ik he het ook maar half-half meegekregen...Snap er geen knaak meer van, weet alleen dat René iets heeft gelast en dat dat niet goed was gegaan ofzo :confused: :confused:

vwleusden
20-10-2006, 10:02
waar gaat dit over ? koekje erbij ?

Pedaalemmer
20-10-2006, 10:30
Rene had zijn golf laten lassen maar kon niet echt een budget vrijmaken welke nodig was voor de (insommige ogen) juiste aanpak.

Dus rene heeft voor de snelle pimp my ride manier gekozen en zijn laswerk uitbesteed aan iemand die dit gedaan heeft welke net goed is als wat ervoor betaald is (logisch)

Rene post foto`s op het forum van de croma en er word een satiere van reacties en opmerkingen gemaakt. welke resulteerde in een rene die een tijdelijk post stop inlaste.

rene is inmiddels weer redelijk actief maar nog steeds zijn er mensen die graag in threads die rene aanmaakt nog wat leuke opmerkingen maken welke natuurlijk slaan op de blueband auto.

Dit zijn een hoop mensen in het verkeerde keelgat geschoten omdat het een keer afgelopen moet zijn...de koek is op.

dat is wat ik ervan heb meegekregen...mijn mening uitgesloten

RubenD
20-10-2006, 10:59
Duidelijke uitleg Henk!

classic-edition
20-10-2006, 17:43
Ik heb t hele verhaal ook niet meegekregen maar de strekking lijkt me duidelijk.
Dus doe wat Gert vraagt.Stop met elkaar af te zeiken en laat ieder in zijn of haar waarde !

Mag wat mij beterfd ook gelijk een slotje op.
Is wel duidelijk lijkt me !


groet,

61 RagTop
20-10-2006, 20:39
Heb het niet gevolgd de laswerk soap maar
inderdaad betreft afzeiken, daar is een ander forum voor..... :D

:goodpost:

rallye16vt
20-10-2006, 21:30
Daar moest je toch voor naar viva.nl :chair:
Maar inderdaad dat doorzeiken is niks :confused:

Edward
20-10-2006, 21:53
zoals ik al eerder gehoord heb...gaat dit de kant op van het vw forum?
Laat de ander toch lekker gaan....JEZUS...dat gezeik op elkaar.

Der Typ Siebzehn
21-10-2006, 12:49
Laat de ander toch lekker gaan....JEZUS...dat gezeik op elkaar.

mee eens, hier is zo af en toe een misselijk sfeertje, iemand op een correcte manier iets zeggen of corrigeren is er soms gewoon niet bij.

breadfan83
21-10-2006, 15:58
koop een bouwdoos en vier daar je botten op lust.. ;)




Wat gert probeert te zeggen is: koop een bouwdoos en vier daar je lust op bot. :tongue:

En idd zeiken op anderen is onnodig. :D

DJW
21-10-2006, 17:05
ik dacht dat daar het vwforum voor was voor dit soort ongein....

stufenheckfahrer
21-10-2006, 18:00
Ik heb die soap niet meegekregen, en dus het zal wel.
Wart het afzeiken betreft: hier kan ik het mee eens zijn, dat hoeft, moet niet en mág niet. Ik erger mezelf ook ongans aan het gezeik tegen Rico over het verlagen van zijn bus. Als die gozer dat niet wil dan hoeft íe het ook niet!
Ik vind het not done om mensen zo het forum af te pesten.

Greetz Ron

hajee
21-10-2006, 18:04
dat klopt, maar af en toe een geintje moet kunnen.

Tommy
21-10-2006, 18:23
dat klopt, maar af en toe een geintje moet kunnen.


spontaan en adrem is leuk... maar als mensen die verder irl niks te melden hebben hun tijd gaan verdoen met een leven op internet te zoeken komen met opmerkingen om daarmee te scoren tegenover hun internetbuddy's, dan denk ik......... weinig eigenlijk....

stufenheckfahrer
21-10-2006, 19:13
dat klopt, maar af en toe een geintje moet kunnen.

Daar heb je gelijk in Hajee, en je zult niet snel een grotere opnaaier vinden dan mij :cool:

Ik heb er echter wél moeite mee als steeds dezelfde persoon de lul is.
Vaak zijn het trouwens de meelopers die te ver gaan, al was het maar omdat ze voor zichzelf geen mening kunnen vormen.
Als iedereen dezelfde mening heeft, hebben de meesten dus geen mening!

Maar inderdaad, als iedereen een keer aan de beurt is om op de hak genomen te worden is het okee.

Greetz Ron

VWRopie
25-10-2006, 20:16
ik dacht dat daar het vwforum voor was voor dit soort ongein....
Ik snap niet waar deze post op slaat.. volgens mij is dit al "uitvoerig" besproken in het topic over de afgelopen meeting in Zwolle georganiseerd door enkele leden van het vwforum.. maar goed hier reageer ik eigenlijk niet voor.

Ik reageerde voor Gert.

Eej Gert, kunnen jullie diegene die de zeurende posts posten in de topics van Rene of reply's van Rene niet een waarschuwing sturen dat ze er mee moeten stoppen? En als ze niet stoppen gewoon een (tijdelijke?) ban geven? Of is dat iets wat niet werkt?
Ik ben niet zo thuis in beheer van een forum etc. Maar misschien is het een idee?
Ik ken Rene zelf niet, en het verhaal over het laswerk al helemaal niet, maar zie wel zijn vele posts en vaak ook altijd posts die van belang zijn in het topic. Volgens mij is Rene gewoon een super toffe gozer :hug:

Groetjes Ro

breadfan83
25-10-2006, 21:03
De meesten weten denk ik ook wel hoe ver ze kunnen gaan, en merken het wel als het niet langer grappig is.

En René draait geloof ik al erg lang mee hier, en doet niemand kwaad. Als je daar eens een geintje mee uithaalt zal ie daar ook geen probleem mee hebben, maar om nou Jelle-style op hem af te gaan verdient ie niet.

(owja, sorry voor offtopic, maareh Luuk, kun jij mijn verkooptopic weer effe opschonen? :D )

breadfan83
25-10-2006, 22:28
Tuurlijk Chris, alles maar naar het archief? :D

Kijk, dat zijn dus mensen die hun grenzen NIET kennen. :tongue:

Neen Luuk, beetje aanvegen, en gras uit de kantjes steken aub. :D

NickiGreenEyes
26-10-2006, 17:40
mensen, ben nog niet zo lang hier op t forum, maar tis toch te triest voor woorden dat mensen elkaar afzeiken op het internet!!
zou toch belachelijk zijn dat er een stop op mensen moet worden gezet omdat ze zeiken?

we zijn volgens mij allemaal 18jaar en ouder dus lijkt me toch dat er normaal gepraat kan worden!!!!

zeikers!!!:D

Edward
26-10-2006, 17:43
dat klopt, maar af en toe een geintje moet kunnen.

agree!!

Der Typ Siebzehn
26-10-2006, 22:14
we zijn volgens mij allemaal 18jaar en ouder dus lijkt me toch dat er normaal gepraat kan worden!!!!

100% mee eens!!!

KatirZan
01-11-2006, 11:24
ik dacht dat daar het vwforum voor was voor dit soort ongein....


en anders maak jij ff een kutopmerking

sixpack
01-11-2006, 11:30
als in "spijker op de kop slaan "

Richard
01-11-2006, 11:31
dat klopt, maar af en toe een geintje moet kunnen.
so true

Kevin20v
01-11-2006, 11:42
en anders maak jij ff een kutopmerking

Ga toch terug naar waar je vandaan komt... Ga daar lekker de onnozele uithangen, halve zool :D :rock: :D :rock: :D

sixpack
01-11-2006, 12:12
Kevin, hij is hier net zo welkom als jij . beetje respect voor de medeforummers svp.

Kevin20v
01-11-2006, 13:05
Kevin, hij is hier net zo welkom als jij . beetje respect voor de medeforummers svp.

Daar gaat het zich nu niet om, hij toont op een ander forum ook net zoveel respect voor mij als ik nu voor hem heb getoond... :D

RubenD
01-11-2006, 13:44
Altijd he, met dit soort topics, lekker afdwalen en zeiken op mekaar.

Kevin20v
01-11-2006, 14:13
Altijd he, met dit soort topics, lekker afdwalen en zeiken op mekaar.

Laat ik het nu dan nog eens uitleggen voor iedereen die niet tussen de regels doorleest... :D

IK heb zojuist een kutopmerking gemaakt tegen katinzak JUIST omdat het in dit topic staat...

omdat ik vind dat dit topic precies is wat René wil... eerst niet tegen de kritiek kunnen,
dan weggaan en vervolgens stiekem meeloeren (blijf dan echt weg)

Vervolgens opent Gert dit topic waarin de aanstichters en meelopers even op hun "nummer" gezet worden! en waarop vervolgens alle andere meelopers weer hun zegje kunnen doen "ja dat is zo en we moeten René nu met rust laten" God god god wat zijn we toch allemaal heilig :D :rolleyes:

Hier word ie nog aandachtsgeiler van... Hoe we toch niet allemaal elkaar helemaal de grond in stampen alleen omdat zijn "project" topic er de aanstichter van is!

Ik heb eerder express niet gereageerd omdat hij nu helemaal z'n zin krijgt, maarja "zo niet dan toch..."

Ik heb een hele tijd geleden mijn mening ook uitgelegd aan Gert, en aan René zelf!
Het was hun duidelijk, en ik heb momenteel René zelfs weer in de msn lijst, eventueel kan ik zelfs zijn frikandel overkopen als "fun" auto. :D :eek: :D

Dus het is niet dat ik dit uit frustratie hierneer zet zonder daar eerst met de personen zelf over gecommuniceerd te hebben. :hug:
Laat vooral dat even duidelijk zijn :rock:

De personen die hier nu in dit topic de heilige uithangen zijn wat mij betreft geen haar beter dan de andere personen die met enige regelmaat anderen het bloed onder de nagels uithalen (waaronder ik :rock: )(ja ik weet het, en ik doe dat met opzet, en niet omdat ik punten wil scoren bij internetbuddies...)

Een forum waarin iedereen roept "ohw wat is je auto toch geil" is na 5 replies ook geen lol meer aan!

arnus71
01-11-2006, 14:21
Pff, laten we het simpel houden zeg.
:lock:

rallyegolf driver
01-11-2006, 14:31
Wanneer wordt ik eens voor de gek gehouden?? Of doe ik dat zelf al voldoende?

Kevin20v
01-11-2006, 14:32
Pff, laten we het simpel houden zeg.
:lock:

beetje makkelijk vind je niet? Iedereen mag z'n ei kwijt, ik zou het dus waarderen als het topic open mag blijven!
Een gezonde discussie is erg nuttig anders hebben over 5 jaar in Nederland 6 VW-fora die elkaar niet kunnen luchten :hug: :D
(nee ik bedoel dit niet verkeerd die laatste zin is meer met een knipoog ;) )

Kevin20v
01-11-2006, 14:33
Wanneer wordt ik eens voor de gek gehouden?? Of doe ik dat zelf al voldoende?

:D :hug:

arnus71
01-11-2006, 14:50
beetje makkelijk vind je niet?
Vind ik niet. Er wordt hier veel te moeilijk over gedaan. Gaat inmiddels nergens meer over.

Kevin20v
01-11-2006, 14:54
Dan had ie na de 1e post al gesloten mogen worden...

Tommy
02-11-2006, 17:44
Laat ik het nu dan nog eens uitleggen voor iedereen die niet tussen de regels doorleest... :D

IK heb zojuist een kutopmerking gemaakt tegen katinzak JUIST omdat het in dit topic staat...

omdat ik vind dat dit topic precies is wat René wil... eerst niet tegen de kritiek kunnen,
dan weggaan en vervolgens stiekem meeloeren (blijf dan echt weg)

Vervolgens opent Gert dit topic waarin de aanstichters en meelopers even op hun "nummer" gezet worden! en waarop vervolgens alle andere meelopers weer hun zegje kunnen doen "ja dat is zo en we moeten René nu met rust laten" God god god wat zijn we toch allemaal heilig :D :rolleyes:

Hier word ie nog aandachtsgeiler van... Hoe we toch niet allemaal elkaar helemaal de grond in stampen alleen omdat zijn "project" topic er de aanstichter van is!

Ik heb eerder express niet gereageerd omdat hij nu helemaal z'n zin krijgt, maarja "zo niet dan toch..."

Ik heb een hele tijd geleden mijn mening ook uitgelegd aan Gert, en aan René zelf!
Het was hun duidelijk, en ik heb momenteel René zelfs weer in de msn lijst, eventueel kan ik zelfs zijn frikandel overkopen als "fun" auto. :D :eek: :D

Dus het is niet dat ik dit uit frustratie hierneer zet zonder daar eerst met de personen zelf over gecommuniceerd te hebben. :hug:
Laat vooral dat even duidelijk zijn :rock:

De personen die hier nu in dit topic de heilige uithangen zijn wat mij betreft geen haar beter dan de andere personen die met enige regelmaat anderen het bloed onder de nagels uithalen (waaronder ik :rock: )(ja ik weet het, en ik doe dat met opzet, en niet omdat ik punten wil scoren bij internetbuddies...)

Een forum waarin iedereen roept "ohw wat is je auto toch geil" is na 5 replies ook geen lol meer aan!

Dit forum is ook geen lol/hol meer aan. :)

Gert
02-11-2006, 18:06
Dit forum is ook geen lol/hol meer aan. :)

Ja leuk Tommy ... dat is jouw mening en daar ging en gaat dit topic eigenlijk niet over . Welkom terug ... uit de boom gewaaid ?

Alle gekheid op een eikenboomstokkie : ik ben geen fanboy/fanopa van Kevin maar hij geeft tenminste toe wanneer hij fout zit . Dat doe ik zelf geeneens :D

Waar het ONS als Volksforumteam om gaat en ging was het oeverloze gebash.

99 Procent van wat het las-topic kan en kon lezen weet en wist totaal niet wat er nog meer speelde en soms nog speelt .

Dus laat ik op persoonlijke noot dit zeggen : als je het hier niet leuk vindt ben je nog steeds niet verplicht om hier te zijn of te lezen .
En dat is voor iedereen die dit kan en wil lezen .
Kritiek is ok en een running gag is ook leuk maar het moet niet erg persoonlijk gaan worden .
Comprende amigos et amigas ?

RubenD
02-11-2006, 18:15
Tja dat houdt je altijd, je kan moeilijk van elk lid verlangen dat ze een gedetaileerd dagboek gaan bijhouden (zodat iedereen de intern-jokes en gestook snapt) kun je wachten op vreemde reacties dus. En iedereen die aan de hand van zijn gelezen stuk van het verhaal een mening geeft.

En ik zat erop te wachten toen ik mijn reply plaatste. Weet heel goed wat je van Katirzan vind. Snap dat van die nickname op foto's ook niet.

Kevin20v
02-11-2006, 20:48
@ Tommy: Ik heb ooit ook dezelfde mening gehad die jij nu hebt, maar het is maar net hoe je jezelf opstelt en hoe kort je lontje is. Persoonlijk heb ik er nu weer lol in! :) :D

@ Gert: Dankje, ben blij dat je dat in ziet. Niemand is perfekt maar ik probeer inderdaad in ieder eerlijk toe te geven als ik fout zit! Naar mijn mening de enige manier om met mensen om te gaan! :hug:

@ Rubend: Precies, en daarom ben ik ook voor af en toe een stevige discussie, vreemde verhalen de wereld in helpen kunnen we allemaal en niemand schiet er wat mee op...

Verder ach die Katirzan, het kwam toevallig zo uit dat hij zo reageerde in dit topic en een goed voorbeeld was om mijn verhaal te kunnen uitleggen...

Dat verhaal van die foto op vwforum met zijn naam eronder wil ik het verder niet meer over hebben, als hij daar op een volwassen manier op gereageerd had was er niets aan de hand geweest. Nu heb ik een compleet andere mening over hem maar dat is verder voor iedereen zijn eigen ding en wil ik mijn mening hier over ook niet uit de doeken doen. :D :D :D

Koen is sleeping
02-11-2006, 21:10
Het is niet gebruikelijk dat ik op zo'n post reageer, maar ik vraag me het volgende af:
Als je je aan iemand stoort, waarom sla je dan de topic niet gewoon over?
(net zoals er een afstandsbediening op de tv zit, zit er rechtsboven aan elk scherm een magisch kruisje, just touch it to be releaved....)

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, dat voorop gesteld. Wat mij zo opvalt is dat er zo vaak een mening gegeven moet worden, en dat er dan op gereageerd wordt als iemand een andere mening heeft en die ook even ventileerd.
(niet bedoeld om iemand op wat voor manier tegen een zeer been te trappen, gewoon een gedacht die even neer getypt is)
Maar eigenlijk is dit gewoon mijn mening, dus ik weet ook niet waarom ik hem nu hier plaats.

Nog een mening: volgens mij verdient deze topic inderdaad GEEN slotje.

ctb
02-11-2006, 23:05
jongens, ik heb dit net even met verbazing gelezen en ik kan er maar 1 ding over kwijt: wat kunnen kerels zeuren zeg!!! vrouwen hebben de naam, maar tjonge jonge, waar gaat dit over!!!!!
geniet toch lekker van jullie hobby, heb een beetje respect voor elkaar en laat de vrouwen maar "zeuren"

groetjes van bonnie, vriendin van ctb
(Ctb en ik zeggen: SLOTJE er op!!)

LinnieTDI
03-11-2006, 09:52
Ik zeur niet :tongue:

variejantje
03-11-2006, 12:27
Eerder in dit topic werd de Meeting Zwolle aangekaard, in Zwolle moest er niet over wij en jullie gesproken worden. en enkelen waaronder ikzelf vindt het prettig om op beide fora actief te zijn, over en weer worden er knullige opmerkingen geplaatst, in dit topic wordt helaas wederom blootgelegd dat beide fora dus ook dit Forum, bezocht worden door de meest uiteenlopende karakters en daarbij horende posts, dit topic bevat alweer een aantal individuele opmerkingen over het vwforum,dus in plaats van nu te roepen dat een of ander fora niet deugd, hoezo de pot verwijt de ketel, en dit alles door slechts enkele personen, die een geheel forum een naam toe dienen, kleuters zijn we met zijn allen, op beide fora wordt hetzelfde gedaan, daar doe je niets tegen, en wie er nu gelijk heeft, WTF, iedereen is anders, maar alles met mate, persoonlijke fetes horen niet op een forum, die handel je persoonlijk maar af. Houdt de eer aan jezelf en tel wat vaker tot 10.

EN VOORAL, kijk niet op welk forom degene de meeste posts maakt, maar wie ze maakt, en oordeel dan maar los van welk forum dan ook, wedereom tot op zekere hoogte en met respect voor elkaar.

Zo dat is eruit.

En nu lief zijn.

Prettig weekend.

Sander
03-11-2006, 16:17
Wat mij betreft heeft iedereen recht op een eigen mening, zolang die maar overeenkomt met die van mij.

Pedaalemmer
03-11-2006, 17:04
Wij van wc-eend adviseren wc-eend

Tommy
03-11-2006, 18:04
@ Tommy: Ik heb ooit ook dezelfde mening gehad die jij nu hebt, maar het is maar net hoe je jezelf opstelt en hoe kort je lontje is. Persoonlijk heb ik er nu weer lol in! :) :D

@ Gert: Dankje, ben blij dat je dat in ziet. Niemand is perfekt maar ik probeer inderdaad in ieder eerlijk toe te geven als ik fout zit! Naar mijn mening de enige manier om met mensen om te gaan! :hug:

@ Rubend: Precies, en daarom ben ik ook voor af en toe een stevige discussie, vreemde verhalen de wereld in helpen kunnen we allemaal en niemand schiet er wat mee op...

Verder ach die Katirzan, het kwam toevallig zo uit dat hij zo reageerde in dit topic en een goed voorbeeld was om mijn verhaal te kunnen uitleggen...

Dat verhaal van die foto op vwforum met zijn naam eronder wil ik het verder niet meer over hebben, als hij daar op een volwassen manier op gereageerd had was er niets aan de hand geweest. Nu heb ik een compleet andere mening over hem maar dat is verder voor iedereen zijn eigen ding en wil ik mijn mening hier over ook niet uit de doeken doen. :D :D :D


Ik mis het aandeel vw erg op de site...

lowghia
03-11-2006, 20:24
1 ding snap ik niet we hebben allemaal de zelfde hobby
het enige verschil is de één doet het op die manier en de ander op een andere
waarom gaan we dan zo tegen elkaar tekeer?
natuurlijk, er zijn altijd forumers die het beter hebben en kunnen dan een ander, maar daar gaat het toch niet om!?
het gaat er om dat je respect moet hebben voor de geen die zijn of haar trots mooi wil houden of maken, als je nou 100 euro hebt te besteden of 10.000 euro maakt dan geen flikker uit!!
ook als je het niet met een forumer eens bent kun je dat nog wel met respect zeggen
en anders reageer je gewoon niet!
het belangerijkste is: HOU ELK ANDER IN DE WAARDE!!

breadfan83
03-11-2006, 22:15
Volgende keer dat René een auto gaat bakken en iedereen weer alles beter weet pakt ie gewoon zijn eigen bakijzer, gooit het in z'n tuut en rijdt naar hem toe om René effe de kookkunsten te leren. Dan kun je zelf kwijt wat je dwars zit en René schiet er ook nog wat mee op.
Wees productief mijn kinderen! :D

Sander
05-11-2006, 23:29
gooit het in z'n tuut en rijdt naar hem toe om René effe de kookkunsten te leren

Maar Rene had dit toch niet zelf gebakken?

breadfan83
06-11-2006, 00:55
Maar Rene had dit toch niet zelf gebakken?

Neej, maar dan kan ie 't dus wel zelf.
Hij had dit laten bakken door iemand die dit lekker goedkoop kon doen, en als je daar geen ervaring mee hebt klinkt dat altijd heel aantrekkelijk.
Iedereen is er op deze manier achter gekomen dat goedkoop niet altijd geodkoop blijft.

Griffin
09-11-2006, 14:43
Hehe, lekker... 3 weken niet op t forum gekeken maar bij dit topic heb ik gelijk de draad weer te pakken :D