View Full Version : Marsrode Golf II "C" uit '86
topic mag weg... nieuwe aangemaakt.
Thom heeft deze auto gekocht van de ouders van een vriend van me en ik kan bevestigen dat dit een superauto is die jarenlang met veel liefde onderhouden is
Germanicus
22-10-2006, 10:21
Ik kan bevestigen dat de verkoper een zeer betrouwbaar persoon is. Je zal niet genaaid worden en alles over de auto verteld zal waar zijn. Deze jongen heeft veel liefde in de auto gestopt!
en ik kan bevestigen dat ik em verkopen wil! ;)
blomdegekste
22-10-2006, 20:37
Heb je misschien een iets betere foto van je auto met de wielen goed in het zicht????????????????
Met die cookiecutters bedoel ik dan he!!!!!!!!!!!!
classicline
23-10-2006, 11:28
ik mischien wel interesse in de velgen,
Kun je mij niet een prijsje door pben?
Gr.
Heb je misschien een iets betere foto van je auto met de wielen goed in het zicht????????????????
Met die cookiecutters bedoel ik dan he!!!!!!!!!!!!
bij deze
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/golfke144.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/golfke141.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/--------013_405135.jpg
De wielen op de laatste foto van de eerste post zijn gepolijste ClubSports! geen C2's. :)
* PB verstuurd naar "classicline"
vw virus
24-10-2006, 15:18
heb jij een duidelijke foto van de prosche wielen? wat vraag jij daar los voor? ben wel geinteresseerd alleen dan wel als het clubsports zijn want ze zien er uit als "gewone" c2`s.
Het zijn Clubsports. 6 en 8J
Zoek ook op Martkplaats: Clubsports. :)
niemand een bod?
bijv met ori interieur en ori achterlichten voor 1600? ;)
OwenLieke
30-10-2006, 19:10
is de golf met cookie cutters nog te koop
Big_Mac_Mark
04-11-2006, 15:03
Thom, wil je die stoelen ook verkopen (heb wel corrie stoelen met eventueel ook corrie achterbank als inruil...)
voor goed bod, verkoop ik alles.... ;) misschien krijg je er dan zelfs wel een golf bij... :eek:
waar is deze auto te bezichtigen?
ergens schade? (plekjes/krasjes/deukjes/roest)
waar is deze auto te bezichtigen?
ergens schade? (plekjes/krasjes/deukjes/roest)
Heerenveen..... de auto is van '86... paar krasjes, deukjes, en wat roest.... :) Maar zoals je op de foto's kunt zien is het geen hok. :)
Maar de auto heeft een oliedrukprobleem dus...
Ik zet volgende week het ori interieur er weer in, ori gril, ori achterlichten, en set andere wielen eronder.... En dan mag ie weg voor 800. :( Ideaal om een GTI in te hangen. en als klassieker te verzekeren ofzo... Mooie nette kale C uitvoering. :)
keep it cumming... ;)
bij interesse doe maar gewoon PB. :) prijs komen we wel uit dan....
pb
je heb je box vol.... of had, zal nog eens proberen, maar kon je niks terugsturen daardoor dus.....
wat moeten de cookie cutters met adapters eventueel los kosten
Skywalker
11-11-2006, 14:34
wat moeten de cookie cutters met adapters eventueel los kosten
Moeilijk hè, zelf even zoeken? :chair:
-> http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26114
chris_vw89
23-11-2006, 15:25
Heej Tommy, ik heb eigenlijk misschien een domme vraag, maare misschien weet jij het wel, maare weet jij misschien via wie of wat je zulke perfecte golfjes toch kunt kopen, ik zoek mij rot op marktplaats e.d. maare zie nooit golfjes in die staat, zoals mede forummers:P? :confused: :D
koop mijne maar voor 750 euro, incl schroefset... laat je de oliepomp fixen... et voila! :)
Hoe ziet hij eruit voor die 750 euro Tom?
Wat voor velgen en wat voor int. enz...
chris_vw89
29-11-2006, 14:34
Van 2100 naar 750 euro:P das lachuh zeg...meen je dat serieus...show me the fotoows van de golf voor wat ik heb voor die 750 euro:P
Groeten Christiaan
Van 2100 naar 750 euro:P das lachuh zeg...meen je dat serieus...show me the fotoows van de golf voor wat ik heb voor die 750 euro:P
Groeten Christiaan
Op een set tijdelijke verplaatsvelgen...(staal) of eventueel doe ik er een setje lm bij... maar dat zijn opknappers....
Schroefset
ori interieur
ori front
ori achterlichten
alles weer in oude staat, op de schroefset na... :) hoedenplank zonder gaten, heel netjes verder! :) Alleen dus oliedrukprobleem, waar niet mee gereden kan worden.
tiefflieger
29-11-2006, 20:51
Als de oliepomp gemaakt is heb ik wel interesse,
ik zoek nog zoiets maar heb niet veel zin om er weer mee naar de
garage te gaan, daar kom ik al iets te vaak met m'n vr6...
chris_vw89
30-11-2006, 16:16
als je die auto over een half jaar, drie maand ofzo iets nog niet verkocht heb...dan heb ik dr wel belang bij, maar dat zien we nog wel...het is tenminste een onverprutste niet verrotte golf...das altijd goed...
Als de oliepomp gemaakt is heb ik wel interesse,
ik zoek nog zoiets maar heb niet veel zin om er weer mee naar de
garage te gaan, daar kom ik al iets te vaak met m'n vr6...
lijkt me vrij logisch dat ik em niet ga fixen. :)
ramon.type3'67
01-12-2006, 19:49
hey goeden avond ik ben wel geintresseerd in je golf het betrefte een 1300 toch ???
ik heb nu een nissan en daar moet ik van af heb ok een kever en een type 3 dus wil de nissan ruilen/verkopen heb je er oren naar laat ff wete
g€roeten ramon
Pedaalemmer
01-12-2006, 21:56
Mocht je de schroefset los willen verkopen hooer ik het graag van je.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.