View Full Version : Verslag Mini-meeting Zwolle 22 oktober 06
variejantje
23-10-2006, 08:09
Opkomst dikke 80 auto's, veel daarvan in de clean look, rat stijle, old skool, en ook enkele volksforumers gespot, bedankt voor jullie komst. Wij hebben een gezellige zondag middag gehad.
Ben gister ook nog even wezen kijken en het was idd een leuke kleine meeting.... en er waren auto's zat... alleen niet veel bekende gezien :confused: maar wel een aantal zeer dikke vw's die ik nog niet had gezien ( en dat zegt wel wat want ik heb zo'n beetje allemaal wel gezien dit jaar)... ha ha
Stond een zeer mooi donker rode type 3 met lekker c2's en een leuke groene Polo met borbet t.. super wagens. En ook veel oldskool en ander laag spul.
De lokatie was ook super alleen had ik wat problemen met de drempel... hebben ze zelfs foto's van gemaakt... :D
Als de organisatie de meeting in de toekomst goed op poten kan zetten kon dit wel eens een mooie meeting worden... en ook dat het een keer in het midden van Nederland ligt.. de lokatie is groot genoeg om er iets mega's van te maken.
Heb alleen geen foto's gemaakt... was toestel vergeten. :chair:
Doei
vinnietuning
23-10-2006, 12:22
ff snel wat foto links.. want moet aant werk :D
http://www.fourtyfive.nl/car/vwmeeting061022/
http://www.mijnalbum.nl/Album=4DTX3NNZ
afdeling cars..en dan MEETINGS
http://members.home.nl/rfbml/
ENJOY :cool: :woowoo:
Genesis_Zwolle
24-10-2006, 10:33
vond t een zeer leuke zondag ;) alleen jammer dat er weinig van jullie (volksforum) waren :confused:
wij laten ons (vw-038) van onze goede kant zien en zouden graag de mensen van volksforum ook graag zien op de meetings.
En tja er zal altijd wel een auto zijn die je niet mooi vind of die je style niet heeft !!
bekijk de foto's en oordeel dan is.........
Greetz Gerben
vond t een zeer leuke zondag ;) alleen jammer dat er weinig van jullie (volksforum) waren :confused:
wij laten ons (vw-038) van onze goede kant zien en zouden graag de mensen van volksforum ook graag zien op de meetings.
En tja er zal altijd wel een auto zijn die je niet mooi vind of die je style niet heeft !!
bekijk de foto's en oordeel dan is.........
Greetz Gerben
waarom een verwijtend bericht naar volksforumleden.. omdat we niet elke meeting aflopen? het was toch een geslaagde dag..
vooral het zinnetje :
we laten ons van onze goede kant zien...
kan me niet herrinneren dat er onenigheid is geweest over jullie en dat jullie ons nu maar toelaten..
beetje jammer dit..
wist er niet eens van dat er een meeting was in zwolle.. mischien ligt het daar aan
variejantje
24-10-2006, 11:33
Tja ik zit op beide forums, al post ik hier bewust niet veel, mede om wellis nietes topics te voorkomen.
Een ieder is vrij om te bepalen waar zijn of haar interesses liggen, je kan een meeting niet door de strot duwen, we kunnen alleen ons best doen om er een leuke meeting van te maken, de aandacht moet je naar mijn mening ook verdienen, op het vw forum hebben we dat kennelijk al, gezien het succes van zondag, alles op zijn tijd, het komt misschien nog wel, of miisschien ook niet, ik lig er niet wakker van.
En de positieve opmerking van Joosie is misschien wel het begin van een betere opkomst van dit forum op een eventuele volgende meeting, wie weet.
Ik proef hier en daar wel eens wat opmerkingen die nergens op slaan van het ene naar het andere forum, maar dat is wederzijds, en zal er wel bij horen, ik ga me daar niet aan lopen storen, en als een opmerking over bijvoorbeel d een plastic fantastic auto gemaakt wordt en dat is grappig bedoeld, moet dat toch kunnen, de eigenaar voelt zich wellicht wat lullig of wordt boos, maar kan zich dan ook afvragen of hij op het juiste forum zit, Soort zoekt soort toch?
En
Richard, we hebben een topic op dit forum gehad, meet de aankomdiging,dit ter info.
mij maakt de discusie niks uit..
ging om de context van egnesis zwolle zijn bericht..
Gaan we weer .. er is geen Volksforum clan of een VW forum clan .
Ieder mag gaan en staan waat hij of zij wil.
Dus kan dat oeverloze gelul nu eens afgelopen zijn ?
Moet ik nu af gaan geven op het Libelle forum omdat ze een ander publiek trekken dan het Viva forum waar ik graag kom?
Grow up ..en dat is voor iedereen die maar ook denkt dat er animositeit is tussen de twee fora
Bedankt namens alle forummers van allebei de fora die geen problemen zien ;)
variejantje
24-10-2006, 12:41
Amen!!!
a.busser
24-10-2006, 13:04
Als we de 31ste Oktober om 20.00 uur bij de rijnhal in Arnhem net zo'n opkomst hebben, zijn we dik tevreden!
Bedankt namens alle forummers van allebei de fora die geen problemen zien ;)
daar hoor ik dus ook bij ;) ieder zijn ding.. ieder zijn forum (of fora).
meeting zag er gezellig uit! mooie wagens! als het niet zo'n eind weg was geweest was ik vast wel langsgekomen.. helaas (voor mij).
Dit is leuk gevonden!
http://www.fourtyfive.nl/car/vwmeeting061022/41.jpg
ZJ kenteken ? Wordt dat uitgegeven ?
maartenunplukt
24-10-2006, 15:42
hahaha schitterend! ik mis alleen het taxi bordje...
Genesis_Zwolle
24-10-2006, 17:06
we laten ons van onze goede kant zien...
kan me niet herrinneren dat er onenigheid is geweest over jullie en dat jullie ons nu maar toelaten..
uhm tja was ook niet zo bedoelt als jij t opvat......... meer van dat er door ons gepost word dat er een meetingKJE is en dat er weinig tot geen reactie op komt....... ;) jammer toch..... rijd hier genoeg moois rond :D
en mijn dag was cker goed en ja vond t dus echt jammer, had graag meer (voor mij) onbekende bolides gezien :)
beetje jammer dit..
wist er niet eens van dat er een meeting was in zwolle.. mischien ligt het daar aan
en ja zoals je waarschijnlijk al gezien had was hier dus wel een topic over........
ennnnnnnnn voor nu OP NAAR DE VOLGENDE MEET :D
http://audi50.de/assets/images/db_images/db_h135.jpg
Make Peace not War !!
Genesis_Zwolle
24-10-2006, 18:35
ben zelf meer van de MAKE LOVE NOT WAR maar ja dat gaat dan meer over ruzie's met t vrouwelijke geslacht ;)
verdersssssssssssssssss zou ik zeggen GERT your right !!!! ;) we hebben toch allemaal ONE LUV !!!!
Ik snap ook niet waar het gezeur vandaan komt over "de ruzie tussen de beide forums"...
Ik post zelf alleen op volksforum.com omdat ik die overzichterlijker vind en mij prettiger ligt. Maar daarom is het vwforum.nl nog niet slecht!
Ik ga ook elk jaar naar de vwforummeeting in nieuwegein (big daddy's) en heb het daar altijd naar mijn zin en zie er mooie wagens.
Maar zo ook op de volksforummeeting (bunnik), reuze gezellig en mooie wagens.
En het is echt niet zo dat er op het vwforum de "tupperwarepakketten" rondneuzen en op het volksforum de oldskoolbakkies...
Maar goed:
GEWOON BLIJVEN LACHEN EN VOORAL GEWOON BLIJVEN POSTEN!
vinnietuning
24-10-2006, 19:54
heey richard...
ik zal voortaan ook mijn emailbox een bericht sturen.... want had je lupo graag zien verschijnen op onze meeting...
verder post ik de volgende keer eerder een topic in het meetingtopicagenda!!! dit was 2 weken van te voren bedacht en snel uitgevoerd... dus ben zeer blij met de opkomst.. maar volgende keer als we het weer groot aanpakken met de andere parkeer plaats ook vol haha.. das nog een zo'n 160 auto's.. dus rond de 250 moeten we kwijt kunnen
greets
idd vinnie had best willen komen.. en mischien heb ik het wel iets te zwart wit gelezen..
vinnietuning
24-10-2006, 22:10
maakt nie uit richard....
ook onze eigen fout.. wij hadden het topic er maar een week op staan. .en het meeting seizoen is afgelopen.. dus hadden te veel verwachtingen.. volgende staat er een maand van te voren op... en gaan veel clubs emails sturen... dus dan ga je zeker langs komen :D
greets
Alleen dat drempeltje daar moet nog wat aan gebeuren..... ha ha:rolleyes:
http://img122.imageshack.us/img122/1064/pdrm0016km0.jpg
Genesis_Zwolle
25-10-2006, 08:12
Alleen dat drempeltje daar moet nog wat aan gebeuren..... ha ha:rolleyes:
http://img122.imageshack.us/img122/1064/pdrm0016km0.jpg
ging net goed !!! zoals bij meerdere dus daar moeten we dan nog maar iets op bedenken ;)
@joossie DIKKE BAK :)
Maar goed dat ik niet in de jury zat anders had deze voor mijn part gewonnen!!!!!!!!
Lekker laag, dik en niet teveel poespas!!!!!!!!!!
1800 16v kr
25-10-2006, 14:54
meeting was zeer geslaagd in mijn ogen
en tuurlijk heeft iedereen zijn eigen smaak
maar ik zie het zo
ik maak mijn auto klaar zo als ik hem mooi vind
er zijn mensen die het wel mooi vinden maar ook mensen die het niet mooi vinden
en daar moet je tegen kunnen
kun je dat niet dan hebje een probleem want het zal altijd zo blijven
maar 1 ding is bij elke formur het zelfde
en dat is de liefde voor vw
PJVL_G60
25-10-2006, 17:55
Hmm, dat ging ook nog maar goed ofniet zo te zien bij dat drempeltje :D
Erg vette MK3 dat ook op die foto, 1 van de mooiere die ik ken !! Vind die wielen ook zo uber :eek:. Keertje wat anders :)
Nou bedankt voor de reacties dan maar...... :rock:
En dan te bedenken dat ie er na de winter uit gaat voor een nieuw project :woowoo:
Maar daar later meer over.
vinnietuning
26-10-2006, 08:33
ojaaaa... gaat ie weg... hmmm wat doe je met de velgen dan? geen interesse in bbs !!!
was leuke meeting hoor..!!
ff kijken of ik er 5 nov. weer bij ben :cool:
hier nog foto van mij auto @ meeting
http://www.fourtyfive.nl/car/vwmeeting061022/09_klein.jpg
:D
JurgenEdition
21-01-2008, 15:16
Wanneer is r weer een meeting in zwolle dan?? :D
robertjan007
07-02-2008, 15:46
beetje laat gereageerd jurgen... anderhalf jaar na de laatste post!
retro hans
07-02-2008, 17:04
Wanneer is r weer een meeting in zwolle dan?? :D
Nou goed Bobbie..
Weet wel dat er aanstaande zondag een mini meet in zwolle is aan de:Nervistraat..
JurgenEdition
07-02-2008, 18:23
beetje laat gereageerd jurgen... anderhalf jaar na de laatste post!
Maar ben wel wijzer geworden...... Dank daarvoor! ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.