Log in

View Full Version : Mannen rijden beter.nl

Richard
30-10-2006, 09:42
In navolging van de reclame uitingen van mannen rijden beter.nl maak ik hier een topic aan om te laten dat dit ook werkelijk zo is..

Om de aftrap te beginnen:
http://www.zattevrienden.be/sfw/maak_eens_brokken

dus zet hier al je argumenten ( middels filmpjes/ foto's) neer.

Vrouwen voel je niet aangesproken , maar zie dit als een kans om een
Vrouwen rijden beter.nl topic aan te maken..

niet te veel off topic van jaja.. pm..discusie.. etc..

breadfan83
30-10-2006, 11:37
Bekijk mijn topic van de Golf maar eens, die auto is bereden door twee vrouwen, dus je kunt je voorstellen hoe dat ding eruit zag.

Elke deur had deuken, en de ene deur die nog enigszins functioneerde had een andere kleur (dus de vorige deur was al zo ver heen dat ie wel vervangen MOEST worden!
De achterklep was dichtgemaakt met ijzerdraad omdat de knop van het slot naar zijn grootje was, en de motor liep (als ie dat überhaubt al deed) op drie cylinders.
De stoelen gingen te pas en te onpas in ligstand, en waren meer hooibaal dan stoel omdat ze zo versleten waren.
De bumpers hebben hun doel goed gediend afgelopen jaren, acherm. De arme dingen waren helemaal gekreukeld en verschrompeld, en hingen nog maar half aan de auto vast.
Drempels waren een onbekend fenomeen voor de dames bestuurders. Drie kapot-lekke schokbrekers, in één jaar. Ik weet niet of dit nou ontzettend slecht is of gewoon ontzettend knap!?!
Owja, de Golf was SMERIG!

Moet ik doorgaan?

Pedaalemmer
30-10-2006, 11:49
nou mijn vriendin kan wel autorijden..rijd zelf ook paardentrailers rond dus wat dat betreft zijn er wel degelijk goeien bij. Ze hebben alleen de ballen verstand van auto`s maar er zijn er genoeg die goed kunnen rijden voor een vrouw dan weliswaar :D

Richard
30-10-2006, 11:53
tuurlijk.. ester rijd op het circuit de meesten van hier ook het snot voor de ogen..

maar ff globaal gezien

steven16v
30-10-2006, 11:57
nou mijn vriendin kan wel autorijden..rijd zelf ook paardentrailers rond dus wat dat betreft zijn er wel degelijk goeien bij. Ze hebben alleen de ballen verstand van auto`s maar er zijn er genoeg die goed kunnen rijden voor een vrouw dan weliswaar :D

Dit moet je nooit hard op zeggen. :D ;)

Gert
30-10-2006, 12:00
www.ikdenkdatikbeterkanrijdenderest.nl (http://www.audiurquattro.de/photos/mouton/mouton.htm)

breadfan83
30-10-2006, 12:10
Er zijn altijd uitzonderingen nodig die de regel bevestigen. :D

RubenD
30-10-2006, 12:19
@ Breadfan83, een geven paard mag je niet in de bek kijken! En toch klagen :D

Iedereen kent die powerpoint presentaties toch wel? Waar vrouwen o.a. de auto tussen de kade en een boot parkeren (hangt tie dan aan zijn bumpers). Bewijst veel.

Vrouwen zijn wel voorzichtiger denk ik algemeen gezien.