PDA

View Full Version : Wheeler Dealers


breadfan83
01-11-2006, 19:12
Vandaag een T3-tje bij Wheeler Dealers (Discovery), en wat ik uit die opmerkingen van die knakkie kon opmaken gaan ze hem pimpen.

Ben benieuwd, nu weer effe snel kijken!

vwjopie
01-11-2006, 19:16
hoe laat is dat ?

breadfan83
01-11-2006, 19:27
hoe laat is dat ?

Nu net afgelopen, maar discovery kennende komt er vannacht of morgen nog wel een herhaling.

Dit was deel 1, en van de week komt deel twee hiervan.

Vandaag hebben ze nog niet vele bijzonders gedaan, alleen effe 'n stickertje van DUIZEND EURO d'r op geplakt... tsja.

EDIT: morgen om 1900 komt deel 2.

Edrik
01-11-2006, 20:03
Heb het ook gezien ja.
Jammer van die sticker, hadden ze hem beter in de ori kleur kunnen houden!
Ben benieuwd wat ze met het interieur gaan doen!

G-eert-40
01-11-2006, 20:22
die blauwe sticker met die waterdruppels helemaal over de bus??? dat is een herhaling :D zal vast ooit nog wel eens uitgezonden worden.

Edrik
01-11-2006, 20:38
die blauwe sticker met die waterdruppels helemaal over de bus??? dat is een herhaling :D zal vast ooit nog wel eens uitgezonden worden.

Die ja! Voor 1000 pond zou ik iets heel anders in gedachte hebben. IIG geen sticker :chair:

G-eert-40
01-11-2006, 21:08
Heb het ook gezien ja.
Jammer van die sticker, hadden ze hem beter in de ori kleur kunnen houden!
Ben benieuwd wat ze met het interieur gaan doen!

vind het interieur ook helemaal niks. vind heel die bus niks aan.

breadfan83
01-11-2006, 22:16
Ik zal morgen wel een paar mooie printscreens maken voor degene die al dit moois missen. :D

PeterZ
01-11-2006, 23:18
Morgen wordt het pas erg: dan gaan ze het interieur doen: Kunstgras!

Berserker
02-11-2006, 01:37
Niemand laatst die porsche 928 gezien??

Zaten BBS RS onder, pff zegt die gast tegen de verkoper hoe kwam je erbij die velgen erop te zetten? Die lelijk dingen gaan er dus echt meteen onderuit...

:D

breadfan83
02-11-2006, 02:42
Niemand laatst die porsche 928 gezien??

Zaten BBS RS onder, pff zegt die gast tegen de verkoper hoe kwam je erbij die velgen erop te zetten? Die lelijk dingen gaan er dus echt meteen onderuit...

:D

Jow, die met die gouden harten!
Heeft ie naderhand geruild tegen die Porsche teledials (zagen er ook erg slecht en afgeragd uit trouwens!).

Maar heb je niet gezien dat toen die Teledials (opgeknapt en wel) onder de Porsche zaten die Ed China vrolijk aan het knutselen was op een stapel banden met velgen als tafeltje?
Dat waren dus die BBS-en die ie net ingeruild zou hebben. Ze zaten onder de grondlak en kleurlak doordat ze er in de spuitcabine onder hadden gezeten.

Die Teledials waren trouwens wel netjes in orde gemaakt!

Ze hebben ook een tijdje terug een mk1 GTI gehad, ook "opgeknapt" en weer verkocht.
Man man man wat een prutsers. :tongue:
Die dodo heeft ergens wat gelezen over P-slot velgen, dus opeens heeft elke GTI Pirelli-velgen nodig.
Zelfde geldt voor de zwarte strepen op de zij en de zwarte rand om de achterruit. Die man leest ergens de helft van een verhaal en denkt expert te zijn.
Naja, ze maken wel leuke televisie, en daar gaat het om, en af en toe leer je d'r ook nog echt wat van.

Ik kan die gast alleen niet uitstaan als ie WEER EENS met zijn spijkerbroek (waar allemaal van die leuke krassende metalen dopjes opzitten) op de motorkap gaat zitten en zijn snowboots op de bumper plant. :chair:

Edrik
02-11-2006, 14:11
Zo hebben ze ook eens een mini opgeknapt.
Hadden ze de kleppendeksel gespoten. Toen ze de auto verkocht hadden (na een testrit gemaakt te hebben) zag je de lak al scheuren!

Echte profs zijn het niet nee, maar het is wel geinig op te zien vind ik.

ploon
02-11-2006, 14:41
ik snap het hele programma niet.
ze gaan optellen wat de aanschaf en onderdelen gekost hebben
vervolgens verkopen ze hem voor 500 pond (of minder) extra
en hebben ze het over "vette winst"!
alle uren en KMs die ze er in hebben gestoken hoor je niemand over

RubenD
02-11-2006, 15:59
Naja die gast zegt ook altijd: Not enough for me and Ed to quit our day jobs. Zou wat worden. Maar voor TV kijken is het leuk.

Berserker
02-11-2006, 16:12
En dan hadden ze die ohw zo zeldzame ford capri 1 opgeknapt en die zou wel de weg naar een liefhebber vinden...

Nou dit is Becky en ze is niet echt een liefhebber maar zoekt meer een goedkope auto die ze nog een paar jaar kan rijden en dan naar de sloop kan brengen, dan heeft ze hier de perfecte auto...

Maja die Ed China probeert er wel altijd het beste van te maken en geeft toch leuke tips voor leken, zoals de schokbrekers vervangen, dat t een dure grap is bij de garage en je t redelijk makkelijk is zodat je t beter zelf kunt proberen...

breadfan83
02-11-2006, 17:18
En dan hadden ze die ohw zo zeldzame ford capri 1 opgeknapt en die zou wel de weg naar een liefhebber vinden...

Nou dit is Becky en ze is niet echt een liefhebber maar zoekt meer een goedkope auto die ze nog een paar jaar kan rijden en dan naar de sloop kan brengen, dan heeft ze hier de perfecte auto...

Maja die Ed China probeert er wel altijd het beste van te maken en geeft toch leuke tips voor leken, zoals de schokbrekers vervangen, dat t een dure grap is bij de garage en je t redelijk makkelijk is zodat je t beter zelf kunt proberen...

Die Capri, met dat mooie voorscherm. :tongue:

(Die Taxi Cossworth laatst was trouwens wel erg dik!)

Edrik
02-11-2006, 19:09
Deel 2 is nu bezig.
Die Mick heeft wel een gave bus!

Erwin G60
02-11-2006, 19:30
Ik vind het wel een leuk busje moet wel je smaak zijn natuurlijk :D

BBS-roy
02-11-2006, 20:19
Ook gezien, hahaha wat een k*t programma.

sanderz
02-11-2006, 22:44
beetje jammer want ze begonnen het proramma gisteren met een t1 en vervolgens gaaan ze een t3 kopen :eek:

breadfan83
02-11-2006, 22:49
beetje jammer want ze begonnen het proramma gisteren met een t1 en vervolgens gaaan ze een t3 kopen :eek:

En in elke aankondiging hadden ze het over een T2. :D

Die kerel zelf zei zelfs nog dat het een T2 was... :chair:
De experts!

levis
02-11-2006, 23:31
die Ed China probeert er wel altijd het beste van te maken en geeft toch leuke tips voor leken, zoals de schokbrekers vervangen, dat t een dure grap is bij de garage en je t redelijk makkelijk is zodat je t beter zelf kunt proberen...

Helemaal mee eens. die andere gast vind ik echt een :chair: voor de rest vind ik het best een leuk programma. ze hadden die T3 alleen omdat de rest gewoon niet te betalen was, vandaar dat ze eerst begonnen met een t2 en eindigden met een t3.

Edrik
03-11-2006, 00:19
beetje jammer want ze begonnen het proramma gisteren met een t1 en vervolgens gaaan ze een t3 kopen :eek:

Precies, toen ik het begin zag dacht ik JAAAAHH ze gaan een T1 opknappen.
Komen ze met een T3 aan, niet dat die niet gaaf zijn, maar het is géén T1.

Verder vond ik hem niet zo verkeerd. Sticker eraf, grasmat eruit en je hebt een fijne camper. Lijkt me..

ploon
03-11-2006, 10:43
in de UK noemen ze een T3 een type 25

Kevin20v
03-11-2006, 10:49
Ik vond dat interieur echt 3x niks... ik zou het nog niet voor niets hoeven!
Verder dat stikker idee is erg gemakkelijk maar ik had een effen kleur of een ander patroontje uitgekozen...
Verder vind ik het een erg geinig programma!

sanderz
03-11-2006, 20:04
vandaag lancia delta intregale :woowoo:

PeterZ
03-11-2006, 22:42
Maar het leuke van dit programma is dat het sommige mensen overhaalt om weer een oude auto te kopen. Zoals ondergetekende :)

Toen bijna twee jaar geleden die Golf GTI voor het eerst werd uitgezonden werd ik weer enthousiast, vijftien jaar na mijn laatste Golf 1.

Het resultaat staat in mijn garage: mijn witte (net als in het programma!) GTI!!