PDA

View Full Version : USA mk2

breadfan83
06-11-2006, 15:48
Ik weet niet zeker of ik het hier moet zetten, of bij onderdelen of auto's te koop aangeboden. Dus mocht het fout staan zet een van de mods het maar effe goed.

Vandaag op de sloop een lichtblauwe (milionen kleur volgens mij) Golf mk2 gezien die in onderdelen weg mocht. In zijn geheel werd ie niet verkocht!

Hij kon me niet zo 1-2-3 zeggen wat er mis mee was, maar de auto zag er nog heel netjes uit en had wat leuke onderdeeltjes als een blauw zach dashboard, airco, usa achterlichten, usa koplampen (net als de Europese Jetta lampen, maar met een andere codering en een aantal bobbels op het glas), blauw interieur in nette staat, klokken met mijlenteller, en wat er nog meer allemaal op zo'n ding te vinden is.
(Behalve de onderdelen die ik er zelf vandaag afgehaald heb nauurlijk :D )

Mocht iemand wat willen hebben neemt ie maar effe contact met me op. Ik ben goed bevriend met die sloper en kan alles wat goedkoper krijgen dan een ander.

classicline
06-11-2006, 16:44
us gordels??

breadfan83
06-11-2006, 16:50
us gordels??

Jip. :D

breadfan83
06-11-2006, 19:20
D'r stond trouwens ook nog een witte Scirocco klaar om gesloopt te worden. :(

RubenD
06-11-2006, 20:02
Hoeveel vragen ze dan voor zo'n airco die waarschijnlijk niet meer werkt, compressor stuk ofzo. Heb je enig idee?

breadfan83
06-11-2006, 20:11
Hoeveel vragen ze dan voor zo'n airco die waarschijnlijk niet meer werkt, compressor stuk ofzo. Heb je enig idee?

Ik ga morgen nog effe langs voor nog 'n ander onderdeel, dus dan vraag ik het gelijk effe voor je.
Wat heb je nodig? De hele installatie?

RubenD
06-11-2006, 21:19
Haha als die 50 euro is wel, anders niet. Wil eigenlijk niks meer uitgeven. Eerst een baantje, dus als je die ook nog weet, 's avonds 8 tot 12 uur per week Arnhem en omgeving. Dan wil ik het wel hebben :D

Voor de hele installatie dus, wat zal dat zijn:
- Dashboard delen incl. knoppen
- Kachel zelf?
- kabelboom compleet (in motorruimte en voor dash)
- compressor + steun
- Leidingwerk
- Radiateur + slangen

Enz.

Zelfde probleem als wat jij hebt, met de centen...

breadfan83
06-11-2006, 21:31
Haha als die 50 euro is wel, anders niet. Wil eigenlijk niks meer uitgeven. Eerst een baantje, dus als je die ook nog weet, 's avonds 8 tot 12 uur per week Arnhem en omgeving. Dan wil ik het wel hebben :D

Voor de hele installatie dus, wat zal dat zijn:
- Dashboard delen incl. knoppen
- Kachel zelf?
- kabelboom compleet (in motorruimte en voor dash)
- compressor + steun
- Leidingwerk
- Radiateur + slangen

Enz.

Zelfde probleem als wat jij hebt, met de centen...

Helemaal compleet krijg je hgem trouwens niet. Ik heb het paneeltje al meegenomen met de AC logo'tjes d'r op. :D

Meer info, morgen.
Al denk ik dat die leidingen niet zo makkelijk allemaal d'r uit te slopen zijn zonder wat stuk te maken...

RubenD
06-11-2006, 22:42
Ah ik zag het al, stiekemerd. Nu moet die Airco install wel veel goedkoper weg gaan :tongue:

Morgenavond heb ik als het goed is 75 euro voor mijn Puch gebeurd (ben ik daar ook weer vanaf). 75 mag dus ook wel, als jij dan ff stallingplek hebt!

breadfan83
06-11-2006, 23:28
Ah ik zag het al, stiekemerd. Nu moet die Airco install wel veel goedkoper weg gaan :tongue:

Morgenavond heb ik als het goed is 75 euro voor mijn Puch gebeurd (ben ik daar ook weer vanaf). 75 mag dus ook wel, als jij dan ff stallingplek hebt!

Stallingplek zat, ik woon weer tijdelijk thuis, dus ik kom het (tot ongenoegen van de ouders) wel kwijt. :D

breadfan83
07-11-2006, 16:46
Ben vandaag weer bij de sloper geweest, en de airco moet €115,- opleveren.
Ruben is er van af gestapt, dus als iemand nog interesse heeft...

Zweiter
07-11-2006, 18:45
heb je idee wat de achterlichten incl binnenwerkje kosten chris?!

breadfan83
07-11-2006, 18:51
heb je idee wat de achterlichten incl binnenwerkje kosten chris?!

40 euro, had ik al voor mezelf gevraagd, maar ik vond het te veel, vooral omdat ik ook al de volrode heb nu. :D
Als je ze wil hebben neem ik ze wel mee voor je, met gelijk een zooi aan kabels d'r bij, die mag ik bij hem altijd voor noppes hebben.

Zweiter
08-11-2006, 08:13
hmm 40 euro is me net ff wat te gortig, al is het niet veel geld. zal dr achteraf wel weer spijt van krijgen maja. doe maar niet chris... toch bedankt!

breadfan83
08-11-2006, 17:48
De heren Classicline en Zweiter, d'r ligt hier iets voor u. :D

Sander, voor jou neem ik het morgen mee, en Twan, dat van jou gaat op de post en zal er wss eind van de week of begin volgende week zijn.

breadfan83
08-11-2006, 18:18
Stond trouwens ook nog een Golf 4 met Recaro's d'r in. Iemand interesse?

Zweiter
08-11-2006, 18:22
super chris, bedankt kerel!

Djinn_4fun
09-11-2006, 22:34
Wat moeten de am gordels opbrengen?
en zijn ze compleet?

RubenD
09-11-2006, 23:24
Chris zitten er achtergordels in? Die wil opzich wel 2 keer zo'n heup gordel. Anders maak ik ze wel zelf een keertje.

classicline
10-11-2006, 07:39
Wat moeten de am gordels opbrengen?
en zijn ze compleet?

Die waren compleet en zijn al mijn kant op..

en Twan, dat van jou gaat op de post en zal er wss eind van de week of begin volgende week zijn.

Bedankt Chris ik zie ze wel verschijnen.

Kevin20v
10-11-2006, 08:59
Stond trouwens ook nog een Golf 4 met Recaro's d'r in. Iemand interesse?

EUH JA?!? wat moeten ze kosten en hoe zien ze eruit?? 3 deurs, 5 deurs... Stof/leder? Met airbags? :rock: :hug:

Alberto
10-11-2006, 16:04
zitten de koplampen er nog in chris ?? wat gaan ze kosten evt

breadfan83
11-11-2006, 19:27
Chris zitten er achtergordels in? Die wil opzich wel 2 keer zo'n heup gordel. Anders maak ik ze wel zelf een keertje.

Achtergordels zaten er geloof ik niet in, maar ik heb nog een doos vol gordels, dus ik kan effe voor je kieken wat daar nog tussen zit als je nog interesse hebt.

breadfan83
11-11-2006, 19:30
zitten de koplampen er nog in chris ?? wat gaan ze kosten evt

Ik heb geen idee wat ze kosten, maar afgelopen week zaten ze er nog in. Originele Amerikaanse Golf lampen, dus Jettalook.

D'r zitten van die glazen knobbeltjes op, daaraan herken je ze.
Ik weet alleen niet zeker of je die hier in Nederland mag voeren op een niet-Amerikaan omdat daar andere regelingen gelden dan hier.
Als je auto er niet standaard mee geleverd is kunnen ze moeilijk gaan doen (net als met blauwe platen ofzo).

breadfan83
11-11-2006, 19:34
EUH JA?!? wat moeten ze kosten en hoe zien ze eruit?? 3 deurs, 5 deurs... Stof/leder? Met airbags? :rock: :hug:

Geen idee wat ze moeten opbrengen, maar dat kan ik wel effe voor je checken.
Er was een ruit ingetikt, dus met de regen van de afgelopen dagen (in Driebergen heeft het geregend, dus ik denk dat het hier ook niet droog zal zijn gebleven) zijn ze misschien een beetje nat geworden (de bestuurdersstoel dan tenminste). Hij staat er echter nog niet zo lang, en het rook nog allemaal erg fris, dus veel regen heeft ie in ieder geval niet gehad.

Ze zijn grijs stof, en airbag... weet ik niet zeker, maar op de foto lijkt het eigenlijk wel (volgens mij is dat tenminste dat airbag logo'tje op de zijkant.

Ze zagen er heel netjes uit zo ver ik het in de gauwigheid kon zien.

Ze zijn voor een 3-deurs mk4.

Hierbij nog even een foto'tje dat ik snel kon nemen:

http://img172.imageshack.us/img172/5092/dsc00001wv3.jpg (http://imageshack.us)

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij. :D