Log in

View Full Version : Amerikaanse achterlichten Golf II

Tommy
10-11-2006, 19:32
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/achterlichten002k.jpg

Amerikaanse achterlichten.

Gehele onderstel deel is verlicht, dus niet alleen een blokje zoals bij de standaard EU versies...

En met remlicht licht dezelfde baan extra fel op.

heel opvallende achterlichten!(In de meest letterlijke zin dan :) Verder lijken ze vrij ori namelijk)

€85,- of goed bod.

Gert
23-11-2006, 12:32
Beste Ebay mennekes : stuur een PB als je ze echt wil kopen .
Bieden en niet kopen doen we op Marktplaats ;)

Wij danken U wederom voor Uw begrip !!!

* Berichten als ‘je hebt PM of mail’ zijn overbodig en niet gewenst. Deze zullen dan ook verwijderd worden zonder aankondiging.

RubenD
23-11-2006, 13:44
Naja, anders lees je even wat Gert net poste!

Succes met de verkoop!

Gert
23-11-2006, 13:55
Hey Misha : kan je lezen ? Koop anders voor die 55 euro een leesbrilleke :D

vinyard
23-11-2006, 14:46
even een vraagje, moet je kwa stekkers of bedrading nog wat aanpassen?

breadfan83
23-11-2006, 15:37
even een vraagje, moet je kwa stekkers of bedrading nog wat aanpassen?

Je hebt voor elke lamp een losse fitting nodig bij een Golf.
Je oude fittingen zullen dus vervangen moeten door de Amerikaanse losse fittingen en bekabeling.

De kabels kun je gewoon met kabelschoentjes ofzo vast maken aan je kabelboom.
De fittingen draai je vervolgens zo aan het lichthuis vast.

Volgens mij hou je dan alleen de kabel van het mist-achterlicht over, die hebben (de meeste?) Amerikanen niet.

Tommy
23-11-2006, 18:30
De kabels kun je gewoon met kabelschoentjes ofzo vast maken aan je kabelboom.

Volgens mij hou je dan alleen de aansluiting voor je mist-achterlicht over, die hebben (de meeste?) Amerikanen niet.

Heb je tekst iets aangepast. Achterlichten zijn gewoon compleet met fittingen, lampen ed........... :rolleyes: :) Dus enkelt de draden met de schoentjes in je ori stekker schuiven. :)

En idd houd je je mistachterlicht over, want die zit er niet op was ik achter.(kwam er wel mee door de APK? :confused: :confused: )

Tommy
23-11-2006, 22:06
ze zijn zo goed als verkocht, ik laat het topic open tot ze daadwerkelijk de deur uit zijn. :)

breadfan83
23-11-2006, 23:24
Heb je tekst iets aangepast. Achterlichten zijn gewoon compleet met fittingen, lampen ed........... :rolleyes: :) Dus enkelt de draden met de schoentjes in je ori stekker schuiven. :)

En idd houd je je mistachterlicht over, want die zit er niet op was ik achter.(kwam er wel mee door de APK? :confused: :confused: )

Ja ok, maar dat zijn toch vier losse fittingen, van die witte doppen, die je dan met een kwartslag aan het lampenhuis vastdraait?

Tommy
26-11-2006, 20:01
ja, dat zal....

iig verkocht. mag gesloten.

M.I.V.W
26-11-2006, 21:50
zijn ze er nog??

Zweiter
26-11-2006, 21:56
ja, dat zal....

iig verkocht. mag gesloten.

lijkt me duidelijk toch?! ;)