View Full Version : Stickers Mambo
evilnyntje
25-04-2004, 19:46
En nog wat andere.
http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=2614&mode=normal
http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=2613&mode=normal
Pin up sticker 4 euro
Grote Mambo 4 euro
Kleine Mambo 2 euro
Kleine t1 bus 2 euro
Island style 3 euro
En de hele kleintjes 1 euro
Voor mij aub de omcirkelde ernst
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=2616&mode=normal
btw neem je ze 1 mei mee, dan ben ik er ook
evilnyntje
25-04-2004, 20:24
btw neem je ze 1 mei mee, dan ben ik er ook
Ik neem ze 1 mei voor je mee!
Moest eerst ff zoeken wat het nu was, want dat vind ik altijd wel belangrijk om te weten voordat ik ze op de auto plak.
tis Boardwear toch?
evilnyntje
25-04-2004, 20:50
Board, surf wear ja
evilnyntje
25-04-2004, 21:04
Alles is opgekocht, die van Marco zijn gereserveerd! Bij meer animo wil ik nog wel een keer kijken en wat meenemen.
Als je nog meer Eightball bitches kan vinden graag.
Ik hoor het wel, ben je misschien ook 4 Mei in Zevenhuizen.
evilnyntje
25-04-2004, 21:49
Als je nog meer Eightball bitches kan vinden graag.
Ik hoor het wel, ben je misschien ook 4 Mei in Zevenhuizen.
Als ik nog eightball bitches kan vinden dan neemt Gert ze over, misschien dat als ik er nog een paar meer vind hij ze aan je wil weg doen.
Vallen kale mannen op Eightball stuff ofzo ?
evilnyntje
25-04-2004, 22:03
Geen idee, ik ben niet kaal :)
Ik heb al bijna 9 jaar een 8 ball tattoo
En bitches zijn hot .. ;)
Als je twee kleine Eightball Bitches ken missen zou dat heel mooi zijn.
Ikke ? heb ze net gekocht :)
Heb net PM van Evilnyntje gehad en wat "tussen ons" leek was berust op een misverstand.
Dus krullebol en andere DCI maten pleeg misschien eerst ff een PM yourself voor dat je gaat gummen.
Jullie hebben het gummetje wel gevonden he ?
Raftink, ik stel voor dat je iets meer tact vertoont..........ik en Jaap waren juist degene die Ernst op zijn misverstand wezen. Misschien zelf eerst even onderzoeken voordat je iemand ergens van beschuldigd. Kort door de bocht: we stonden aan jouw kant.
Waar komt DCI trouwens ineens vandaan?
en die is ook weer weg. Les 1, allebei even goed lezen, want jullie begrepen elkaar niet terwijl jullie hetzelfde bedoelden.
Daarom heeft Stijn een aantal berichten verwijderd omdat het bijna ruzie werd.
het komt hierop neer: Gert heeft nu de stickers, en gaat er dus ook over of ze nou wel of niet verocht worden. Dus gewoon ff aan Gert vragen (wat je ook juist deed) en dan houdt Ernst zich er buiten, want hij heeft ze verkocht. Dit is dus verder aan jou en gert,en persoonlijk zou ik het via IM doen.
evilnyntje
26-04-2004, 20:09
en die is ook weer weg. Les 1, allebei even goed lezen, want jullie begrepen elkaar niet terwijl jullie hetzelfde bedoelden.
Daarom heeft Stijn een aantal berichten verwijderd omdat het bijna ruzie werd.
het komt hierop neer: Gert heeft nu de stickers, en gaat er dus ook over of ze nou wel of niet verocht worden. Dus gewoon ff aan Gert vragen (wat je ook juist deed) en dan houdt Ernst zich er buiten, want hij heeft ze verkocht. Dit is dus verder aan jou en gert,en persoonlijk zou ik het via IM doen.
Excuses van mijn kant ik had gewoon te lang in de zon gezeten :D
En voordat iemand anders me ooit de vraag nog gaat stellen : Nynemans was zo slim om er 2 fotos op te zetten van stickers waar er maar 1 exemplaar van is terwijl ze ook weer terugkomen op de andere foto .
Ik heb dus 2 8 ball bitches stickers
Meer niet
Heb ik net aan Jürgen bericht via een PM :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.