Log in

View Full Version : Je weet dat je VW rijdt wanneer...

Lennart
13-11-2006, 15:44
Kennen we em nog? :D

…wanneer mensen weer denken 'daar heb je een golf rijder' als je te hard gaat.
…wanneer je scheef achter het stuur zit en bij ieder stoplicht vol wegtrekt.
…wanneer je eerst geluid van de bass hoort en dan pas een auto ziet aankomen.
…wanneer je meer geld in je auto stopt dan in je vriendin.
…ook wanneer je meer tijd stopt in je auto dan in je vriendin.
…wanneer je geen geld meer hebt om te stappen maar wel een mooie wagen rijdt.
…wanneer je ouders klagen dat er zo weinig ruimte in de kofferbak over is.
…de eigenaar kennen ,aan het geluid van z’n golfje.
…Wanneer je ouders zeggen dat je gek bent.
…Wanneer de straat wakker wordt als je s`ochtends naar je werk gaat.
....Wanneer je bang bent dat je hele auto uit elkaar klappert op een hobbelweg.
....wanneer je ouders je eerst een nette jongen vonden en een dag later een asociale gti-rijder.
...wanneer je het welbekende gekraak hoort uit je versnellingsbak.
...wanneer je weer wat punten op je vaste-klanten kaart krijgt bij het tankstation.....
...wanneer er een opel naast je staat, die van het zelfde bouwjaar is als de vw en dan goed rot is.
…Wanneer je je ruiten hoort trillen tijdens het rijden.
…Wanneer alle jonge scooter rijders je nakijken.
…wanneer je niet meer door de mcdrive kan omdat de drempels te hoog zijn.
…Wanneer het glaswerk van je moeder weg trilt en kapot valt als je je auto onder de carport parkeert.
…Wanneer je je auto niet meer voor het huis mag zetten omdat er anders olie vlekken voor het huis komen.
…Wanneer je oma loopt te zeuren dat ze doof wordt van die auto, terwijl ze al stok doof is!
…Wanneer je de rekening van de dealer binnen krijgt (beurt)
...wanneer je van al je in je 1983 mk1 gepompte centjes een fatsoenlijke auto kon rijden.
...wanneer je vrouw weer eens aan je vraagt: "kies tussen de auto of ik" en je twijfelt.
...wanneer je een mk1 helemaal in onderdelen ziet en je weet precies wat waar hoort.
...wanneer je een kompleet standaard golf 1 ziet rijden en je 180 graden omgekeerd in de auto zit.
…wanneer je altijd tankt voordat je een rit gaat maken, want je weet nooit.
…wanneer je kleine neefje op de achterbank zit met zijn handen over zijn oren.
…wanneer de hond je vanaf 300 kilometer ver al hoort aankomen.
…wanneer je APK keuring is verlopen.
…wanneer je je auto te koop zet en alleen maar reacties krijgt van 18-jarigen.
…wanneer je niet met meer dan 3 mensen in de auto kan zitten omdat je wielen dan aanlopen.
…wanneer je vriend voor de zoveelste keer ze auto wil verkopen en altijd trouw zegt nee deze doe ik niet meer weg.
…wanneer je boodschappen gaat doen en je de kratten nergens kwijt kan.
…wanneer je twee golfjes voor de deur hebt staan en toch geen vervoer hebt.
…dat je met je fiets harder over de drempels kan.
…dat je na 500 meter klinkers je eten naar boven voelt komen.
…wanneer jij uit stapt altijd je lichten vergeet uit te doen omdat je de zoemer gewend bent.
…je (inmiddels ex)vriendin niet meer laat rijden in je auto omdat ze 1 keer verkeerd geschakeld heeft.
…als je ‘s morgens je dashboard vast houd bij het starten omdat je bang bent dat hij je voor je kanus vliegt[golf 2 diesel]
…dat je altijd de radio uit doet wanneer je door een tunnel rijd.
…wanneer 100 op de snelweg rijd en 140 op bochtige weggetjes.
…dat je altijd de deur drie keer moet dichtgooien voordat hij dicht is.
…wanneer je bij de audi dealer staat te kijken naar een s8 en je vader zegt zoiets is wel iets en jij denk alleen : hoe krijg ik die motor in mijn golfje.
…dat als je onder een viaduct door rijdt en toch nog even het gaspedaal indrukt.
…dat je een haakse bocht kunt nemen zonder af te remmen.
…dat je eigenlijk op zondag genoeg te doen hebt maar toch een stuk gaat rijden.
…wanneer je naar je zelf kijkt als je langs een etalageruit rijd.
…wanneer je een snellere auto voorbij gaat en die persoon zijn duim opsteekt.
…wanneer je je radio zachter zet om je motor te horen brullen.
…wanneer je je raampje opendraait als je door een tunnel rijdt.
…wanneer je een ritje maakt ,maar eigenlijk nergens heen hoeft.
…wanneer speciaal routes uitkiest met viaducten tunnels en veel grote ramen waarin je jezelf en je mooie wagen kunt bewonderen.
…wanneer je het over je schatje hebt en je vriendin weer achter je staat te stampvoeten.
…wanneer je afknapt op vrouwen die in een opel rijden.
…wanneer,. je oude Mk1 totaal meer kost dan je nieuwe wagen.
…wanneer,.. je om rijd omdat het anders teveel hobbelt.
…wanneer,.. je oude Mk1 de snelste wagen van de straat is.
…wanneer,..je gas moet blijven geven in de file.
…wanneer ik hem start en stationair hoor pruttelen denk: wat een k*t bak en als ik hem lostrap (als ie warm is) toch denk wow dat ben ik!!!!
…wanneer je naast een fiat panda staat en wedstrijdje gaat rijden en express laat verliezen hahaha.
…wanneer je voor een probleem naar een garage gaat en je ziet ze kijken: onee heh heb je weer zoon rag gti.... en als je hem later ophaalt ze zeggen : wow toch wel vette bak!! netjes hoor!!
…je vriendin de deur al open doet, voordat je de straat in rijdt, omdat ze je al hoorde aankomen.
…je het hardste en mooiste uitlaatgeluid uit het dorp hebt.
…je stukken katalysator terugvindt in je einddemper, en denkt; daarom rammelde hij.
…wanneer je weer ergens in een dorp/stad staat voor een torenhoge drempel.
…wanneer je weer de benzinepomp aan moet doen omdat de tank weer leeg is.
…wanneer andere mensen om je auto heen gaan lopen als je hem ergens geparkeerd hebt.
…je weer aan nieuwe banden toe bent die zo lang mee zouden gaan.
…dat de vrouw klaagt over de hobbelige weg.
…de gemeente klaagt over afgesleten drempels.
…wanner je schoonouders klagen dat straat wakker wordt als je je vriendin thuis brengt.
…GSI rijders je auto bewonderen omdat de originele schermen niet wegroesten.
…je 's ochtends met plezier naar je werk gaat zodat je weer een stukje kan rijden.
…wanneer je bij elk vreemd geluid denkt: Ow nee he, niet wéér!
…wanneer ze je bij het tankstation bij je voornaam kennen.
…wanneer je.. er een beetje tegen opziet als de APK er aan komt!
…wanneer je 15 kilometer verderop gaat tanken omdat je anders de motor niet fatsoenlijk warm word.
…wanneer je naar een corrado meeting gaat en half doof terug komt.
…wanneer je aan het stoplicht staat en er een blauwe wolk vanachter uitkomt.
…wanneer je de bus neemt om te gaan werken om benzine/geld uit te sparen.
…het eten klaarstaat, omdat moeders hoort dat je eraan komt en vervolgens de magnetron maar vast aanzet.
…iemand beweert dat er vlammen uit de uitlaat komen.
…het hele dorp het altijd heeft over die aso, die met meer dan 100 km per uur door het dorp blaast, terwijl je altijd netjes 50 rijd.
…je nog geen 400 km met een tank haalt.
…je vrienden ook allemaal volkswagen rijden.
…wanneer al die stoere jochies op de stoep met die scooters staan te gassen en dan ineens stil zijn als je langs blaast.
…wanneer je de drempel bij een opel-garage niet overkomt omdat ie te hoog is.
…wanneer je hele studiefinanciering in je auto's verdwijnt.
…wanneer de automonteurs je uitlachen wanneer je de brug op rijdt en je spoiler bijna dubbelklapt, terwijl me auto niet eens zo heel laag is.
…wanneer je vriendin vraagt of je niet eens af zou gaan remmen, omdat de volgende bocht wel erg snel nadert.
…wanneer je 3 verschillende sleutels nodig hebt voor 1 auto.
…wanneer je cd-speler overslaat wanneer je met 80 over een klein hobbeltje rijdt.
…dat je 4x100 hebt en dat je 'beslist' 5x100 wilt hebben.
…dat als je plankgas geeft je gaskabel bij het pedaal los schiet.
…dat je in de winter een handschoen aan moet doen omdat anders de aluminium pook te koud is.
…wanneer je studiefinanciering, loon van je bijbaantje en stagevergoeding in een week op zijn en je dan denkt, oja ik moet ook nog tanken.
…wanneer...je vlak voor een meeting toch nog maar ff de auto gaat wassen (en nog ff extra je best doet om je velgen te laten glimmen).
…je gaat twijfelen om flink te zuipen of de volgende dag naar een meeting wil.
…wanneer je thuis komt en je auto op slot doet nog 3 keer omkijkt naar je auto voordat je naar binnen gaat.
…wanneer je kameraad midden in een gesprek ineens stil word als je je gaspedaal intrapt.
…wanneer hij vervolgens zich vastklampt aan de deur omdat hij niet gewend is zo hard door een bocht te kunnen.
…wanneer je bij het stoplicht door een BMW rijder die naast je staat wordt uitgelachen, maar dat je hem dan hellemaal schijt rijd.
…wanneer het folder meisje langs loopt en naar me auto kijkt, vervolgens naar binnen kijkt waar ik zit en me dan heel lief aan kijkt en lief lacht.
…wanneer je met een sterschroevendraaier + steek 10/13 bijna je hele auto uit elkaar kan halen.
…je 2 auto's voor de deur hebt maar alles op de fiets en OV moeten doen.
…je geen geld hebt maar wel op marktplaats zoekt naar onderdelen, die je daarna tóch koopt met geld wat voor collegegeld, boeken en boodschappen bedoeld was.
…je een meisje aan het versieren bent en vraagt wat voor auto ze rijdt.
…wanneer er een mooi zwarte streep voor je huis op de weg staat en blijven volhouden dat je vw alleen zijn plaats markeert.
…wanneer je accu weer es leeg is, omdat er geen lichtverklikker in de auto zit.
…wanneer je geluidsinstallatie duurder is als je auto.
…wanneer je buurman komt klagen als je 's ochtends je gas bijstelt.
…wanneer mensen uit de buurt langs komen om te vertellen dat je niet te hard moet rijden.
…wanneer alle jochies in het dorp hun hand op steken als je door het dorp rijd maar je niet meer kennen als je fietst.
…wanneer alle meisjes van 14 je leuk vinden omdat je een mooie auto hebt.
…wanneer je ouders zeggen: "heb je geen huiswerk of zo? je bent de auto nu al weer aan het wassen.."
…je op een algeme automeeting loopt, en ziet dat 75% golf is wat er aan auto's staat.

:woowoo:

Edrik
13-11-2006, 16:10
True!

...wanneer je een kompleet standaard golf 1 ziet rijden en je 180 graden omgekeerd in de auto zit.
…wanneer je hele studiefinanciering in je auto's verdwijnt.
…wanneer je 3 verschillende sleutels nodig hebt voor 1 auto.
…wanneer je thuis komt en je auto op slot doet nog 3 keer omkijkt naar je auto voordat je naar binnen gaat.

Verder kan ik me er (gelukkig) niet in vinden!

Richard
13-11-2006, 16:12
- je vrouw thuis komt en zegt.."reed vandaag een stukje in je auto en er zwaaide allemaal gastjes in golfjes naar me"...

Kevin20v
13-11-2006, 16:13
Ze slaan zowat allemaal op mij... :D erg he hahaha

classicline
13-11-2006, 16:46
*als je ‘s morgens je dashboard vast houd bij het starten omdat je bang bent dat hij je voor je kanus vliegt[golf 2 diesel]
*de eigenaar kennen ,aan het geluid van z’n golfje.
*Wanneer je bang bent dat je hele auto uit elkaar klappert op een hobbelweg
*wanneer er een opel naast je staat, die van het zelfde bouwjaar is als de vw en dan goed rot is
*wanneer je boodschappen gaat doen en je de kratten nergens kwijt kan
*wanneer je twee golfjes voor de deur hebt staan en toch geen vervoer hebt

ach kan ook nog wel ff doorgaan :redface:

Bertus_01
13-11-2006, 16:58
Haha egt veel dingen herken ik inderdaad :d

....Wanneer je bang bent dat je hele auto uit elkaar klappert op een hobbelweg.:D:D
…wanneer je geluidsinstallatie duurder is als je auto.-->> niet meer dan :(alles is weg)

Deze is het mooist :D

…je geen geld hebt maar wel op marktplaats zoekt naar onderdelen, die je daarna tóch koopt met geld wat voor collegegeld, boeken en boodschappen bedoeld was.

Arno
13-11-2006, 16:59
Kennen we em nog? :D

…ook wanneer je meer tijd stopt in je auto dan in je vriendin.
…Wanneer je schoonouders zeggen dat je gek bent.
...wanneer je weer wat punten op je vaste-klanten kaart krijgt bij het tankstation.....
...wanneer er een opel naast je staat, die van het zelfde bouwjaar is als de vw en dan goed rot is.
...wanneer je vrouw weer eens aan je vraagt: "kies tussen de auto of ik" en je twijfelt.
...wanneer je een Polo helemaal in onderdelen ziet en je weet precies wat waar hoort.
...wanneer je een kompleet standaard Polo ziet rijden en je 180 graden omgekeerd in de auto zit.
…wanneer je niet met meer dan 2 mensen in de auto kan zitten omdat je een auto op grijs kenteken hebt.
…wanneer je boodschappen gaat doen en je de kratten altijd kwijt kan
…wanneer jij uit stapt altijd je lichten vergeet uit te doen omdat je de zoemer gewend bent.
…dat je een haakse bocht kunt nemen zonder af te remmen.(dat kan ik wel doen maar dat doe ik niet)
…wanneer je naar je zelf kijkt als je langs een etalageruit rijd.
...wanneer je vriendin/vrouw naast je zit en het op een gillen zet wanneer ze een polo 9n of beetle ziet.
…wanneer je een ritje maakt ,maar eigenlijk nergens heen hoeft.
…wanneer speciaal routes uitkiest met viaducten tunnels en veel grote ramen waarin je jezelf en je mooie wagen kunt bewonderen.
…wanneer je afknapt op vrouwen die in een opel rijden of een ford.
...wanneer je vrouw hoort schreeuwen:"doe niet zo wild met de auto!" als je ietwat te hard door de bocht gaat!
…wanneer andere mensen om je auto heen gaan lopen als je hem ergens geparkeerd hebt.
...wanneer de buurt tegen je zegt:"ga je hem alweer wassen?"
…je 's ochtends met plezier naar je werk gaat zodat je weer een stukje kan rijden.
…wanneer ze je bij het tankstation bij je voornaam kennen.
…wanneer je de fiets neemt om te gaan werken om benzine/geld uit te sparen.
...wanneer je vrouw tegen je zegt dat ze morgen de auto nodig heeft voor haar werk en dat ze zelf stiekum leuke ritjes maakt.
...wanneer er je auto van voor tot achter weer onder de vogelstront zit en er enorm ervan baalt
…dat je in de winter smorgens je startmotor klinkt alsof er iemand over zijn nek gaat en dan toch aanslaan!
…wanneer...je vlak voor een meeting toch nog maar ff de auto gaat wassen.
…wanneer het folder meisje langs loopt en naar me auto kijkt, vervolgens naar binnen kijkt waar ik zit en me dan heel lief aan kijkt en lief lacht.
…wanneer je met een sterschroevendraaier + steek 10/13 bijna je hele auto uit elkaar kan halen.
…je geen geld hebt maar wel op marktplaats zoekt naar onderdelen, die je daarna tóch stiekum koopt met geld wat voor boodschappen bedoeld was.
…wanneer mensen uit de buurt langs komen om te vertellen dat je lichten nog branden.
...wanneer je vrouw dolgelukkig is als ze weer een stukje mag rijden.
…wanneer alle meisjes van 14 je leuk vinden omdat je een mooie auto hebt.
...wanneer je vriendin/vrouw in tranen uitbarst omdat je auto zodanig kapot is dat hij niet meer te maken is, want ze was er zo aan gehecht.
…je op een algeme automeeting loopt, en ziet dat 75% golf is wat er aan auto's staat.

:woowoo:

Ik heb hem ietsje aangepast, tenminste zoals ik het herken.

retro hans
13-11-2006, 18:46
:Wanneer je als je apk moet keuren m weer omhoog moet schroeven omdat anders vast in de rembank staat.En je originele achterlichten er in moet zetten.

En inderdaad je hebt er een maar eigenlijk heb je noch steeds geen vervoer omdat ie vaker stilstaat dan rijdt!

Matheo
13-11-2006, 18:52
erg herkenbaar idd :D

Baricade
13-11-2006, 19:24
hahaha, inderdaad geheel herkenbaar. :woowoo:

....als er kans op regen is je hem in de schuur laat staan.
....als iemand zegt:"'goh wat laag", dat je denkt, kon ie nog maar lager
....als je nooit kunt rijden met uitgaan, want stel je voor als er wat mee gebeurt op de parkeerplaats.

Christiaan
13-11-2006, 19:27
Wat heerlijk om weer eens door te lezen... heel herkenbaar :D

René
13-11-2006, 19:28
hehehe ik mis deze:

=wanneer je je carter lekrijdt op een klinkerweg waarvan één klinker net ff iets hoger staat dan de rest.... :rolleyes:

Lennart
13-11-2006, 19:41
Wat heerlijk om weer eens door te lezen... heel herkenbaar :D

Ik had toendertijd op het oude forum alle posts in een documentje geplakt... met de achterliggende gedachte: 'leuk voor later' :D

Ronald
13-11-2006, 19:52
wanneer de borsten van je vriendin uit haar BH vliegen als je over een hobbelweg rijdt. :D

Of hoort dit in het topic "je weet dat je Supersport rijdt wanneer..... :rolleyes: "

Arno
13-11-2006, 19:59
wanneer de eierstokken van je vriendin op de achterbank liggen als je over een hobbelweg rijdt!

retro hans
13-11-2006, 20:58
wanneer de borsten van je vriendin uit haar BH vliegen als je over een hobbelweg rijdt. :D

Of hoort dit in het topic "je weet dat je Supersport rijdt wanneer..... :rolleyes: "

En dan wordt er bij mij gezegt:Je sponsert me maar een sport BH Want dit is echt niet leuk meer!!

Wel een mooi gezicht :D

Beetlefreak
13-11-2006, 21:00
Nooit twijfelen zei mijn rij-instructeur :D:D

Whahaha :D :D, best treurig dat het ook nog echt zo is... :redface:

MMgolfnut1
13-11-2006, 22:13
Wanneer je je leenauto total-loss rijdt op je voorganger, omdat je je nekt verrekt aan de passerende GTI die mogelijk jouw gestolen GTI is :redface: :chair:

berendd
13-11-2006, 22:24
Nooit twijfelen zei mijn rij-instructeur :D:D

Whahaha :D :D, best treurig dat het ook nog echt zo is... :redface:

treurig? best handig
van het weekend de koppeling van een celica vervangen en heb mijn hele gereedsschapsassortiment moeten aanspreken... dat is pas treurig

punten kan ik me op de golf punten na wel gedeeltelijk in vinden...

Pedaalemmer
13-11-2006, 22:36
- Je met elke vriendin die je hebt gehad wel meerdere keren seks hebt gehad in je auto terwijl dat eigenlijk helemaal niet handig gaat.
- Je auto in de wasstraat zetten ziet als vreemd gaan.
- Kleurcode uit je hoofd kennen
- Op de sloop onderdelen zoeken als een vaste week routine zien.
- Een niet orgineel schuifdak in je auto zien als schade die door een ander is aangericht

Berserker
14-11-2006, 00:08
treurig? best handig
van het weekend de koppeling van een celica vervangen en heb mijn hele gereedsschapsassortiment moeten aanspreken... dat is pas treurig

punten kan ik me op de golf punten na wel gedeeltelijk in vinden...

Zo uitgebreid is jouw gereedschaps assortiment nu ook weer niet. :tongue:

berendd
14-11-2006, 00:24
mwah inmiddels toch genoeg verschillende items verzameld...

was toch al gauw 10x zoveel nodig als bij een vw

Arnaud
15-11-2006, 21:49
Nog een paar:

Je weet dat je VW rijdt wanneer:

-je in de parkeergarage preventief je naafdeksels verwijdert
-je ouders vragen wanneer hún auto weer eens in de garage mag staan
-je motor zoveel olie neemt dat je hebt besloten voortaan olie te tanken en benzine te verversen
-je pa je auto leent en de ANWB moet bellen voor starthulp, en jij er zo mee weg rijdt
-je bij spaghetti eerst aan je auto denkt
-je je Golf MKI staat te wassen en de halve buurt je komt vertellen "dat ze er vroeger ook zo eén hadden"
-je pa vraagt wanneer je die zooi in de garage eens wegdondert en jij een onbegrijpelijk verhaal afsteekt over cultureel erfgoed en Vincent van Gogh's
-je zelfs de bezorg-Caddy van de lokale pizza-boer een mooie auto vindt
-je je vrienden alleen bij hun forumnaam kent
-je een blokje omgaat en bij thuiskomst je familie je als vermist heeft opgegeven

Edrik
15-11-2006, 21:52
Nog een paar:

-je ouders vragen wanneer hún auto weer eens in de garage mag staan

So true!!
Krijg het bijna dagelijks te horen.
Opzouten, die Renault blijft mooi buiten :D

Matheo
15-11-2006, 22:12
- iedereen je geïrriteerd aankijkt in de bios omdat je al voor de derde keer roept: "hé, een golf1!"

Pedaalemmer
15-11-2006, 22:27
hahha zitten echt goede herkenbare tussen!

Jurgen Santana
15-11-2006, 22:33
- iedereen je geïrriteerd aankijkt in de bios omdat je al voor de derde keer roept: "hé, een golf1!"

Hahahaha, zelfs tijdens Bambi meende ik er een te zien:D

Beetlefreak
15-11-2006, 22:57
-je je Golf MKI staat te wassen en de halve buurt je komt vertellen "dat ze er vroeger ook zo eén hadden"
Kevertje doet het dan ook altijd goed. Krijg altijd wel een paar lui erbij staan bij de wasboxen :)

- iedereen je geïrriteerd aankijkt in de bios omdat je al voor de
derde keer roept: "hé, een golf1!"
Op tv met oude filmpjes enzo zit ik altijd op het puntje van de stoel. Ontelbaar hoeveel je er dan ziet.
Wij zijn allemaal echt veel te laat geboren :D

Arno
17-11-2006, 23:52
Hahahaha, zelfs tijdens Bambi meende ik er een te zien:D

He?
Verschrikkelijk!

Wat had je dan gezopen dan?

Christiaan
18-11-2006, 02:02
Nog een paar:

-je zelfs de bezorg-Caddy van de lokale pizza-boer een mooie auto vindt

:lmao:

MrMiljon
21-11-2006, 18:16
Nou dit slaat op mij :rolleyes:

Wanneer je bang bent dat je hele auto uit elkaar klappert op een hobbelweg.
wanneer je van al je in je 1979 mk1 gepompte centjes een fatsoenlijke auto kon rijden.
wanneer je een kompleet standaard golf 1 ziet rijden en je 180 graden omgekeerd in de auto zit.
…dat je met je fiets harder over de drempels kan.
…dat je na 500 meter klinkers je eten naar boven voelt komen.
…dat je een haakse bocht kunt nemen zonder af te remmen.
…wanneer,.. je om rijd omdat het anders teveel hobbelt.
…wanneer je weer ergens in een dorp/stad staat voor een torenhoge drempel.
…wanneer je bij elk vreemd geluid denkt: Ow nee he, niet wéér!
…je nog geen 400 km met een tank haalt.
…wanneer je cd-speler overslaat wanneer je met 80 over een klein hobbeltje rijdt.
...wanneer je je auto omhoog moet schroeven om te zorgen dat je de brug opkan (garage)

VwPolo89
21-11-2006, 19:21
wanneer mensen vragen wanneer mijn auto herspoten is en ik dan zeg in 1989 in de fabriek :D

die van de standaard golf 1 en dan 180° gedraaid in de auto zitten slaagt ook wel op mij :D
er staan er wel meerdere in die op mij slagen maar die ga ik hier niet allemaal kopieren :D

mauce
21-11-2006, 21:09
-Wanneer je 1 mankement gefixt hebt en er weer 3 voor in de plaats terugkomen 1 !
-wanneer er altijd wel wat aan je VW " mankeert " !

breadfan83
26-12-2006, 01:38
- wanneer je op eerste kerstdag als enige in de wasbox staat om je auto te wassen, polijsten en in de was zetten in de hoop er toch nog iets van te maken.

Ja, echt. :D

joossie
27-12-2006, 00:49
Je je vrouw aan de telefoon hebt die verteld dat ze vast staat met de bodem bij een parkeer garage.....

Of wanneer je hier door het centrum van het dorp rijd dat dan altijd die hangjeugd met zijn allen tegelijk zich om draaid en staat te kwijlen omdat jij dan langs komt.

Of wanneer je bij elke drempel de voetgangers de stuipen op het lijf krijgen omdat zo'n schrappent geluid maakt. :woowoo:

vwleusden
27-12-2006, 11:39
Of wanneer je bij elke drempel de voetgangers de stuipen op het lijf krijgen omdat zo'n schrappent geluid maakt. :woowoo:

:rock: zeer bekend :rock:

Isard
31-12-2006, 21:39
Wanneer de vrouw in de auto voor je bij het stoplicht haar hoofd uit de auto hangt omdat ze denkt dat haar uitlaat er vanonder is gevallen.
Wanneer je expres met je ramen open van 50 tot 150 km/h accelereert in een tunnel.
Wanneer je elk jaar weer verplicht een nieuwe oude auto moet kopen.
Wanneer je ruzie krijgt met je medemens die niet snappen dat je scheef over drempels moet met je auto.
Wanneer je er nooit tussen mag bij het invoegen.
Wanneer je altijd wat extra aandacht van de politie krijgt.
Wanneer de pompbediende blij is je al weer te zien.
Wanneer de magazijnman bij vw blij is je al weer te zien.
Wanneer je kinderen liever in de oudste auto die je hebt stappen.
Wanneer elke auto die je koopt ouder is ipv jonger.
Wanneer je ruzie hebt met je vrouw omdat ze alleen maar een auto uit de vw groep mag rijden.

En zo kan ik er nog wel een rij verzinnen... :tongue:

Jetta MaNiA
01-01-2007, 10:52
:rock: zeer bekend :rock:

Ik heb menig 1 al nekkramp bezorgd daarmee. Heb de flexibele GTI lip er nu af, maar toen:D

Even hard op de rem vlak voor de drempel :rolleyes:

SCHRAAP! :D

Madison
01-01-2007, 18:40
Er zitten heel herkenbare tussen...maar sommigen zijn niet echt op vrouwen gericht...
ik heb expres geen relatie omdat ik daar ook niet echt veel tijd en geld in kan steken... :cool:
OF...hij moet ook helemaal VW gek zijn...dan is het wat anders natuurlijk :rolleyes:
Ik heb ALLE vrije tijd voor m'n Golf :thumbup: