View Full Version : Ziekelijk hoog BBS gehalte in de dec PVW
Ow ow ow! Ik weet niet of het jullie iets interesseerd (boeit me ook eigenlijk niet ;) ) maar ik haal dus net me nieuwe Performance uit mijn bievenbus...en het is echt te triest voor woorden....1 en al BBS dit keer! Op zo'n beetje iedere auto in deze uitgave zitten RS of RM's!
Het is al een tijdje belachelijke vormen aan aant nemen die hype! Maar dit is echt te ziekelijk. Kijk, het zijn en blijven natuurlijk zéér mooie velgen en ik had ze ook als één van de eerste onder mijn G60, in 8JX"16. Maar ik heb het al een tijdje besloten...en mede hierdoor, is mijn keus nu ECHT defenitief: dit keer echt géén BBS onder mijn golf. Het is gewoon super eentonig, niets meer aan, iedereen heeft ze nu.
Er kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen gemaakt worden :D , maar dan moet ik net zoals de vorige keer, tegen een setje RS in nieuwstaat aanlopen voor nog geen € 300,- :D , want dat heben me die 16''ers namelijk gekost 4 jaar geleden! Maar goed, dat was dus voor de hype. Nu zijn de prijzen zoals jullie weten extreem omhoog geschoten...belachelijk!
Goed, zo doende ben ik dan ook al een tijdje met iets anders bezig...weer net iets anders, en niemand heeft ze gelukkig :D
Cheers
vwleusden
15-11-2006, 21:36
Kijk, het zijn en blijven natuurlijk zéér mooie velgen en ik had ze ook als één van de eerste onder mijn G60, in 8JX"16.
Schreeuw dit niet te hard, ken er genoeg die al iets langer op BBS rijden ;) maakt verder niet uit ofzo maar de uitvinder ben je niet. Je komt nu over van "ik heb die rage gestart". No hard feelings.
sorry hoor maar jij bent de rage echt niet begonnen
Je ziet ze idd érg veel. Niet dat ik me er druk om kan maken, het zijn nou eenmaal leuke velgen.
Gelukkig heb ik nu velgen die ik (nog) niet zo vaak tegen ben gekomen :D
GerardMkIIVR6
15-11-2006, 21:58
Ja op meetings zie je ze veel ja maar in het dagelijks leven niet en daar heb ik mijn auto voor niet voor de meetings maar lekker in een supernette auto rond rijden
Kijk op een Ferrari meet rijden veel ferrari's om maar daarom willen ze nog wel ferrari :D
vw dennis
15-11-2006, 22:02
Ach ja, het zijn gewoon super velgen... Dus rage of niet, ik doe wat ik zelf mooi vind, dus in Mei zitten ze er onder :)
Jurgen Santana
15-11-2006, 22:12
Ja op meetings zie je ze veel ja maar in het dagelijks leven niet en daar heb ik mijn auto voor niet voor de meetings maar lekker in een supernette auto rond rijden
Wat een super uitspraak!! Kan ik me goed in vinden!
Ja echt wel...ik, en alleen ik, ben de "rage" gestart, met zekerheid :rolleyes: :rolleyes: . En dat is nog niet alles...ik hou de "rage" in stand. :D . En.. ik heb zelf een stikker op mijn auto's zitten, met daar op; I've started it ALL.
Maare ik moet er wel erg mee lachen, met deze reacties weer, zeer vermakelijk :D . Men trekt hier weer wat te snel conclusies, Dit zijn nou typisch de reacties van kleindenkers ;)
Natuurlijk ben ik die zogenaamde "rage" niet gestart lieve mensen. Ik wil alleen maar zeggen, dat toen ik ze 4 jaar geleden had, ik ze zelf nóóit zag in 16"! Begrijp je.
Doei.
ben je op zoek naar kleinddenkers of jaknikkers..
denk dat er op dit forum genoeg mensen zijn die voor het eerst met iets nieuws kwamen op een ieder type vw. enkel voordat je het bedenkt is vaak het wiel al uitgevonden.. alleen je opening van je topic is een stukje zelf verheerlijking.. neemt niet weg dat je je eigen velgen ook voor een leuk bedrag aan welly hebt verkocht..
de tendens van de laatste jaren is gewoon bbs... denk eerder dat dit komt omdat het een tijdloze velg is ipv een rage.
tevens zet ik altijd nog op mijn auto's wat ik zelf mooi vind en hoef hiervoor geen poll te houden op een ieder forum.
Denk dat gerard dit heel mooi vertaald heeft in zijn woorden.
"Ja op meetings zie je ze veel ja maar in het dagelijks leven niet en daar heb ik mijn auto voor niet voor de meetings maar lekker in een supernette auto rond rijden".
denk dat dezelfde rage in luchtgekoeld land is..
cabrio16v
15-11-2006, 23:00
http://www.volksforum.com/albums/files/5/4/0/P1010029.JPG
16inch BBS-rs ... zijn voor wat mij betreft echt dé mooiste wielen op een VW (watercooled) ..
rage.. ach ik kan me de tijd herrineren van de 3-spaaks velgen.. wat een hype was dat !! je zag ze overal !! Dat was een Rage ... :)
BBSsen zie ik nagenoeg nooit over de straat rollen... en de PVW is na een half jaar weer vergeten :D
als je nog een knap setje weet... give me a call .. :tongue:
Sluit dit topic aub...
Het Volksforum lijkt tegenwoordig steeds meer op het VWforum van 1 jaar terug, toen juist de Volksforummers hier fel op tegen waren!! Alleen gaat net nu niet om wie de meeste decibels en polyester op zijn auto heeft, maar om wie de meeste BBSsen heeft blijkbaar?
Beetje jammer heren...
Ja echt wel...ik, en alleen ik, ben de "rage" gestart, met zekerheid :rolleyes: :rolleyes: . En dat is nog niet alles...ik hou de "rage" in stand. :D . En.. ik heb zelf een stikker op mijn auto's zitten, met daar op; I've started it ALL.
Maare ik moet er wel erg mee lachen, met deze reacties weer, zeer vermakelijk :D . Men trekt hier weer wat te snel conclusies, Dit zijn nou typisch de reacties van kleindenkers ;)
Natuurlijk ben ik die zogenaamde "rage" niet gestart lieve mensen. Ik wil alleen maar zeggen, dat toen ik ze 4 jaar geleden had, ik ze zelf nóóit zag in 16"! Begrijp je.
Doei.
Volgens mij had Ron huijzer al veel eerder 16" BBS onder zijn golf 2 en toen ook al in een ondenkbare maat voor een golf 2 die tot op de dag van vandaag nog nooit is nagedaan,AMEN:)
Beetlefreak
15-11-2006, 23:10
Kijk, het zijn en blijven natuurlijk zéér mooie velgen en ik had ze ook als één van de eerste onder mijn G60, in 8JX"16.
Het kan aan mij liggen maar als ik het verhaal van CPP zo lees maak ik eruit op dat hij meerdere setjes velgen onder de G60 heeft gehad, waarvan de eersten de BBS-en waren.
Correct me if I'm wrong please :)
Klopt Ron had ze al heeeeeel lang er onder maar toen sloeg het nog niet zo aan.
Ik ben van mening dat toen deze auto toen nog met het dakrekje in Hoogeveen aan kwam twee/ drie jaar geleden echt de rage van start is gegaan.
http://www.vwoutlaws.nl/gallery/gal074/web/Pict0023.jpg
Daarna was er ineens een enorme run op de bbs.
En blijft mooi eerlijk is eerlijk. :rock:
En over rage gesproken wat dacht je van de tsw venoms :woowoo:
........Boeiend....... :gives:
het zijn gewoon supervelgen !
Pedaalemmer
15-11-2006, 23:34
Gaat toch niet alleen om de velg maar om de combinatie die je ermee maakt.
Berserker
15-11-2006, 23:40
Achja je kunt er een leuke cent aan verdienen dus de rage is wel goed voor iets...
Ik doe altijd en overal waar ik zin in heb en wat ik zelf mooi, leuk of wat dan ook vind. En dan bedoel ik op ELK gebied. En ik heb sowieso een schijthekel aan meelopers!!
En het blijven in mijn ogen eigenlijk de mooiste wielen...alleen vind ik er geen REET aan, als je op een meeting komt en je wordt kapot gegooit met dezelfde wieltjes. Is toch eentonig man. Dat vind ik het grote probleem. Voor gewoon stukjes gezellig rond toeren in het weekend maakt het geen flikker uit en is het idd perfect...dan zie je er toch niemand mee. Maar voor meetings zeg ik nee...liever niet! Ik vind het, zoals velen hier, nou juist leuk om iets vernieuwends te doen of te hebben, snappie.
De velgen die ik nu heb, lijken ook een beetje op BBS-jes hoor. Ze zijn alleen simpeller. En je weet het, schoonheid is heel vaak eenvoud! En het zal ook best zo zijn dat ergens iemand deze wieltjes onder zijn of haar bakkie heeft zitten, maar ik heb het iig nog nooit gezien. En er zullen vast wel mensen zijn op dit forum die ze wel kennen, maar ik had er iig nog nooit van gehoord. Het merk is....Stinnes.
En de eigenaar van die gele Swallow is toevallig een bekende van mij. Richard heet hij. werkt bij VW in Roermond....en daar kom ik dus oorspronkelijk ook vandaan, uit de regio Roermond!
@ beetlefreak: ik heb idd meerdere setjes velgen eronder gehad ja.
16inch BBS-rs ... zijn voor wat mij betreft echt dé mooiste wielen op een VW (watercooled) ..
als je nog een knap setje weet... give me a call .. :tongue:
mag die van mij wel overnemen
Kevin20v
16-11-2006, 09:22
Werkt bij VW in Roermond....
Ohw god... wat doet ie daar?? :D
LinnieTDI
16-11-2006, 09:49
:lmao:
vwleusden
16-11-2006, 10:37
Roermond, het 2de Helmond :rock:
carbreaker de autosloper
16-11-2006, 10:48
zeikerts.....te veel tijd om te computeren...
VolkswagenRacing
16-11-2006, 11:07
Ow ow ow! Ik weet niet of het jullie iets interesseerd (boeit me ook eigenlijk niet ;) ) maar ik haal dus net me nieuwe Performance uit mijn bievenbus...en het is echt te triest voor woorden....1 en al BBS dit keer! Op zo'n beetje iedere auto in deze uitgave zitten RS of RM's!
Het is al een tijdje belachelijke vormen aan aant nemen die hype! Maar dit is echt te ziekelijk. Kijk, het zijn en blijven natuurlijk zéér mooie velgen en ik had ze ook als één van de eerste onder mijn G60, in 8JX"16. Maar ik heb het al een tijdje besloten...en mede hierdoor, is mijn keus nu ECHT defenitief: dit keer echt géén BBS onder mijn golf. Het is gewoon super eentonig, niets meer aan, iedereen heeft ze nu.
Er kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen gemaakt worden :D , maar dan moet ik net zoals de vorige keer, tegen een setje RS in nieuwstaat aanlopen voor nog geen € 300,- :D , want dat heben me die 16''ers namelijk gekost 4 jaar geleden! Maar goed, dat was dus voor de hype. Nu zijn de prijzen zoals jullie weten extreem omhoog geschoten...belachelijk!
Goed, zo doende ben ik dan ook al een tijdje met iets anders bezig...weer net iets anders, en niemand heeft ze gelukkig :D
Cheers
Dit heb ik ook met een VW Golf, elke meeting waar je komt staat het er vol mee. En vw scene pvw of wob ook. En dan sta je in de file en staat er 1tje voor je, naast je en achter je.
Ben het zat ga niet meer met de rage mee :)
Jan de Tuinman
16-11-2006, 13:08
De BBS velgen zag je 10 jaar geleden al veel in Duitsland. Het zijn super mooie velgen en vooral tijdloos en daarom zijn ze volgens mij zo "hot". Heb ze zelf nooit gehad is niet "mijn" stijl.
Aansluitend: wakker worden, oogjes open: d'r is meer in het leven dan BBS RMS :) (Net zoals d'r meer in het leven is dan alleen de Golf 2 :) )
Heel kleine greep :)
http://www.gillet-felgen.de/felgen/hersteller/pic/pls/hockenheim_g.jpg
http://www.getectuning.de/pics_small/TH_Line%203-tlg%2013_C55C04173F1D1F4D843DA4B0EB0D150A.jpg
http://www.evo-sportstyling.de/pics/felgen/dtm_2_klein.jpg
Ik was 41 jaar terug trendsetter : lui , vervelende intrigant met overal een mening over .
Nu zie je ze echt overal en op elk forum :(
Jan de Tuinman
16-11-2006, 13:24
Ben trouwens op zoek naar Powertech velgen D design in de maat 7.5 x 16 steek 4x100. Weet iemand nog een setje?????????????????????????????????????????
Ja, ook leuk spul, maarre SCHMITH TH Line was op een gegeven moment ook helemaal HOT, en vond je overal onder...
(vooral duitsland e.d.)
Ik kan me der niet echt druk om maken, misschien heb iedereen nu opeens een goede smaak, RM en RS blijven natuurlijk dikke wieltjes ...
Dit heb ik ook met een VW Golf, elke meeting waar je komt staat het er vol mee. En dan sta je in de file en staat er 1tje voor je, naast je en achter je. :goodpost:
Er zijn trends, en een paar jaar later kun je dat spul voor weinig kopen. het is hetzelfde als bij de Luchtkoelers. 'Sprintstar' 'Brm' 'Radar' en natuurlijk verlagen en versmallen. Over een paar jaar is er weer een andere trend en kun je dat spul voor een habbekrats kopen.
Ergo: investeer liever in een antiroestbehandeling!
Jens
Ja Schmidt .. andere sticker op de Revolutions plakken en je noemt ze tuner-velgen : kassa .
Door deze auto zijn er veel bbs en golf 1 (mk1 :rolleyes: )liefhebbers
bijgekomen.
http://www.vwoutlaws.nl/gallery/gal074/web/Pict0023.jpg
alleen moeten de meeste nog 100 keer kijken waarom deze wel oogt
en veel andere auto's niet.
vwleusden
16-11-2006, 14:52
Die rode golf op de achtergrond heeft ook BBS ;)
Kevin20v
16-11-2006, 15:02
@ Bennie: HOK :D
rallyegolf driver
16-11-2006, 15:11
Ik weet zelfs dat Oettinger in 1986 deze wielen te koop aanbood voor hun Oettinger 2000e 16VS/Kr -whatever ombouw....dus echt nieuwe trend....?
http://cgi.ebay.de/Porscheflansche-Golf-1_W0QQitemZ140052172896QQihZ004QQcategoryZ73724QQrdZ1QQcmdZViewItem
Voor als je toch van die standaard 2006 velgjes wilt monteren,
met een porsche steek :D
Geen adaptors dus extra brede randen :rolleyes:
achter kun je altijd nog trommels zetten van een k70 (5x130)
Zal me boeien wat er op meetings en in de blaadjes staat, mijn auto's staan erbij zoals ik ze mooi vind.
breadfan83
16-11-2006, 16:00
JIL schijnt het ook goed te doen. :dunno:
Ik kan denk ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik met de JIL-rage ben begonnen!
Op het moment heb ik twee verschillende setjes JIL velgen, en ik ben er erg tevreden mee.
Toegegeven, er werd eerder ook mee gereden, maar velen wisten toen nog niet wat ze precies onder hun auto hadden, en dat het echte JIL's waren!
Anderen hechtten er gewoon niet zo veel waarde aan of het nou wel of geen echte JIL's waren.
Naderhand is er wat meer duidelijkheid gekomen omtrend de JIL velgen, en nu rijdt bijna heel het forum op JIL's!
:D
Maw. Schroef er gewoon lekker op wat je zelf wil! Who gives a fuck!?
Zal me boeien wat er op meetings en in de blaadjes staat, mijn auto's staan erbij zoals ik ze mooi vind.
juist m, die bbs rs'n zijn gewoon tijdloos zoals eerder vermeld, dus ongeacht
een rage of niet... gewoon lekker rije waar je mee rije wil denk ;)
retro hans
16-11-2006, 17:39
Doe lekker waar je zelf zin in hebt!!
Doe ik ook!!
En de rest hier ook.
Volgens mij moeten we een politieke VW partij beginnen!!!
Ik persoonlijk ben gewoon bbs geil.
Sorry!
Ze zijn alleen simpeller. En je weet het, schoonheid is heel vaak eenvoud!
@ CPP, daarom ben jij zo knap :D
Allemaal rotzooi en iedereen heeft ze al ;)
Nee dan deze :
http://www.atspeedimages.com/hmsa_2005/1980_porsche_935_k3/1980_porsche_935_k3_bbs_wheel.jpg
hmmm, ergens in Den Haag -nee, niet bij mij- slingert nog een setje van
deze BBS'sen Gert .. hebben onder een Ur quattro gezeten in de maat 8x15
Quote:
Originally Posted by CPP
Ze zijn alleen simpeller. En je weet het, schoonheid is heel vaak eenvoud!
@ CPP, daarom ben jij zo knap
Hihihi....ik zou het eerder uiterst aantrekkelijk willen noemen. Heb jij btw al een zo'n mooi tankdoppie gevonden ;) ?
Black Devil
16-11-2006, 21:54
Fuck it, BBSen zijn gewoon mooi en tijdloos
hmmm, ergens in Den Haag -nee, niet bij mij- slingert nog een setje van
deze BBS'sen Gert .. hebben onder een Ur quattro gezeten in de maat 8x15
Mooi
Vraag eens wat ze moeten kosten :D
Mooi
Vraag eens wat ze moeten kosten :D
overloper :mad:
Persoonlijk vind ik de BBS'en RS en RM gewoon een OEM-achtig wiel voor een Volkswagen...hoort er gewoon een beetje bij dus. Net zoals bij een BMW E30 en de Rieger-omgebouwde uitvoeringen van de E-Kadett en Manta, Mercedes 190 met stylingpakket van Zender... zulke auto's staat het gewoon super bij, mooi "tijdsgetrouw" (wie heeft hier een beter woord voor?).
Maar het is inderdaad waar dat je er zo langzamerhand wel mee doodgegooid wordt, maar ja, boeie... ik kom toch zelden op een meeting. :tongue:
tjah...
http://img.photobucket.com/albums/v667/vdubgtidohw/FH000012-1.jpg
jettaracing
16-11-2006, 22:54
Sluit dit topic aub...
Het Volksforum lijkt tegenwoordig steeds meer op het VWforum van 1 jaar terug, toen juist de Volksforummers hier fel op tegen waren!! Alleen gaat net nu niet om wie de meeste decibels en polyester op zijn auto heeft, maar om wie de meeste BBSsen heeft blijkbaar?
Beetje jammer heren...
Volkomen mee eens ,onder mijn auto's géén bbs'sen!!!! :woowoo:
Volkomen mee eens ,onder mijn auto's géén bbs'sen!!!! :woowoo:
Ieder z'n eigen hè. Op mijn auto geen RS-bumper. :tongue: ;)
breadfan83
16-11-2006, 23:09
Maar het is inderdaad waar dat je er zo langzamerhand wel mee doodgegooid wordt
Dan word je tenminste nog op een verdomd dure manier doodgegooid. :D
chrisjuh
17-11-2006, 01:23
Wat een ophef om een setje honingraatvelgjes, moet je die dingen eens schoon gaan maken...... :tongue:
JK Le Mans
17-11-2006, 01:59
IK heb nog wel een setje voor de liefhebbers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En die zie je nog niet heel veel ( je ziet ze wel maar niet heel veel )
:D:D:D:D
GerardMkIIVR6
17-11-2006, 12:31
Als iedereen er mee om rijd gaat het dus goed met de economie :D want ik heb ze eindelijk klaar en kosten een vermogen. ;)
Dus super dat het zo goed gaat met de mensen. :)
Ik ben tenminste blij dat ik ze heb en gaan voor geen bedrag meer weg,als ik lekker toer zomer's kan mij weinig schelen wie of wat BBS eronder heeft. :cool:
Kevin20v
17-11-2006, 12:44
Ik heb nog een setje 3 delige 17" bbs liggen mannen.... SUPER zeldzaam, je zult er verder echt niemand mee zien rijden!!
Ja ze zijn te koop!
Kevin20v
17-11-2006, 12:51
met kapjes?..;)
ja... 2 :D Maar zeldzaam zijn ze wel... heb jij ooit al eens een 2e setje gezien?? ikke niet! :eek:
Eigenbouw Kevin :D, nee ik weet welke je bedoelt. Koop ze maar mensen :D
Wat een ontzettend kans- en nutteloze discussie! :chair:
mmh denk dat ik maar eens een andere avatar ga nemen worden me teveel die BBS eentonig vinden..
Ik heb nog een setje 3 delige 17" bbs liggen mannen.... SUPER zeldzaam, je zult er verder echt niemand mee zien rijden!!
Ja ze zijn te koop!
Ik ook,17"bbs de orginele rs 301 en niet van die jappen ripp off :D
en alles is te koop!
Kevin20v
18-11-2006, 21:05
ej ej, het is voor een jap, maar het komt uit europa ;)
wat een woorden voor een bbs velg :D
het is een mooie velg oke
en dat ze TE duur zijn is ook een ding
staat nu iemand op mp die wil 3 rm verkopen voor 300 euro
slaat toch nergens op
maar oke ze zijn mooi maar veel te duur maar iedereen koopt ze wel
en dat is raar ... :(
laat iedereen lekker met bbs rijden mensen ....doe wat je leuk vind :hug:
doe je eigen ding......trug naar www.volksforum.com graag
Berserker
19-11-2006, 17:44
wat een woorden voor een bbs velg :D
het is een mooie velg oke
en dat ze TE duur zijn is ook een ding
staat nu iemand op mp die wil 3 rm verkopen voor 300 euro
slaat toch nergens op
maar oke ze zijn mooi maar veel te duur maar iedereen koopt ze wel
en dat is raar ... :(
laat iedereen lekker met bbs rijden mensen ....doe wat je leuk vind :hug:
doe je eigen ding......trug naar www.volksforum.com graag
pff hoezo duur, voor 150 euro heb je ze al... :rolleyes:
vw dennis
19-11-2006, 18:38
Ik had ze voor 100 gekocht :tongue:
Berserker
19-11-2006, 18:57
Ik had ze voor 100 gekocht :tongue:
Daar heb ik rs voor met nieuwe banden ;)
`t blijft gewoon een heel leuk wieltje :)
http://site.voila.fr/ginside/DSCN1700.JPG
vwbullit
28-12-2006, 01:19
das een goeie rene...
ieder zijn ding zijn smaak en hou dat zo.
anders waren het allemaal dezelfde auto's geweest.
ik zeg slotje
jettaracing
28-12-2006, 08:14
das een goeie rene...
ieder zijn ding zijn smaak en hou dat zo.
anders waren het allemaal dezelfde auto's geweest.
ik zeg slotje
:iamwithst
Wat een ontzettend kans- en nutteloze discussie! :chair:
Die zijn er hier wel veel meer lennart . Dat hou je toch met forums.
SLOTJU!!!!!!!!
vwleusden
28-12-2006, 10:19
Fora ;)
corrado-usa
30-12-2006, 11:18
Vind het gewoon een super velg, zoal de rm en de rs.
Die rs van mij gaan ook nooit !!!! weer weg.
En voor de fire and ice heb ik ook al een set te liggen.
Maar dat zien jullie later wel eens.
Hier een foto van mijn bbs rs verzameling.
Zitten die vand e g60 nog niet bij, en de rm ook nog niet.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/8/9/1/SP_A0156.jpg
Je kunt ook nog een leuke originele wagen hebben met BBS wielen... moet je gewoon andere details origineel houden...
besides, Golf II is gewoon al een uitgeknepen styling model.... ALLES is al eens gedaan... klaar... En trouwens, dat was volgens mij 2,3 en 4 jaar geleden ook al zo.
leuk die vrije dagen rond de kerst en jaarwisseling... ;)
leuk die vrije dagen rond de kerst en jaarwisseling... ;)
Zullen we er maar een gezellig foto-topic van maken dan?
Mijn geliefde 1tjes op de wielen die ervoor geschapen zijn. :D
http://i28.photobucket.com/albums/c220/Rinus66/cab035.jpg
http://i28.photobucket.com/albums/c220/Rinus66/cab030.jpg
Wat een dikke velgen die BBS`en :woowoo:
http://members.home.nl/sjoukje.devries/Golf/Eigen%20Golf/Golf_1_10_2006_1.jpg
Echt wel mooie wielen, die BBS. :D
http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/6/3/000_0080.jpg
serge pot
30-12-2006, 22:14
opeens is iets een rage en mensen klagen omdat iedereen het heeft en doet ,vreemd .
iedereen neukt in de missionaris houding en daar klaagt geen hond over .rare jongens die klagers .
Jurgen Santana
30-12-2006, 22:31
ALLES is al eens gedaan... klaar...
En jij hebt zeker ALLES al eens gezien :rolleyes:
Is best nog wat te verzinnen voor de MK2. Je moet er alleen wel een beetje creatief voor zijn. En niet alleen maar "verlagen en dikke wielen eronder klaar" roepen :thumbup:
opeens is iets een rage en mensen klagen omdat iedereen het heeft en doet ,vreemd .
iedereen neukt in de missionaris houding en daar klaagt geen hond over .rare jongens die klagers .
Honden zullen niet over de missionaris houding klagen, die doen het op z'n hondjes:D:D:D:D:D:D:D
serge pot
30-12-2006, 22:45
:d
:postpics:
Meer foto`s van die dikke BBS velgen :woowoo:
Golf-classic
31-12-2006, 18:35
de mijne
http://img301.imageshack.us/img301/3037/afbeelding030mediumse1.jpg
check verkoop topic :tongue:
k*tfoto
mooie wielen hoor
http://i4.photobucket.com/albums/y144/skitzog60/fotoshoot%2012-11-06/HPIM1423.jpg
En jij hebt zeker ALLES al eens gezien :rolleyes:
:woowoo: hahaha jeugd van tegenwoordig heeft alles al eens gezien :D
vwleusden
31-12-2006, 19:50
Verdamme wat lelijk die Rm025:
http://home.tiscali.nl/dennish/edition/wielen/IMG_0972.jpg
http://home.tiscali.nl/dennish/edition/wielen/IMG_0976.jpg
Verdamme wat lelijk die Rm025
Gatverrr, inderdaad geen porum!!!!!
:eek: :eek:
GerardMkIIVR6
01-01-2007, 20:07
Verdamme wat lelijk die Rm025:
http://home.tiscali.nl/dennish/edition/wielen/IMG_0972.jpg
http://home.tiscali.nl/dennish/edition/wielen/IMG_0976.jpg
Eg wel niet om aan te zien vooral omdat ieeeeeedeeeereeeeen ermee rijd. :D
Ik rij ook op bbs'en maar daar hoor je niemand over maar die zijn zo oem als het maar kan zijn
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/5/9/IMG_0398.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y206/ronalturbo/moneyshot001.jpg
vwleusden
09-01-2007, 20:59
Gadverdamme Lennart :chair:
BBS is zeker mooi! :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DERRJ88IW.jpg
Maar inderdaad er zijn veel mensen die op 2- of 3-delige BBSen rijden. Ik zou zelf niet zo'n BBS set kopen.
Vind het ook gewoon prachtige velgen (maar past niet in mijn studenten budget :( )
Enige mooiere wielen zijn WRD MESH :woowoo:
Marja ook die passen niet in het budget.
Maar rage of niet... Who gives a neuk.
Het is toch JOU auto, en JIJ moet het mooi vinden.
Heb nog niemand horen klagen over de uitgave van januari. :D
rinus welke auto`s staan hier in? is dit de uitgave met de vr6 van Ron Huijzer?
GerardMkIIVR6
11-01-2007, 17:51
Ja want Ron heeft ze ook en daar hoor je niemand over ;)
cabrio16v
11-01-2007, 18:07
Bigger Better S uper
:thumbup:
en ook ik rij binnenkort op BBS...:cool:
howwjee, weer een een project of deze keer echt ;)
volgens mij word alles tegenwoordig een project genoemd...
ik pleur dr gewoon andere wielen onder..ben `t zat om elke keer om te rijden of stapvoets over een klinkerweg moet...
jeej ik mag nu ook over BBS gaan zeiken,
heb de mijne verkauft en heb nu een setje WRD MESH :D in 16"
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.