PDA

View Full Version : ervaringen supersport


Matheo
27-04-2004, 14:23
is da wa? ik zit nog te twijfelen, die losse monroe dempers die ik wou (ik heb al -6 veren) vielen toch tegen, tegen de 500 euro :(
dus nou toch maar een hele nieuwe set eronder, nou kan ik er wel een weitec -6 set onder leggen voor iets over de 400 euro, maar da is toch een flinke investering voor mij. een ander alternatief is supersport dus, maar die leveren ook 80/80 setjes, dus dat is ook wel leuk.
volgens mij is supersport een gaar merk, maar het is wel goedkopen, dus mischien...
wie heeft er ervaring met supersport (tommy toch?) en zullen die 80/80 setjes nie veel sneller gaar zijn dan de 60/60 setjes van supersport??

Gert
27-04-2004, 14:44
is da wa? ik zit nog te twijfelen, die losse monroe dempers die ik wou (ik heb al -6 veren) vielen toch tegen, tegen de 500 euro :(
dus nou toch maar een hele nieuwe set eronder, nou kan ik er wel een weitec -6 set onder leggen voor iets over de 400 euro, maar da is toch een flinke investering voor mij. een ander alternatief is supersport dus, maar die leveren ook 80/80 setjes, dus dat is ook wel leuk.
volgens mij is supersport een gaar merk, maar het is wel goedkopen, dus mischien...
wie heeft er ervaring met supersport (tommy toch?) en zullen die 80/80 setjes nie veel sneller gaar zijn dan de 60/60 setjes van supersport??

Ik heb de set ooit gekocht die Tommy onder Jetta heeft zitten en ik persoonlijk vind het slappe hap
Tommy totaal niet :)
Monroe zou ik geen dubbeltje aan uitgeven als je wilt verlagen ..
Weitec is een goed merk .
Maar denk je met Supersport goedkoper uit te zijn dan met Weitec ?
Zover ik weet ontloopt dat elkaar niet veel ..

Matheo
27-04-2004, 15:06
nee scheelt nie echt veel 60 euro ofzo, maar supersport kan lager

Marco
27-04-2004, 17:19
Dat kan misschien wel zijn, maar ik denk dat je misschien over jaartje of 3 met supersport vast aan de grond staat, en je met weitec nog steeds rond rijdt

lwin
27-04-2004, 17:31
rij al jaren met een schroefset van supersport
knetterhard maar geen problemen verder

lwin

Matheo
27-04-2004, 17:41
over drie jaar is mijn golfje al lang dood, denk ik zo..

niels_g60-power
27-04-2004, 17:54
Ik zou als ik jou was voor weitec gaan, zeker als het maar 60 euro scheelt.

Matheo
28-04-2004, 11:45
die 60 euro maakt me dan ook nie zo veel uit, maar de 20mm extra rondom wel! -6 zoals ie nou al is, is wel ruig, maar nog 2 cm lager zou ik niet mee zitten zegmaar...

Tommy
28-04-2004, 16:58
supersport gaat naar verloop van tijd toch slapper worden volgens mij... zo stug is de mijne niet meer Gert.... Althans... voor mijn gevoel is ie toch slapper gaan worden dan ie was toen ik de auto van Ger kocht... achter vooral, voor valt erg mee...

De reden dat me dit op ging vallen is de volgende: Da Pain van het forum hier heeft net een set gekocht... Supersport dus, en als je vergelijkt met de mijne nu... Dan is de mijne achter vooral slap!

misschien toch weer die extra veertjes er tussenuit... :)

Matheo
28-04-2004, 17:01
wat is verloop van tijd? zijn je ervaringen nou negatief of positief?

Tommy
28-04-2004, 17:03
set zal nu zown 3 kwart jaar zijn...

lenso
28-04-2004, 17:22
ik heb ook een schroefset van supersport.
naar mijn mening toppie!
kan er lager mee dan het schroefset van apex.
super stug, nog geen slechte ervaring mee gehad.

Tommy
28-04-2004, 17:44
maar achter kan bij mij ook komen omdat men auto achter echt totaal niks niet weegt... dus een groot stuk vrije slag...

voor is wel lekker stug... tis heel apart eigenlijk...



en nog even @ Marco: niet teveel denken jij... er vraagt iemand om ervaringen ;) hahaha :p

Matheo
28-04-2004, 21:06
ik voel toch wel veel voor die 8cm verlaging rondom
hoeveel is ie bij jou gezakt tommy?

Tommy
28-04-2004, 21:40
incl de platte banden op 13 inch... denk zown 10 hooguit 12 cm... moeilijk te zeggen...

met 8cm zul je net zien dat je aanschaaft, of dat hij hangt.. of wat dan ook.... Ik ben persoonlijk errug blij met de schroefset.... je kunt precies doen wat je zelf wilt...! Ik zou zelf toch gaan voor Weitec tegenover Supersport.... En liever iets meer uitgeven aan een schroefset, dan aan een vaste... maar dat hangt echt totaal van je eigen wensen af....

Ik weet wel, dat mocht ik nu andere velgen willen, dan zou het zo niet passen, maar dan kan ik wel schroeven...

kortom: zet je eisen op een rij, en denk er goed overna.. tis zonde als je achteraf denkt... had voor die 100 euro toch liever die andere... want dan is 100 euro echt niet veel...