View Full Version : dynamo
genesis92
21-11-2006, 21:16
Past een dynamo van een edition one 16v ook op een 8v? heb nl. een 65 A dynamo van een 16 V maar mis het steuntje met getande verstelplaat.
De steun van de 8V past niet op de stelmoer van de 16V. Heeft iemand dit als eens aan de hand gehad?
heeft iemand een stelmoer en bijpassende getande verstelplaat?
arjenenanja
21-11-2006, 21:49
Past een dynamo van een edition one 16v ook op een 8v? heb nl. een 65 A dynamo van een 16 V maar mis het steuntje met getande verstelplaat.
De steun van de 8V past niet op de stelmoer van de 16V. Heeft iemand dit als eens aan de hand gehad?
heeft iemand een stelmoer en bijpassende getande verstelplaat?
was jij nou van de week die gene die die onderdelen van een gti zocht?
ik weet het niet meer, want ze hadden mijn advertentie verwijdert vandaar
De dynamo die stuk is, is daar niet enkel de spanningsregelaar van stuk? Dat zwarte blokje die met 2 schroefjes vast zit? Kan best eens wezen dat die gaar is. Of heb je daar al naar gekeken? Misschien dat je die beter alleen even over kunt zetten. Bij het demonteren moet je alleen even het ding eruit draaien -> richting de as van de dynamo kantelen als je hem eruit haalt. Anders breken de koolborstels af.
Maar een antwoord op je vraag heb ik helaas niet.
genesis92
22-11-2006, 14:39
ja dat was ik (en ik heb ook nog achtergordels nodig)
die gordels heb ik wel liggen voor je en als je nog op zoek ben naar een dynamo heb ik die ook wel (van een gti 8v)
0648927982
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.