View Full Version : wie is deze g lader frotter?
Kreeg vandaag een type 1 g40 lader uit de eerste 500 serie binnen.
Best een zeldzame lader dus.
Moest gereviseerd worden,maar dat was gewoon niet meer te doen.
Lader was erg diep ingelopen,mede door de slechte lijsten,wanden zijn ruw,dichtlijst uitgebroken.
De lader was pas bij iemand gereviseerd,maar weet niet wie dat is....
Lader had sowiezo niet gereviseerd kunnen worden,maar is toch gedaan.
Op de te diep ingelopen stukken waren de dichtlijstgroeven expres dicht geknepen,zodat de lijst niet uitveert en dubbel kon slaan.
Hierbij de link van de foto met de gravering.
Er lijkt iets te staan van D E.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/3/7/25112006241.jpg
Dennis@polo86c.nl
25-11-2006, 14:28
Ik was het niet :)
wat ervan over is ja.....
rallye16vt
25-11-2006, 18:15
D E heeft dus snel centen gemaakt :)
Ja, er lopen er genoeg van rond die van de lader profiteren :mad: .
Oops, had ik niet mogen zeggen zeker :redface:
Deze heeft bij Douwe Egberts nog een tijdje als koffiemolen dienst gedaan.
Ik wil niet vervelend zijn, maar erik de leeuw leverd geen rotzooi af, heb er persoonlijk hele goede ervaringen mee....
Deze heeft bij Douwe Egberts nog een tijdje als koffiemolen dienst gedaan.
Hahaha, daar moest ik eigenlijk ook aan denken :tongue:
Erik de leeuw kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen....
Nog nooit wat slechts over gehoord.....
Alleen als ik zijn advertentie bekijk zie ik wel dat ie ook immitatie rotzooi verkoopt.
Verder eigenlijk nooit werk van m gezien,had dit nog nooit in een lader zien staan.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volkswagen/60100245.html
Baricade
26-11-2006, 10:47
misschien stond de vorige eigenaar er wel op dat de lader hoe dan ook door hem gereviseerd moest worden. klant blijft dan altijd nog koning. maar ik had dan als ik hem was niet mijn "'firmalogo'" er op gegraveerd..
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/53813172-verstelbaar-nokkenastandwiel-8v-16v.html?return=eJw1kFGKwyAQQO9SSD8Tx9HoGMKy25NItpDQbCLVhbbL3r1Kxq%2F3RuTBjHfg%2FhYnhuhQWXeKV3%2Bf5mFOKbiuu%2B3hurU%2F%2Fn5LYfU%2BxXZbu%2BNLG%2Bbw8VhHOH%2FHMe0NfkKDX79LFiWlNULmMUx5RGMbqeUFDR20gglMyUSmYmpmzzRM7lnuEfeIe8Q94h4dPUCNVeoLHWlQPbEYUQWqyCpYReXd1pR3ey2h6KOsT6iFKNMzT9oS2HKCPZaTyHMY4TT8vwEcWljW&df=1&fta=
Wat ziet mijn oog daar ?
Het is die kerel dus wel :chair:
limo-cruiser
26-11-2006, 12:29
[QUOTE=polo 3]Erik de leeuw kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen....
Nog nooit wat slechts over gehoord.....
Alleen als ik zijn advertentie bekijk zie ik wel dat ie ook immitatie rotzooi verkoopt.
Verder eigenlijk nooit werk van m gezien,had dit nog nooit in een lader zien staan.
op de 2e foto van deze advertentie. lijken de d en e toch wel erg op die op de lader staan
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/51619548-g60-g40-g-lader-revisie-reparatie-tuning-parts.html?return=eJw1kNsKwjAMQP9FmI%2FbknT2MoaoX1JU2LBuxVbwgv9uy9Knc1LKgcQaMN%2FJtH0wJJTZhKt9nMd%2BjNGbprkt%2FjrXd%2Fu4Re%2BsjaGeXbN%2Bqf3o9y83wPYShrhUdICKjs8piUBUssU0%2BnMaSaoKOzyR1CtVywQmMokpmB1zx5RM7inuae5p7mnuae7ptQfUUZHyotc0iJ1mkW0RKIJFqIhIu7mYdvtMPusrry8FUL6Be%2BcbCIUk07SEfBLc%2BgE2%2Fe8PG7tY0A%3D%3D&df=1&fta=
Kijk eens naar mijn reply ;)
Logo`s zijn wel exact hetzelfde.
Misschien dat Lader in het verleden eens gedaan is door hem, behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden. ;)
En wat betreft Erik de Leeuw ik ken hem ook dat is absoluut geen prutser, gewoon een eerlijke gozer.
Misschien dat Lader in het verleden eens gedaan is door hem, behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden. ;)
Joe hitte neel on hiz het !!!
Als met een VW een overval wordt gepleegd wordt VW er dan ook op aangekeken omdat er een logo opstaat ? :hug:
En wat betreft Erik de Leeuw ik ken hem ook dat is absoluut geen prutser, gewoon een eerlijke gozer.
Nee is zoals ik vernomen heb niet nog een keer gereviseerd.
En er was na de eerste revisie niet meer dan 10.000 km mee gereden.
Dus stel dat ie dan nog een keer gereviseerd is, dan was de eerste revisie toch al troep als t na 10.000 km WEER moet.
Ken erik verder niet,maar als ie zoiets binnenkrijgt, en de mensen willen m persee gereviseerd hebben, zet er dan geen logo in.
En gewoon niet aan immitatie spullen beginnen,hoe graag de mensen t ook willen om geld te besparen.
G lader rijden kost geld, en wil je m lang rijden dan kost t reviseren ook wat.
Maar dan blijft t wel heel en hoeft t niet snel weer gereviseerd te worden,ben je dus goedkoper uit....
Arno
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.