View Full Version : Rode achterlicht
Luitjes,
Ik lees de laatste tijd heel veel op Ebay.de over achterlichten die ze "lasieren" (zoals de duitsers dat noemen), zodat ze compleet rood worden. Dit ziet eruit of het origineel is.
Hoe werkt dit "lasieren" ? Zijn er bedrijven in nederland die dit doen ?
Groeten,
LRR
goh blij dat ik elke dag met duitsers te maken heb en weet wat lasieren is..
das verven met een glazuur verf.. dus doorzichtige verf
dus gewoon een spuitbusje achterlichtverf kopen en spuiten maar
idd...werkt super Fred....en als het je niet lukt wil ik je wel helpen :)
Ooh, juist.
Het ziet er namelijk nogal profi uit op de foto's !! Dus ik dacht dat het machinaal ging of zo.
goh blij dat ik elke dag met duitsers te maken heb en weet wat lasieren is..
Mijn duits is ook heel behoorlijk trouwens. Heb ze ook dagelijks aan de lijn, maar "lasieren" is niet ons vakgebied. :thumbup:
Dank u voor de reacties.
Groeten,
LRR
Ps: Zijn daar nog verschillende kleuren in ?? In die rode transparante verf ??
ach ik zit in de grafische tak.. maar alle duits "ist kein Thema"
breadfan83
27-11-2006, 15:33
Ooh, juist.
Het ziet er namelijk nogal profi uit op de foto's !! Dus ik dacht dat het machinaal ging of zo.
Mijn duits is ook heel behoorlijk trouwens. Heb ze ook dagelijks aan de lijn, maar "lasieren" is niet ons vakgebied. :thumbup:
Dank u voor de reacties.
Groeten,
LRR
Ps: Zijn daar nog verschillende kleuren in ?? In die rode transparante verf ??
Ik weet dat ArjenE op zijn ex-Jetta gelaserde of gelasierde achterlichten had zitten.
In de advertentie waaruit ie ze gekocht had stond gelaserde, maar dat kan een spelfout zijn geweest.
Ze waren in ieder geval heel mooi zwart.
bij Roskamp hebben ze wel spuitbusjes Fred....kost 6 euro ofzo...en hoe meer lagen je erop spuit, hoe donkerder het word....
Achterlichten eventjes schoonmaken en ontvetten met Amonia, afplakken en spuiten:)
http://img159.imageshack.us/img159/1323/forum1um4.jpg
Schuur je die lampen niet eerst lichtjes op Rene ?? Zodat de lak beter hecht ??
Groeten,
LRR
Schuur je die lampen niet eerst lichtjes op Rene ?? Zodat de lak beter hecht ??
Groeten,
LRR
heb ik niet gedaan....mocht ik de lampen weer origineel willen maken hoef ik alleen maar de remover er overheen spuiten...
Kon zijn !!
Ik koop er gewoon een setje achterlichten bij, die ik ga spuiten. Dan kan ik ze zo wisselen. :D :D
En dan nog een keer een set zwarte erbij (originele), die passen weer goed bij m'n kruiskoplampen !!! :D :D
Thanx voor de info mannen. Ik zal me deze winter even een setje lampen gaan "produceren".
Groeten,
LRR
Kon zijn !!
Ik koop er gewoon een setje achterlichten bij, die ik ga spuiten. Dan kan ik ze zo wisselen. :D :D
En dan nog een keer een set zwarte erbij (originele), die passen weer goed bij m'n kruiskoplampen !!! :D :D
Thanx voor de info mannen. Ik zal me deze winter even een setje lampen gaan "produceren".
Groeten,
LRR
Eem met een beetje cif (voormalig jif) opruwen denk ik. En dan maar hopen dat je de krasjes niet gaat zien ;). Gaat bij de schadehersteller iig goed, de schuurkrasjes worden door de lak gevuld.
Kon zijn !!
Groeten,
LRR
Heb nog wel een setje zwarte voor je liggen. :D
Heb nog wel een setje zwarte voor je liggen. :D
Die wil ik wel van je kopen, mits je enigzins iets aan de prijs gaat doen !!!! :)
Dus roept u maar !!!!!!!
Groeten,
LRR
Die wil ik wel van je kopen, mits je enigzins iets aan de prijs gaat doen !!!! :)
Dus roept u maar !!!!!!!
Groeten,
LRR
Heb nog geen bod gehoord. ;)
Heb nog geen bod gehoord. ;)
Heb wel een vraagprijs gehoord (in de wandelgangen), en die was me te hoog !!!! :rolleyes:
Dus, roept u maar !!!!
Groeten,
LRR
Dus roept u maar !!!!!!!
Groeten,
LRR
Ik heb ook nog brede smoke achterlichten liggen. Origineel zwart, €40 mag je hebben.
Meer info 0641198627 of kamran@kamran.nl
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.