View Full Version : Corrado leder
breadfan83
28-11-2006, 02:09
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/61049575-golf-1-leder-zwart-interieur-golf-1-3-deurs.html?return=eJwdyuEOgiAUhuF7cdN%2FimCi4VyzO6FgyURgcFKrde9Bf86e7%2BzlDLOPYvUQGKYdy27e7kEOM4BjCC3WSVOt3C%2FgNOcQKqMRf4IthdqkD9Iga4T0Qmppys3qJez8Eb%2F3nlYzrPpy6BEXIoxg82bCeXPV8UynPolE9TQJot7KJR6pO2Na%2F5NXXG1LOpIyG1ScpHAjyYbvD7q%2FOfM%3D&df=1&p=2&fta=
Erwin G60
28-11-2006, 14:33
Ziet er mooi uit alleen had die achter aan de zijkanten zijstukken van een cabrio moeten gebruiken was het mooier afgewerkt.
ziet er verschrikkelijk uit.. die achterbank heb je met 1 keer hard remmen in je nek
idd...ziet er niet uit.....en dat stuurtje ook niet! die staat veel mooier in mijn 77er ;)
Erwin G60
28-11-2006, 18:34
Daar moet je doorheen kijken maak het maar eens goed schoon en zet het terug in een corrado :D
die achterbank heb je met 1 keer hard remmen in je nek
Heb je gezien hoe die vast zit? Zo ja, :thumbup:
Zo nee, beetje lastig he om op basis van vermoedens uitspraken doen???
ja want ik heb wel eens een corradoachterbank in een golf 1 geplaatst [ vaker als 1 keer zelfs]en weet dus hoe dat moet en hoe het er uit moet zien.. aan deze rugleuning is niks aangepast.. heb ze zo wel vaker gezien en ja heb er dus verstand van, dus ja mijn uitspraak is doorgrond..het zit gedeeld zit hier met 2 boutjes vast op de orginele bevestigingsplaats
maar hoogstwaarschijnlijk is dit of van jou of van een kennis van je..
maar zeg zelf.. ziet er niet uit kwa passing:(
ja want ik heb wel eens een corradoachterbank in een golf 1 geplaatst [ vaker als 1 keer zelfs]en weet dus hoe dat moet en hoe het er uit moet zien.. aan deze rugleuning is niks aangepast.. heb ze zo wel vaker gezien en ja heb er dus verstand van, dus ja mijn uitspraak is doorgrond..het zit gedeeld zit hier met 2 boutjes vast op de orginele bevestigingsplaats
maar hoogstwaarschijnlijk is dit of van jou of van een kennis van je..
maar zeg zelf.. ziet er niet uit kwa passing:(
1. Ik weet ook hoe een corrado achterbank vastgezet moet worden. Weleens gedaan in een type 2. Maar de bevestingswijze kan je niet afleiden van de voorkant. En is jou manier de enigste manier waarmee de bank deugdelijk vastgezet kan worden?? Dacht ik ook.
2. Bank is niet van mij of een kennis van mij.
3. Ik wilde niet reageren maar zie vaak posts van jou die anderen afkatten of negatief zijn, en deze keer kon ik het niet laten. Misschien ben ik in een slechte bui, misschien niet...
4. Bedankt voor het lezen. ;)
5. Je neemt wel veel aan, moet je niet doen. Gaat je een keer echt tegenwerken.
Mvg
Kamran
andere afkatten of negatief? mensen die mij kennen praten wel anders..
mijn inbreng op dit forum word door vele toch gewaardeerd... negatief nee realistisch
ik neem idd. veel aan, ben geen allesweter. gooi dit ter discusie want daar is een forum voor..
mijn meningen komen altijd gegronde onderbouw. dus geen ja knikker..
en aangezien je een golf 1 rijd weet je best dat dit kompleet andere passing is dan de golf 2
breadfan83
30-11-2006, 15:41
Daar moet je doorheen kijken maak het maar eens goed schoon en zet het terug in een corrado :D
Precies, dat bedoelde ik ook eigenlijk. Of in ieder geval deugdelijk gemonteerd in elke andere auto.
Het is gewoon een redelijk zeldzaam (in ieder geval gewild) en normaal stukken duurder interieur in een nette staat.
De kwaliteit van de montagewerkzaamheden laten we dan maar even in het midden.
Maar jullie nu toch zo mooi bezig zijn. Wie wil er even een How-To schrijven!? En voor in een Golf Mk2. Wil mijn Corrado achterbank er graag een beetje netjes inkrijgen!
breadfan83
30-11-2006, 19:07
Maar jullie nu toch zo mooi bezig zijn. Wie wil er even een How-To schrijven!? En voor in een Golf Mk2. Wil mijn Corrado achterbank er graag een beetje netjes inkrijgen!
Ga je die van die advertentie kopen dan? Want ik heb wel interesse in enkel de voorstoelen.
Zoekfunctie :tongue:
Topic (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=1981&highlight=corrado+achterbank) met daarin de volgende link:omschrijving (http://www.matey-matey.com/corrado_seat_conversion.shtml)
andere afkatten of negatief? mensen die mij kennen praten wel anders..
mijn inbreng op dit forum word door vele toch gewaardeerd... negatief nee realistisch
ik neem idd. veel aan, ben geen allesweter. gooi dit ter discusie want daar is een forum voor..
mijn meningen komen altijd gegronde onderbouw. dus geen ja knikker..
en aangezien je een golf 1 rijd weet je best dat dit kompleet andere passing is dan de golf 2
true true...
en ik ben dus wel een ja knikker :D :tongue:
Bedankt Bas! Hoef ik dat ook niet meer uit te zoeken:D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.