View Full Version : Heldere koplampen en embleemloze grille
Mk1-Addict
04-12-2006, 22:19
hallo,
graag zou ik een ruil willen doen met iemand die zijn orginele look wil verruilen voor een nieuwe look, ik wil namelijk back to basic :eek:
ik bied aan: het "neusje" van mijn golf 2 in ruil voor een orginele grille MET logo MET verstralers en MET rode bies en uiteraard de orginele lampen. Ik weet dat een grille met bies redelijk cult begint te worden dus evt bijbetaling van mijn kant is bespreekbaar, mits de lampen ook redelijk zijn!
even wat ik te bieden heb:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=M7ZTVL43
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JQSQJEOE
OakgreenVR6
04-12-2006, 22:44
Zoals gezegd, lampenset heb ik evt. wel voor je voor 2 tientjes.
(Typisch Arnhem trouwens op de foto's... Woon je in die buurt, dan ken je m'n huidige babyblauwe Kever waarschijnlijk ook wel.)
Standaard gril met rode bies heb ik nog wel liggen.
Volgens mij wel meerdere.
Wel nieuw type, dus met dikke lamellen.
Koplampen moet ook wel lukken , maar zal wel niet de originele zijn.
Mk1-Addict
04-12-2006, 23:12
Zoals gezegd, lampenset heb ik evt. wel voor je voor 2 tientjes.
(Typisch Arnhem trouwens op de foto's... Woon je in die buurt, dan ken je m'n huidige babyblauwe Kever waarschijnlijk ook wel.)
hey Pieter,
ben je niet vergeten, hoop zo in een keer klaar te zijn, begrijp dat jij de grille kwijt bent...
Woon in het Boulevard kwartier, idd typisch Arnhem. Moet eerlijk zeggen dat ik die kever me niet direct kan herinneren, zal eens beter opletten
OakgreenVR6
04-12-2006, 23:25
Moet eerlijk zeggen dat ik die kever me niet direct kan herinneren, zal eens beter opletten
Je hoeft niet meer op te letten, de Kever staat inmiddels bij mij voor de deur, maar heeft 2 jaar bij jou in de buurt gestaan bij een oud-huisgenoot van me. :)
Mijn grille met rode bies is inmiddels verkocht. Suc6 met het omruilen van de hele set, moet vast wel gaan lukken! :thumbup:
Mk1-Addict
05-12-2006, 21:44
bieden mag ook, ik krijg via PM al een zeer fraaie grille aangeboden, dusss, wie biedt voor deze "neus"
Ik reageerde net op msn, maargoed hoor wel van je.
Mk1-Addict
05-12-2006, 23:58
zo goed als rond met Ruben over de grille!
lampen zijn ook al gereserveerd, zodra alles rond is zal ik om een slotje vragen
WorkingClass
09-12-2006, 22:04
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Vandaag de lampen omgeruild, Huibert Bedankt........
Niet zo mooi als de Bi-Xenon die nu bij jouw in je golf zit,
........ maar ik ben helemaal tevreden......
Mk1-Addict
10-12-2006, 00:09
Hey Nico,
had het al in mijn andere topic over de Gti als Wintermobiel vermeld, weer een superleuke deal met een VolksForum "collega". Deze week nog even met RubenD eruit komen en ik rij er toch weer heel anders bij ;)
Daar kun je zeker van zijn! Wel weer een fototje maken dan he!
die dingen kun je voor een 10tje op marktplaats kopen met mistlampen erin.
koplampen heb ik nog wel liggen voor...noppes
Mk1-Addict
14-12-2006, 17:26
@roy: bedankt voor jouw aanbod, het gaat me uiteindelijk niet om de prijs maar om het contact dat je ook meteen legt met mede-VF-ers
Vandaag bij RubenD geslaagd, dit topic mag een slotje!
Inderdaad, mooi geruild! Zal hopelijk binnenkort een mooie foto kunnen laten zien van het eindresultaat!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.