PDA

View Full Version : Voor de online shooters onder ons.


breadfan83
05-12-2006, 21:50
Hier een link naar de site van Warrock. Je kunt het spel (of in ieder geval de voorloper van het spel) gratis downloaden en gratis online spelen. Ik ben nu bezig met de download en ga eens zien wat het voor iets is.

De stijl is een beetje gelijk aan Battlefield ed.

Dit is een soort van try out om te zien wat de makers aan de uiteindelijke versie nog moeten verbeteren, en het blijft ook na de komst van de echte versie online en voor noppes.

Het ziet er op de screenshots in ieder geval al veelbelovend uit, dus eens zien wat het spel zelf te bieden heeft.

De link:
http://www.warrock.net/download.php

Pedaalemmer
05-12-2006, 23:08
thanx voor de tip, battlefield viel al goed in de smaak, wieweet wat dit gaat brengen :D

breadfan83
06-12-2006, 01:08
thanx voor de tip, battlefield viel al goed in de smaak, wieweet wat dit gaat brengen :D

Heb het zojuist gespeeld, en uhm, aan Battlefield kan het (nog) niet tippen, maar dit is nog maar de Try Out op een gratis server.

Het spel is wel aardig en best goed te spelen.

Franklin
06-12-2006, 10:34
ik ben het nu ook aan het downloaden. houd meestal wel van dit soort spelletjes

DeNB3rt
07-12-2006, 01:46
dit is gek?

Deze game was jaar geleden in test fase, toen gratis en plots gestopt, en het is er nu weer!
Is echt wel vette game (had toendertijd wel fouten)

breadfan83
07-12-2006, 02:09
dit is gek?

Deze game was jaar geleden in test fase, toen gratis en plots gestopt, en het is er nu weer!
Is echt wel vette game (had toendertijd wel fouten)

Dan is ie waarschijnlijk gestopt om er al een flink deel aan fouten uit te halen.

De gratis server heeft soms wel een beetje (veel) last van lag.
Ik zit me helemaal wezenloos te schieten op iets dat er eigenlijk niet meer is, maar dat ik wel nog zie omdat de server het niet aankan en het beeltje maar even bevriest. Nog duidelijk? Mooi!

DeNB3rt
07-12-2006, 04:11
hmmm, net eff gespeeld, is al veel beter dan jaar geleden. Nog geen last gehad van lagg

Pedaalemmer
07-12-2006, 08:01
battlefield 2 is way beter!

breadfan83
07-12-2006, 10:23
battlefield 2 is way beter!

Stimmt, dat zei ik al. MAar dit is nog maar de voorlopige versie.

Al denk ik dat dat vlieggedrag wel zo blijft...
Nouja, voor een gratis spel is het niet duur. :D