PDA

View Full Version : Wrd 15"

Lieuwe
09-12-2006, 17:25
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-banden-en-velgen/57492002-wrd-3-delig.html?return=eJwVyuEKgyAUBeB3GdS%2FMivDjBj1Ji5lSaairtrG3n1XuFy%2BwzmcYfZVrBoCw7RltyC5X9ZhjdExhDbrpCl37rfoNOcxlEYj%2Foq2EOqQPkiDrBHSC6mlKR4cbAq4Q%2BondEtHyjXu%2Bn7pEecijNFmzYSzZtbwppYm1aCOJEXQR7nEK%2B36hlRVSm9IhPaYwnbeTkinF0AbFLjO3Yhvw%2B8PxPY%2FBQ%3D%3D&df=1&fta=

Is iemand bekend met die velgen/persoon ? Is een man uit Rotterdam die een Golf1 cabrio heeft en nog een dichte Golf1. Hij heeft een 20VT met 400pk in die cabrio en rijdt op 17" etc. Vroeg me dus af of iemand die velgen wel eens goed bekeken heeft. Verkoper zegt dat ze in goede staat zijn, maar wil wel wat meer zekerheid voor ik eventueel naar Rotterdam ga.

Zijn dezelfde maten als mijn BBS RS velgen, maar ik vind die WRD`s mooier (naafkap etc). En die velgen zie je natuurlijk niet zoveel als de BBS`en dus ben ik ook van dat gezeik af :D

blomdegekste
09-12-2006, 20:21
Voor die 20vt had hij een snelle type 1 g60..Kweet wel de spullen die hij heeft meestal wel in goede staat zijn...Maar die 20vt zit niet in die cabrio zover dat ik weet hoor....

Lieuwe
09-12-2006, 20:59
Kan best dat die 20vt ergens anders in zit, kon het gesprek soms wat moeilijk volgen .. zal wel komen door dat rotterdamse accent :D Hij had het er btw over dat ie de velgen niet thuis had, maar dat ze bij een bedrijf lagen. Enig idee wat voor bedrijf dat is ? Anders kan ik hen eventueel bellen voor meer info (et waardes etc wist de verkoper ook niet, hij heeft geen duidelijkere foto`s etc.)

RubenD
10-12-2006, 00:52
Vind je die echt mooi?? Ben er niet kapot van, vooral die dop ;) Maar jouw wagentje he!

DUB
12-12-2006, 19:13
heb 1 van de velgen gezien, had m bij zich op een meeting, reden van verkoop waren omdat ze niet meer passen vanwege de brembo's

vind een verchroomde rand stukken minder als een gepolijste.. verder erg mooi

Ron21
12-12-2006, 19:29
Velgen zijn van Richard en hij is klant bij mij.

2 velgen hebben een tijdje bij mij op de zaak gelegen. Van de andere 2 waren de randen terug naar de chromer omdat deze de eerste keer niet goed waren.
Set heeft het dubbele gekost van wat hij er nu voor gaat vangen maar dat heb ik hem vooraf al verteld :rolleyes:

En ja hij is soms wat moeilijk te volgen aan de telefoon :D

Dus: het zijn mooie en goede velgen alleen je moet er van houden

Zweiter
12-12-2006, 19:30
Zijn dezelfde maten als mijn BBS RS velgen, maar ik vind die WRD`s mooier (naafkap etc). En die velgen zie je natuurlijk niet zoveel als de BBS`en dus ben ik ook van dat gezeik af :D

Lieuwe, je trekt je toch hopelijk niks aan van het gezeik van anderen?! die rs-en zijn super op je auto, just my opinion...

corrado-usa
12-12-2006, 19:42
Lieuwe, je trekt je toch hopelijk niks aan van het gezeik van anderen?! die rs-en zijn super op je auto, just my opinion...

Idd, de rsen staan super lieuwe.

Lieuwe
13-12-2006, 15:15
Ik vind mijn BBS velgen ook wel mooi hoor .. rustig maar :D Moet me ook niet zoveel aantrekken van het gezeik hier op het forum over hoe-vaak-je-wel-niet-bbs-velgen-ziet etc. Meeste mensen die erover lopen te mekkeren kunnen waarschijnlijk niet eens die velgen betalen :)

Vind alleen die centerkap/dop van die WRD`s mooier .. past beter bij de look die ik zoek bij mijn Golf1. Maar ik denk dat het toch niet zoveel wordt, want de verkoper is niet echt bereid om extra foto`s te maken + de ET waardes na te kijken. Een beetje onder het motto van "ze kunnen weg, maar het hoef niet". Ga dus denk ik maar de BBS`en houden en dan voor een 1,5" rand erop ipv 1" en een set Dunlop SP9000 erom draaien :thumbup: