View Full Version : achterlicht caravelle
vwbullit
10-12-2006, 19:31
Jongens en meissies.
ik heb een vraagje.
in een achterbumper van een volkswagen transporter heb je in bijde hoeken een uitsparing voor mist achterlicht.
Ik wil in de andere opening een mistlamp pakken maar blank glas in maken voor achteruitrijlicht.
hoe dit op te lossen.
is dit te verkrijgen of zal ik zelf een glaasje ergens van moeten maken
gr ben
vwbullit
12-12-2006, 18:55
niemand ??
JK Le Mans
12-12-2006, 19:01
Nee sorry
:D
vwbullit
13-12-2006, 11:45
lekker dan :D
Je wilt weten of VW zo'n glaasje voor je heeft? Of dat er uberhaupt zo'n glaasje te krijgen is? Van die standaardlampjes hebben meestal een hoge rand. Ik denk dat je zelf met plexiglas in de weer moet.
vw dennis
13-12-2006, 12:56
Denk inderdaad niet dat het in doorzichtig glas te leveren is(origineel)... In het rood nog wel maar daar zal je weinig mee opschieten ;)
vwbullit
13-12-2006, 23:44
daarom.
ik zat al te kijken of er soms een engels achterlicht zou zijn.
maar alleen maar rood.
En ja zal met plexiglas aan de slag moeten gaan.
Enige wat ik kon bedenken is een totaal andere lamp. Een achteruitrijlamp die bijvoorbeeld los op een fietsendrager, aanhangwagen, vrachtwagen of weet ik veel wat gemonteerd zit. Dat moet toch wel bestaan? Misschien dat er dan ook eentje is met de juiste maatgeving!?
vwbullit
14-12-2006, 19:35
ruben*
er is niets wat er op lijkt.
het zal wel een home made lamp worden.
het is een orginele pasvorm van vw die er in geklikt wordt dus een hella unit gaat niet.
bedankt voor het meedenken
groeten
Jurgen Santana
14-12-2006, 19:47
Wat ze weleens gebruiken om witte achterlichten te maken is dat plexiglas wat om TL-balken gebruikt wordt.
vwbullit
15-12-2006, 01:07
ja klopt dat is erg buigzaam ja.
ik heb zat tl bakken liggen alleen daar zit grof plexiglas in.
dus moet even wat scoren met een lichte structuur of helemaal glad.
op dat seat forum of zo is er ook een die op zijn cordoba witte lampen heeft gemaakt
maar is ook dat grove structuur.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.