Log in

View Full Version : vraagje

Astralogical
11-12-2006, 12:04
Kheb eindelijk een radio gevonden voor in men golfken,nu is mijn vraag,men golfke is van 1977,en er heeft nooit een radio ingestoken,ik zie daar wel allemaal draden lopen maar welke moet ik nu gebruiken voor de stroom,moet ik aftappen van een kabel want kdenk ni dat er kabels voorzien zijn ook voor een radio,of is da wel zo?

Die voor de boxen zal ek zelf ook moeten leggen zeker want kdenk ni dat da ook al ligt

groeten Astralogical

breadfan83
11-12-2006, 12:08
Wat wil je voor 'n radio gaan inbouwen? Als het wat moderns is kun je het beste allemaal nieuwe kabels trekken, anders gaat je radio moeilijk doen omdat de kabels de power niet aankunnen.
Ik denk dat nieuwe kabels eigenlijk sowieso beter zijn....

IJsbeer86
11-12-2006, 13:37
Kheb eindelijk een radio gevonden voor in men golfken,nu is mijn vraag,men golfke is van 1977,en er heeft nooit een radio ingestoken,ik zie daar wel allemaal draden lopen maar welke moet ik nu gebruiken voor de stroom,moet ik aftappen van een kabel want kdenk ni dat er kabels voorzien zijn ook voor een radio,of is da wel zo?

Die voor de boxen zal ek zelf ook moeten leggen zeker want kdenk ni dat da ook al ligt

groeten Astralogical

gewoon origineel laten (geen radio)
ik heb een koffertje op de achterbank van mijn 77er liggen met daarin een mp3-speler en twee speakerkes. voedingske erin, 220 v en 12v (ook leuk op meetings, 's avonds bij de bbq e.d.)
Leuk, retro en je vernaggelt niks aan je autoke, als je uit de auto stapt draai je het koffertje om, is alles meteen uit het zicht.
Heb er al veel lol mee gehad....

Edrik
11-12-2006, 14:07
ik heb een koffertje op de achterbank van mijn 77er liggen met daarin een mp3-speler en twee speakerkes. voedingske erin, 220 v en 12v (ook leuk op meetings, 's avonds bij de bbq e.d.)
Leuk, retro en je vernaggelt niks aan je autoke, als je uit de auto stapt draai je het koffertje om, is alles meteen uit het zicht.

Gaaf! Fotootjes van?
Of een bouwschematje oid?

Golf_1_gts
11-12-2006, 14:14
koffertje met mp3 speler en speakers? wat voor bouwschema wil je daarvan ;)?

Edrik
11-12-2006, 14:14

Het elektrische deel ervan. Word dat ding opgeladen? Of met een accu oid?

Astralogical
11-12-2006, 20:55

Ik zou het zo laten maar ik heb nu zo nen oldscool radio en daar zou ik gewoon de radio willen doen van werken,en dan heb ek nog een pioneer met mp3 en die zou ik in het handschoenkastjen willen wegwerken dat niemand dat ziet verstaat ge,best nieuwe kabels trekken dan zeker

golf mkII 16v
11-12-2006, 21:11
Audio zeker over aparte kabels nemen
1e:de kabelboom van de golf1 is niet haar sterkste punt[affikken,smelten]
2e:aparte kabels zijn minder signaal gevoelig [storing op de zender /fluiten van toerental]

IJsbeer86
12-12-2006, 13:42
Gaaf! Fotootjes van?
Of een bouwschematje oid?

fotootje moet ik even kijken, ik heb eerder wat op hoodride.com gepost,maar kan 't even niet meer vinden.

Edrik
12-12-2006, 13:45
Hier staat wel iets :
http://www.hoodride.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7752

Eens even doorlezen

Edit, alleen 1 ding begrijp ik niet.
Hoe zorg je ervoor dat je stroom krijgt?
met batterijen? Een accu (maar die gaat leeg, opladen?)?

totaal 0,0 verstand van electro

golf mkII 16v
12-12-2006, 20:17
Of een dewalt bouwradio :D

vw dennis
12-12-2006, 20:22
De draden die je zou moeten trekken voor een radio is een massa, constante plus, en eventueel een geschakelde plus. En dan de speaker draden.

Golf_1_gts
12-12-2006, 22:25
Of een dewalt bouwradio :D

Amen.... :rock: