View Full Version : Alles VW, Osnabrück
BlondRaceMonster
01-05-2004, 22:35
Wie gaat er nog naar Osnabrück straks?
Ik ga er heen, we vertrekken om half 9 van huis, damm, de wakker staat om 6 uur.
Jeroentjuh
01-05-2004, 23:01
Ik nie....
Ik ga wel heb ik net bedacht, ik denk dat ik rond een uur of 6 weg ga.
serge pot
02-05-2004, 06:29
wij gaan met een man of 6 in totaal bij oldenzaa(mc)l om 10 nuur verzamelen en dan af osnabruck
Ik ga wel heb ik net bedacht, ik denk dat ik rond een uur of 6 weg ga.
ERIKKKKKKKKKKKKK, als je je de volgende keer bedenkt, bel ff, al is het midden in de nacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes: :D ;)
ERIKKKKKKKKKKKKK, als je je de volgende keer bedenkt, bel ff, al is het midden in de nacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes: :D ;)
Haha ja dat is goed! maar dan rij ik wel meteen naar rekken toe daar slaap je vast een stuk rustiger dan!
Haha ja dat is goed! maar dan rij ik wel meteen naar rekken toe daar slaap je vast een stuk rustiger dan!
HAhahaha, nou, dat denk ik niet, 4 uur in "slaap", 6 uur er weer uit :D :rolleyes:
Dat ligt eraan Tento.
Ik moest met Dennus naar dat getik en geboing luisteren van die zeer irritante klok in de woonkamer.
vwleusden
04-05-2004, 19:31
Erik... wedje leggen van niet :D of je moet buiten in de auto slapen die 1 km verderop geparkeerd staat. Om 3 uur in de nacht dvd jack-ass erin, volume op standje maximaal en maar brullen.... :cool:
gelukkig sliepen pa en ma......:( hahahahhaha
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.