View Full Version : Carterpan mk1
Omdat ik een beschermingsplaat voor onder mn carter wil gaan maken, en hiervoor maten nodig heb zoek ik een goedkoop carterpannetje om de maten mee op te nemen.
Het is voor een 1.1 golfje 1.
Heb je er toevallig 1 die goedkoop weg mag? Hoeft niet mooi te zijn, mag lek zijn whatever, als de maten maar kloppen :D
steven16v
13-12-2006, 20:41
Ik heb er nog 1tje liggen. Mag je gratis ophalen. Maar dan krijg je het onderblok erbij. :)
pm maar voor interesse
Waarom heb je een beschermingsplaat voor een 1.1 nodig?
Ik kom geregeld aan de grond met mijn 77er 1.1 maar ik heb nog nooit mijn carter geraakt.
Het is altijd de bij de bevestegingpunten van de draagarmen of anders de uitlaat.
en dat is met 13" en een schroefsetje.
(carterpan van een 74er heeft minder inhoud en is dus iet hoger/platter, misschien een optie)
knarfmk1
13-12-2006, 20:58
Waarom heb je een beschermingsplaat voor een 1.1 nodig?
Ik kom geregeld aan de grond met mijn 77er 1.1 maar ik heb nog nooit mijn carter geraakt.
Het is altijd de bij de bevestegingpunten van de draagarmen of anders de uitlaat.
en dat is met 13" en een schroefsetje.
(carterpan van een 74er heeft minder inhoud en is dus iet hoger/platter, misschien een optie)
:iamwithst ik rij ook met 13 inch en schroefset maar dan met een 1.3, carter is nog geen krasje op te zien, bevestiginspunten van de draagarmen daarentegen..
sowieso heb je niks aan de carterpan... je moet gewoon bij een onderblok de montagepunten opmeten en het enige wat je van die pan moet weten is de hoogte... suc6!
post even pics van je try out?
Ben wel benieuwd :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.