View Full Version : 4 motion verlagen
hallo, ik heb een golf 4 4motion en heb er sinds kort een kw schroefset variant 1 onder zitten. zit alleen met het volgende. als ik de achterkant van hoogte wil veranderen moet ik eerst de demper los schroeven. klopt dit of is er een mogelijkheid om dit te doen. en klopt het dat de achterkant maar weinig om laag kan. hoe kan ik hem dus lager krijgen.
groetuh iwan
Heb onder mn vorige TT quattro (4motion dus..) ook een KW variant 1 gehad...vond ook dat de verlaging achter niet laag genoeg was..
Deels opgelost door de die bus met schroefdraad die bij je achterveer zit,anders te monteren..zodat die rand van die bus aan de binnenkant veer valt...en niet aan de buitenkant..zo kan je weer een kleine cm lager...snap?
je zou hem dus ook helemaal weg kunnen laten??? lijkt me wel een beetje vreemd voor een schroefset
Helemaal weglaten bedoelt hij niet denk ik, maar anders monteren.... kun je het anders omschrijven Chris?
haha...je moet het zien denk..maar het werkt echt..die ring waar je de hoogte mee stelt anders monteren..daar komt het op neer..(is voor mij ook iets 3 jaar geleden...)
haha...je moet het zien denk..maar het werkt echt..die ring waar je de hoogte mee stelt anders monteren..daar komt het op neer..(is voor mij ook iets 3 jaar geleden...)
Ok is iig het proberen waard lijkt me :) Gaan we dat maar eens even proberen Iwan
ik denk dat ik hem door heb hoe je het gedaan hebt. deel dat normaal tegen de auto aan steunt heb je nu van onder af erin geschroeft. dan zit die rand aan de binnenkant en heb je toch do binnendiameter om hem op zijn plek te houden.
klopt....hoe jij het omschrijft...heb ik het gedaan...en ik kan het weer gaan doen...want voor mn 'nieuwe' TT komt ook weer een schroefset...
denk dat het bij een tt dan net even anders zit. heb het vanmiddag geprobeert en kan dus niet. de binnenkant is namelijk conisch. hij kan er maar op een manier in. andere deel aan de binnenkant van de veer doen is ook geen optie. dit komt helemaal scheef te zitten dan. ik ga nu maar op zoek naar kortere veren of iets dergelijks
FK veren kopen gaan wel laag ,KW is K*T (heb ik zelf ook) werkt wel goed maar nie laag. of achterste schroef gedeelte weg gooien ga ik ook doen denk ik (maar heb ook geen 4Mo).
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.