PDA

View Full Version : waar ik echt een beetje moe van word

Dasher
16-12-2006, 15:57
Dat is dus iedere keer dat achterlijke gequote met alle foto's erbij ............................er zijn pagina's vol met steeds dezelfde foto's met een opmerking over die foto's...............................waarom :confused:

Als je iets over die foto's of iemand zijn uitspraak wilt zeggen quote dan alleen de tekst en niet de 3 tot soms 6 foto's die bij dat stukje stonden ;)

Mister Cool
16-12-2006, 16:03
:goodpost:

Ruud
16-12-2006, 16:34
Ja, daar zit ik me ook vaak aan te storen.
hier mogen de forumbeheerders wel meer op induiken.

Sander
16-12-2006, 16:38
Ik heb het bij ons in de groep gegooid.....

volksaddiction
16-12-2006, 17:05
Als je iets over die foto's of iemand zijn uitspraak wilt zeggen quote dan alleen de tekst en niet de 3 tot soms 6 foto's die bij dat stukje stonden ;)
:iamwithst
Ik haal zelf altijd de foto's weg in een quote.........sommige letten daar dus niet op en posten alles :rolleyes:
goeie tip om op te gaan letten en zo nodig te wijzigen als mod !
tnx

jettaracing
16-12-2006, 17:15
Maar soms wil je juist ook de foto wel qouten om iets duidelijk te maken!
Is misschien dan wel een tip om dan even de fotolink zelf weg te halen as je iets qoute.

berendd
16-12-2006, 17:17
als je iets terug haalt van een paar pagina's eerder is het meestal duidelijker..

maar idd ik zal er beter op letten...

volksaddiction
16-12-2006, 17:43
Maar soms wil je juist ook de foto wel qouten om iets duidelijk te maken!
Is misschien dan wel een tip om dan even de fotolink zelf weg te halen as je iets qoute.
is zo, gaat ook posts met meerdere foto's
Als je iets specefieks over een bepaalde foto kwijt wil is het logisch als je de foto er juist wel bij gebruikt !

Dasher
16-12-2006, 18:13
En dat kun je niet door 1 foto te herhalen maar gelijk maar de hele rits die erbij staat? Ik zat zonet nog us pagina's te bekijken waarop drie post achterelkaar iedere keer 4 foto's bij hun quote over de quote hadden gequote :rolleyes:

Als je iemands auto mooi vindt hoef je toch niet al die foto's te herhalen? Je kunt toch ook erbij zetten @huppeldepup...........strakke bak :thumbup: