View Full Version : luchtgekoelt
Ik mis iets (op het forum).
(ben ik soms de eerste)
Ik heb er verder nog niets van gehoord. :confused:
veel succes met je project.
gr ruud
Tiki Madness
16-12-2006, 20:11
heb je het over mij????????????
Beetlefreak
16-12-2006, 20:13
:confused:
graag een beetje duidelijkheid?
graag een beetje duidelijkheid?
Jij kent hier het forum het beste :rolleyes:
En als niemand het ziet zal het voor julie blijkbaar niet belangrijk en intresant zijn geweest.
PS
:mad: waag het niet om hier overheen te kijken :mad:
http://www.ctgilles.net/images/pictars/noidea.jpg
bugdaddy
16-12-2006, 21:16
Neem aan dat je niet langer onder "overige" geschaard wil worden??
Christiaan
16-12-2006, 21:50
Op verzoek van Luuk / Skywalker aan het bestuur is zijn restauratie topic over zijn bus verwijderd van het forum. Hij zal zijn redenen daar vast voor hebben, maar die weet ik helaas niet.
Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt Ruud?
volksfahrer.nl
16-12-2006, 21:58
http://img59.imageshack.us/img59/8164/wtfie8.jpg
vw dennis
16-12-2006, 21:59
:eek: :eek: :eek:
Kevin20v
16-12-2006, 22:03
:confused:
MMgolfnut1
16-12-2006, 22:12
Lekker vaag.......
Jurgen Santana
16-12-2006, 23:11
Inderdaad:(
Gebeuren rare dingen de afgelopen dagen en het is hier (nog) rustiger geworden:(
http://www.starwars.com/gaming/videogames/news/img/20060210_1_sm.jpg
Heren heren, jullie lijken wel aasgieren :)
Luuk is inderdaad al een tijd vanuit het bestuur van Volksforum vertrokken (dit is elders ook te lezen) en heeft recent, zoals Christiaan al zegt, de thread met zijn bus resto/modificatie verwijderd.
Dit is natuurlijk ontzettend jammer, we betreuren het ten zeerste. Naar eigen zeggen zal het ook op andere plaatsen op het internet helaas niet te volgen zijn :(. Het is zijn eigen keuze, de reden kent alleen hij, ik kan er niets anders van maken. Niet meer en niet minder.
Desalniettemin hoop ik dat we van jullie andere, toch ook alles behalve flauwe projecten, gezamelijk kunnen blijven genieten als pleister op de wond.
Berserker
17-12-2006, 11:51
Nouja goeie reden kan ie er niet voor gehad hebben, dat hij t niet verder wil updaten ok, maar wat er stond was toch interessant en leuk om te lezen voor meeste, dus waarom dat weggehaald zou moeten worden... :confused: :(
Maja beetje dramatisch doen is altijd leuk...
"Beter een half project dan een lege dop.."
Golf_1_gts
17-12-2006, 11:56
http://www.greatestcities.com/1665pic/085/CP31085.jpg/confessions_of_a_teenage_drama_queen.jpg
hij zal ongetwijfeld wel een reden hebben gehad,
nou ja dan is dat zo.
genoeg andere leuke dingen te zien hier,
. punt
Pedaalemmer
17-12-2006, 12:37
Altijd wat he met die luchtgekoelde mannen :D:D
Baldrimmer
17-12-2006, 17:32
Raar : ik weet de reden wel en er zijn er nog meer die het ook weten .
Vaag blijven doen lost niks op . Maar ik kan niet meer voor het bestuur of als Mod spreken .
Het siert Luuk dat hij er zijn mond over houdt .
En dat project is binnenkort gewoon weer ergens te volgen op het internet ..
Jammer. Niet voor mij maar ik ken eén persoon die eigenlijk alleen op dit forum kwam om Luuk's spijlbustopic te volgen. En ik hoef niet persé de reden te weten maar als ik dan Baldrimmer's reactie lees dat "het project binnenkort weer ergens te volgen is op het internet" blijft bij mij toch de indruk hangen dat VF niet waardig genoeg meer is om het project te blijven voeren. :(
Baldrimmer
17-12-2006, 21:19
Beste Arnaud en andere lezers .
Zover ik weet heeft het totaal niks met waardig of onwaardig te maken .
Wat mij alleen verbaasd is het feit dat nu niemand kennelijk de reden weet waarom Luuk/Skywalker zijn topic heeft laten verwijderen ...
Dat bestrijd ik maar ok : Het is niet relevant .
Feit blijft dat hij met een opgaaf van reden heeft gevraagd waarom .
En dat het weer op internet verschijnt : denk je nou echt dat een project zoals dit niet meer gevolgd kan worden ? ;)
Ongetwijfeld To be continued ...
Racelook
18-12-2006, 12:32
Dit is toch al de tweede keer dat Luuk dit doet of niet?
Ik zou nie weten wat het nut ervan is, maarja hij zal er zijn redenen wel voor hebben.
Succes ermee Luuk.
Wiebrand
Berserker
18-12-2006, 14:59
Dit is toch al de tweede keer dat Luuk dit doet of niet?
Ik zou nie weten wat het nut ervan is, maarja hij zal er zijn redenen wel voor hebben.
Succes ermee Luuk.
Wiebrand
Zoals Golf 1 GTS e.a. al zeiden:
http://www.greatestcities.com/1665pic/085/CP31085.jpg/confessions_of_a_teenage_drama_queen.jpg
Zoals Golf 1 GTS e.a. al zeiden:
Precies!
Bussie komt zo
18-12-2006, 16:54
Iemand zonder opgaaf van reden een dramaQueen noemen vind ik een beetje overdreven.
Kan me wel heel goed voorstellen dat erzo over gedacht wordt.
De vorige keer werd het topic niet verwijderd op zijn aandringen.
Ik zeg,had nu ook niet moeten gebeuren.
Slotje had genoeg geweest..
Ik vind het een verlies voor het luchtgekoelde deel van het forum..
Wat toch al niet heel actief meer is.
Gelukkig zijn er mensen die ondanks ze wel eens een tegenslag hebben gehad waardoor alles weggehaald was, weer terug gekomen zijn..
Ik hoop dat Luuk toch blijft posten...
Berserker
18-12-2006, 17:18
Iemand zonder opgaaf van reden een dramaQueen noemen vind ik een beetje overdreven.
Je hele topic laten weghalen vind ik overdreven en vandaar:
So much drama so little time... :D
volksfahrer.nl
18-12-2006, 18:25
Je topic stoppen vind ik al onzin, wat voor 'n reden er ook aan vast hangt.
Je stelt zoveel mensen teleur.... :(
Sluit dan tenminste je topic af met een link naar een ander forum waar
je verder gaat.
Ik vind het laf.
Misschien laf, maar het is een keuze van iemand die je moet respecteren.
Tis erg jammer, maar na regen komt zonneschijn :)
Hmmm...mysterieuze bedoeling dit...
Jammer hoor, ik vond het altijd erg leerzaam om alle 847 pagina's die betrekking hadden op Luuk's resto door te nemen.
Het is ook dankzij zijn topic dat sommige gesprekken die ik met kennissen voerde over ombouw of gesleutel aan auto's een verkwikkende draai kregen als ik, quasi terloops, de woorden 'shotpeenen' en 'magnafluxen' liet vallen..zo waande ik me een echte kenner!
ja hou het in de gaten ik heb zo een vermoeden dat het project wordt voortgezet op de site van airtomove.......
ff de teller in de gaten houden....
:rolleyes: ;)
Pedaalemmer
18-12-2006, 21:43
Elk voordeel heb zijn nadeel, aan de andere kant is er nu weer een hoop ruimte vrij op de server :D:D
vw dennis
18-12-2006, 21:45
Elk voordeel heb zijn nadeel, aan de andere kant is er nu weer een hoop ruimte vrij op de server :D:D
:iamwithst :D
MrMiljon
18-12-2006, 21:46
Erg jammer dat het topic verwijdert is. Ik keek elke dag of er weer een update was. Het was altijd erg interressant om te zien hoe de Luuk en de bus vorderden
en al helemaal omdat alles perfect gebeurde. Mijn vader (en ik een beetje) waren de vorige eigenaren van de bus en het doet ons goed dat er zo veel liefde,tijd en
geld in wordt gestoken. Jammer dat wij, en de rest van het volksforum dit niet meer (op het volksforum) kunnen volgen.
De reden..... Ik hoef het niet te weten.
Alleen hoop ik wel dat het project gewoon doorgaat en dat we alles uiteindelijk weer op het volksforum of elders kunnen bekijken.
Erg jammer dat het topic verwijdert is. Ik keek elke dag of er weer een update was. Het was altijd erg interressant om te zien hoe de Luuk en de bus vorderden
en al helemaal omdat alles perfect gebeurde. Mijn vader (en ik een beetje) waren de vorige eigenaren van de bus en het doet ons goed dat er zo veel liefde,tijd en
geld in wordt gestoken. Jammer dat wij, en de rest van het volksforum dit niet meer (op het volksforum) kunnen volgen.
Alleen hoop ik wel dat het project gewoon doorgaat en dat we alles uiteindelijk weer op het volksforum of elders kunnen bekijken.
dat komt wel goed dat weet ik uit persoonlijke betrouwbare bron
als je langs wilt komen moet je dat zeker doen hij staat er bij mijn weten zeker voor open
:rock:
Skywalker
18-12-2006, 22:21
Hoi Coen!
Het doet me goed jou reactie te lezen. Zoals Bert (airwolf) al schrijft ben je samen met je vader
van harte welkom hier. Ik vind het ook spijtig dat het topic hier geen vervolg krijgt, ik heb met
veel plezier mijn resto-topic bijgehouden. Ik beloof jou dan ook dat het project gewoon weer
ergens op het www te bewonderen zal zijn. De laatste updates mail ik je wel, ik heb je mailadres
nog. ;) Doe je pa de groeten van mij.
De reden waarom ik mijn restotopic heb laten verwijderen is bekend bij het bestuur van Volksforum
en bij Gert, als direct betrokkene. Waarom leden van de Volksforum Crew hier posten dat het bij hen
onbekend is of er luchtig over doen is mij dan ook een raadsel. :confused:
Voor degene die denken hun negatieve mening hier te moeten ventileren, zonder de ins en outs te kennen: :fingered:
Voor degene die mij hebben voorzien van positieve reacties, opbouwende kritiek en inspiratie tijdens
de werkzaamheden aan mijn spijlbus: many thanks! :thumbup:
[/klapt laptop dicht]
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.