Log in

View Full Version : MK1 Cabbie van Ikkeuh


Pages : 1 [2]

Siem
18-12-2007, 16:09
Ziet er allemaal sjiek uit:rock:

Succes met de vorderingen

Pedaalemmer
18-12-2007, 16:14
Jup waar ik ze gekocht heb die hebben er adapters voor gemaakt, ziet er ook super uit!
Adapters en klauwen zijn beide zwart geanodiseerd!

Wilwood komt direct uit de racerij, staat ook groot op de verpakking "FOR RACING PURPOSES ONLY" :D

Als dit setje goed bevalt laat ik komend jaar ook een setje komen voor de mk4!

Klinkt als kwaliteit, gloedjenieuw, dus nog garantie erbij gekregen?
Voor je mk4, zijn ze zo goedkoop dan? :D

Kevin20v
18-12-2007, 16:18
@ Siem: Dankje! :D

@ Pedaalemmer: Jup zit alles op en aan, rvs remleidingen, wilwood blokken, etc. erbij incl. handleiding ;)

Voor de mk4 zouden er dan 6 zuiger remmen op komen :D
Kan niet zeggen dat ze super duur zijn met de lage dollar!

Misschien dat ik volgende maand nog een setje of 2/3 laat komen vanuit canada voor de verkoop! :) (moet toch ergens weer budget vandaan toveren om verder te kunnen...)

Menace
18-12-2007, 16:37
hoe krijg je die krengen van canada naar hier?
Ik ben mogelijkheden aan het onderzoeken om een RC T1 doka 1:16 deze kant uit te krijgen maar volgens die site sturen ze alleen naar Canada/USA

Kevin20v
18-12-2007, 16:40
Ik zou gewoon even informeren bij die firma, wellicht willen ze voor je ook een uitzondering maken. Hou wel even rekening met de extra kosten van het invoeren en de btw, die zal de Nederlandse douane je ook rekenen (mits het totaalbedrag incl. verzending meer is dan 50 euro)

Menace
18-12-2007, 16:44
Ding kost iets van 38 dollar, weet zo ff niet wat de rest kost...

wob/fireandice
18-12-2007, 22:29
wow

jij hebt heel mooi spul op de oprit staan

staan er allebei erg mooi bij :D

netjes

Iv0
18-12-2007, 22:44
Tjee wat een dikke klauwen en schijven zeg! :eek:

Straks met dat Cupra blok.. :screwy:

Dik hoor!!! :thumbup:

Gijs
18-12-2007, 23:03
Non-de-knetter!! :eek:

LRR
19-12-2007, 09:23
Vette klauwen Kev !!!! Je mag er wel 4 punts gordels in maken straks, anders ligt Lin bij de eerste de beste kruising 10 meter voor de cabbie als ze het kappie open heeft !!! ;)

Succes met bouwen straks...


Groeten,

LRR

Berserker
19-12-2007, 09:58
Super die remklauwen, ben zelf langzaam me aan het orienteren voor 4 pots klauwen voor op 239mm schijven te rijden, maar tot nu toe weinig succes...

Waarom vanuit Canada? Vanuit UK niet makkelijker??

Kevin20v
19-12-2007, 10:26
@ LRR: Dankje man :D Heb zelf ook al aan een rolkooi en 5 punts gordels gedacht :D

@ Berserker: Dankje, heb ze uit canada gehaald omdat dat bedrijf er fatsoenlijke adapters erbij levert plus dat het in USD afgerekend moest worden en die natuurlijk lekker laag staat! :D

Gisteren heb ik de Sebrings gepast en dat gaat NET, ik moet of de balanceergewichtjes plat slaan of helemaal aan de buitenkant laten plaatsen, anders kan het wiel niet rond de klauw draaien......

Berserker
19-12-2007, 10:41
Gisteren heb ik de Sebrings gepast en dat gaat NET, ik moet of de balanceergewichtjes plat slaan of helemaal aan de buitenkant laten plaatsen, anders kan het wiel niet rond de klauw draaien......

Dat heb ik ook met de vw2 klauwen, moet er maar gewoon slaglood op plaatsen op de gepolijste randjes :( ...

Kevin20v
23-12-2007, 01:46
Vandaag heb ik de cab al 1 jaar :eek:

classic-edition
23-12-2007, 10:49
Gefeliciteerd. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
Ik blijf hem volgen.

Kevin20v
24-12-2007, 10:45
Dankje Marco! :thumbup:

Momenteel loop ik tegen een probleempje aan, ik krijg de golf 2 16v spanrol niet gemonteerd in samenhang met de nieuwe motorsteun... :(

http://www.kevin20v.com/project20vt/spanrolle-problem.jpg

De fabrikant van de steun had die rand iets verder naar beneden moeten zetten dan was er helemaal geen probleem geweest...
Ik krijg de spanrol ook niet verder met de klok meegedraait want de riem staat al op spanning.

Iemand raadde me een spanrol aan van een golf 2 1.6Diesel aan, weet iemand zo of die kleiner zijn? Lijkt me sterk...?!?

Gijs
24-12-2007, 10:51
Ik ga vanavond voor je meten Kevin. Ik heb nog een CR spanrol liggen (nieuw). :)

Melvin
24-12-2007, 11:51
Nou kev, dat is ff een kleine tegenslag maar komt vast goed!

Nu alweer een jaar? Serieus :)? Time flies...

Kevin20v
24-12-2007, 13:16
@ Gijs: Ben zojuist even naar de dealer geweest en die had er eentje liggen, en zoals ik al dacht is die even groot als de 16v spanrol.. :(

@ Melly: Ik heb even gemaild met een duitser die eigenlijk hetzelfde project doet maar iets op me voor ligt kwa werkzaamheden.
Ga zijn tips straks even uitproberen, hoop dat het lukt!

Jup alweer een jaar en 1 dag :D
Tijd vliegt, moest wel een beetje lachen dat ik me bedacht dat ik vorig jaar rond deze tijd zei dat ik em zou gaan verbouwen, en dat het nu dan ook daadwerkelijk gebeurt!

Nadat ik de hele motorruimte matzwart had gemaakt heb ik besloten toch de hele zooi in chocobruin te zetten!
Denk dat Melly wel kan beamen hoeveel beter dit eruit ziet tegenover hoe het was :D

http://www.kevin20v.com/project20vt/motorraum.jpg

Dit heb ik trouwens zelf gespoten, er moet nog een klein stuk gedaan worden en als het over een aantal dagen echt hard is ga ik de zichtbare delen nog even netjes polijsten!

Melvin
24-12-2007, 13:21
Gespoten deze keer? Hoe wie wat waar? Die Flexa lak verdunt enzo of hoe heb je het gedaan?

Ziet er iig strak en shiney uit! Ook fijn dat je het rubber van de veerpootlagers mee hebt genomen :) veel strakker! En de ruitenwisser enzo zie ik nu, haha! Gewoon lekker alles bruin gekliedert! :)

Kevin20v
24-12-2007, 13:26
LOL er komt een andere schroefset onder met toplagers, dus die rubbers gaan er toch vanaf ;)
Die ruitenwisser mechanismes zitten straks toch onder een nette plaat dus daar ziet niemand meer iets van ;)

Onderste gedeelte van de motorruimte ga ik weer netjes in de zwarte dikke "zooi" zetten zodat het daar lekker beschermd is tegen steenslag enz.

Melvin
24-12-2007, 13:27
En dan het belangrijkste... gespoten?

René
24-12-2007, 15:35
Lijkt er wel op...`t is allemaal bruin...ruitenwissermotor...motorkapslot...motorkaphaakklem..

Maar ziet er beter uit dan eerst..

Melvin
24-12-2007, 15:51
Ja dat weet ik... maar hoe :D? Want de verf is normaal te dik daarvoor... hoe heb je de verdunning bepaald?

J-9A-N
24-12-2007, 15:55
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/7/wilwoodremmen023.jpg

Maak je je over de wilwood's maar geen zorgen , dit remt echt geweldig.
Spreek uit ervaring :D .
Verder een superproject.
Veel succes :thumbup:
Gr Jan.

Kevin20v
24-12-2007, 17:04
Het is inderdaad gespoten, m'n pa heeft nog diverse connecties van z'n onze eigen zaak in lakken en verf!

Dus die heeft lak laten maken die kwa kleur gelijk is aan de kleur van de cab, maar dus wel fatsoenlijk gespoten kan worden.

en die motorkaphouder gaat er nog vanaf, heb er een verzinkte voor liggen...

Wat nu gewoon belangrijk is is dat de motor erin gaat alles aangesloten kan worden en dat ik hem kan laten lopen en evt. kan testen op het eigen terrein van m'n baas!

Vandaag zijn de rubbers in de steunen geperst, heb ik gauw de waterpomp vervangen, spanrol fatsoenlijk gemonteerd en distririem weer erop gezet...

@ J-9-a-n: Super man :D ik kan niet wachten, dat ziet er echt geil uit!
Heb jullie een rembekrachtiger etc. van een scirocco 16v gebruikt?

Melvin
24-12-2007, 17:55
Hoe heb je het nu voor elkaar gekregen dan met die spanrol?

J-9A-N
24-12-2007, 23:43
Ja idd hoofdremcilinder en bekrachtiger van scirocco 16v.
Gr Jan.

Jurgen Santana
26-12-2007, 00:04
Ja idd hoofdremcilinder en bekrachtiger van scirocco 16v.
Gr Jan.

Kan met deze remmen mischien wel nog wat groter. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11975

sixpack
26-12-2007, 11:06
kom trouwens maar x een wiel ophalen , kun je vast passen :thumbup:

J-9A-N
09-01-2008, 14:45
Kan met deze remmen mischien wel nog wat groter. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11975

Kijk dat is goeie info :thumbup: :thumbup:

Gr Jan

Kevin20v
09-01-2008, 15:05
Zal nog eens een update posten, heb bij Supro een Quaife differentieel besteld, het doet ff pijn in de portemonnee maar hopelijk heb je dan ook wat

Waarom een ander diff? omdat ik met de cab naar de rdw moet voor een weggedragstest, dit diff gaat mechanisch de wielspin tegen waardoor het optrekken en bochtenwerk beter moet verlopen!

Supro zou er zoveel mogelijk druk achter zetten zodat ik hopelijk halverwege Februari de bak terug kan hebben!

Dit omdat ik in maart al uit het gebouw moet waar ik momenteel aan de cab werk...........

komende maand ga ik lekker bezig de kabelboom aan passen! Alleen zou het wel handig zijn als ik Elsa voor seat zou kunnen gebruiken

Erik
09-01-2008, 15:12
Zo zo, dat is niet lang meer.
Knap werk! Nu maar hopen dat alle puzzelstukjes op tijd inelkaar vallen, want wat dan?

Pedaalemmer
09-01-2008, 15:15
Wow, een ander differentieel dat zal inderdaad een flinke duit gekost hebben, ben benieuwd naar je updates, maakt een ander differentieel het niet wat complexer?

Kevin20v
09-01-2008, 15:21
Dankje Erik!

Op tijd af zal het zeker niet meer zijn, helaas moet ik dan uit die ruimte.

Het is niet echt een probleem maar dan moet de wagen wel rollend zijn, en dan zou ik het liefst de motor met bak en aandrijfassen al erin hebben...

@ Pedaalemmer:

ja dat was best wel kostbaar :screwy:
Tja wat is complexer? Ik gebruikte al een g60 02a bak met aandrijfassen van een laat type cabrio dus die onderdelen waren al bij elkaar gezocht!

Erik
09-01-2008, 15:26
Wat is het verschil tussen die 02a en 9a bak? En waarom heb je juist die gebruikt?
Wist niet dat er nog een ander type in was.

Kevin20v
09-01-2008, 15:34
omdat ik deze bak van een goede kennis kon kopen, dus dan weet je ongeveer wel wat je koopt, plus dat ik voor deze bak die baksteunen icm de motorsteun voor het nieuwe 20vt onderblok kon kopen!

De cabrio had er standaard een 020 bak onder en die zijn niet sterk genoeg voor de beoogde 210pk en 340nm.
Toeval is ook nog dat mijn 02a bak een AYN is, en bij mijn weten is dat de g60 bak met de langste versnellingen :thumbup:

J-9A-N
09-01-2008, 15:45
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/7/800800001s.gif

Wij zitten aardig op 1 lijn.
Rij ook met een quaiffe diff. en ook dit bevalt zeer goed.

Kevin20v
09-01-2008, 15:57
Dat is mooi, ik hoopte al dat het me goed zou gaan bevallen!
Rij je er ook mee op de weg of alleen circuit? en met hoeveel pk/nm rij jij eigenlijk?

J-9A-N
09-01-2008, 16:11
Rij er mee op de weg.
Golf 1 2.0 liter 16v met 020 2y bak
189 pk 242 nm :D
Vooral het bochtenwerk word een stuk beter.
Het sturen gaat wel iets zwaarder.

Kevin20v
09-01-2008, 16:19
Rij er mee op de weg.
Golf 1 2.0 liter 16v met 020 2y bak
189 pk 242 nm :D
Vooral het bochtenwerk word een stuk beter.
Het sturen gaat wel iets zwaarder.

Gaaf!!! :eek: :D :thumbup: :woowoo:

De verdere plannen zijn voor de cab er een volledige 3" uitlaat voor te maken, alleen dan voor de rdw keuring de originele 1.5 mk1 cabrio uitlaat met een verloopstuk naar de 3" downpipe te monteren.
Dit zodat de auto minder lawaai maakt en minder vermogen heeft!

Dus dan wordt ie met de weggedragtest gekeurd met iets minder dan 156pk, moet wel te doen zijn (hoop ik :D )
Ik denk dat de combinatie van de wilwoods met het standaardvermogen van de 1.8 20vt en het diff veel goed maken!

Voor de remmen achteren heb ik gloedjenieuwe inline remdrukverdelers van een Scirocco 16v kunnen bemachtigen (3/15) en ga dan mk2 16v schijven en klauwen monteren!

J-9A-N
09-01-2008, 16:37
Klinkt heel goed.
Zelfs onze remmensetup is gelijk('t word bijna eng :) )
Ik hoop wel dat ze bij de rdw niet te moeilijk doen over de willwood remmen/adapters

Gr Jan

Kevin20v
09-01-2008, 16:46
Klinkt heel goed.
Zelfs onze remmensetup is gelijk('t word bijna eng :) )
Ik hoop wel dat ze bij de rdw niet te moeilijk doen over de willwood remmen/adapters

Gr Jan

Lol, ik zou zeggen great minds think alike :D

Ik heb met de rdw gebeld en zolang het deugdelijk bevestigd is is het allemaal geen probleem, maar daar vallen zulke g60 adapters als van marktplaats natuurlijk niet onder...

http://www.kevin20v.com/project20vt/20vt-023.jpg
Ik heb er even geen beter plaatje van maar dat onderste gedeelte is de adapter, deze is hetzelfde geanodiseerd als de klauwen en het materiaal en de dikte is ook gewoon goed!
Als dit niet deugdelijk bevestigd is weet ik het ook niet meer :D

J-9A-N
09-01-2008, 17:07
OK
Dus dat ze officieel niet voor straatgebruik zijn/niet gekeurd zijn maakt niets uit.
BETER :D

Kevin20v
09-01-2008, 17:15
Laten we het hopen van niet :D

Anders gaat ie eerst naar de lokale rdw voor een technische keuring met de golf 2 klauwen zonder adapters, en dan naar de weggedragtest met de wilwoods :rock:

Heb ze nu al een aantal keren gebeld, en zoals ik het allemaal kan inschatten zijn het niet zo'n heel boze mannen als ze vaak op de fora geschetst worden... :)

Kevin20v
09-01-2008, 20:04
Kom ik net thuis is m'n carterpan vanuit de USA binnengekomen :D


Nu hoor ik jullie denken.... Carterpan..... USA............ WTF

VW Brasil heeft een reparatiedeel gemaakt voor Amerikaanse 1.8t's die de carterpan al eens stukgereden hebben. en deze is helaas hier niet te krijgen...
Wat is er dan beter aan dit reparatiedeel?

De aluminium zijkant is versterkt, en de onderkant is van staal, tevens is de pan op het laagste punt 3cm minder laag met dezelfde inhoud! Dus mocht ik de carterpan dan alsnog raken scheurt ie niet gelijk open...

Foto's:

http://www.kevin20v.com/project20vt/oilpan001.jpg

http://www.kevin20v.com/project20vt/oilpan002.jpg

http://www.kevin20v.com/project20vt/oilpan003.jpg

Foto van een mk1 1.8t met deze carterpan:

Voor met alupan:
http://img238.imageshack.us/img238/1691/oelwanne2007rx3.jpg

Na met hybridepan:
http://img478.imageshack.us/img478/9858/oelwanne1lb5.jpg

Al met al dus best een fijne investering, moest de olie sowieso vervangen.

evilnyntje
09-01-2008, 20:09
Idd meer speling zo, betere upgrade kan hij nog lager :)

Erik
09-01-2008, 22:47
Iemand heeft zijn huiswerk goed gedaan zo te zien! :thumbup:

Gijs
09-01-2008, 23:08
Inderdaad :) Nu is een airride helemaal geen probleem meer :rolleyes:

wiljanvr6
10-01-2008, 09:22
Iemand heeft zijn huiswerk goed gedaan zo te zien! :thumbup:
ja inderdaad ,mooi werk man

Pedaalemmer
10-01-2008, 09:35
Sweet! wat zijn nou de kosten hiervan als ik vragen mag :D?

Kevin20v
10-01-2008, 09:45
Danke mannen :D

Ik vind het leuk dit soort dingetjes uit te zoeken zodat ik uiteindelijk een functionelere auto kan bouwen!

@ Pedaalemmer: kosten waarvan?

rallyegolf driver
10-01-2008, 12:23
Iemand heeft zijn huiswerk goed gedaan zo te zien! :thumbup:

Let op he:

Past het aanzuigmondje van de oliepomp nu nog wel in het carter?

Kevin20v
10-01-2008, 12:30
Volgens die duitsers was dat geen probleem die hebben ze ook zo kunnen monteren :thumbup: :nana:

Pedaalemmer
10-01-2008, 12:34
Danke mannen :D

Ik vind het leuk dit soort dingetjes uit te zoeken zodat ik uiteindelijk een functionelere auto kan bouwen!

@ Pedaalemmer: kosten waarvan?

Iets uit de us halen zoals die carter pan?

Kevin20v
10-01-2008, 12:47
dat was de pan, incl verzendkosten, btw en invoerrechten ongeveer 180 eurie

Je moet over het bedrag van het onderdeel inclusief verzendkosten 19% btw en 6% invoerrechten betalen....

breadfan83
12-01-2008, 03:48
Joa joa, kiek kiek, dat begint al te komen hè. :D

Ziet er allemaal netjes uit.
Die carterpan heb ik het nog wel eens met je over... klinkt interessant. :D

Kevin20v
12-01-2008, 09:28
is alleen voor nieuwe type onderblokken van de 1.8t... dus vanaf zo'n beetje 2001!

Gisteren de bak gebracht naar Supro! Zij gaan er dus het diff in zetten! Dingen waar je ECHT geen verstand van hebt moet je ook niet open willen draaien, het risico en de kosten zijn gewoon te hoog om er zelf even mee te gaan kloten....

RubenD
12-01-2008, 15:45
Zo'n vervangingskarter is wel verdomd makkelijk om schotten in te lassen :D

Kevin20v
12-01-2008, 15:54
euhm leg eens uit, waarom zou ik dat willen?

breadfan83
12-01-2008, 15:56
euhm leg eens uit, waarom zou ik dat willen?

Voor het snelle bochtenwerk. ;)

De olie gaat dan niet allemaal richting de buitenbocht maar blijft enigszins op zijn plek.

Kevin20v
12-01-2008, 15:57
hmm laten we eerst maar eens zo rijden ;)

Kevin20v
16-01-2008, 13:04
Vraagje voor de technische mannen op het forum, ik mag voor de rdw met de nieuwe motor/uitlaat maar 3DB afwijken van decibel-waarde van mijn golf 1 cabrio van 1983.


Nou lijkt het me niet heel moeilijk om met een turbo motor hieronder te blijven, maar wie kan ergens opzoeken wat de decibel-waarde was wat deze cabrio in 1983 mocht/kon maken?

Rob g60
16-01-2008, 13:10
als je onder de 94db blijft dan moet het helemaal geen probleem zijn.

Kevin20v
16-01-2008, 13:20
De pest is dat ze stationair en al rijdend in totaal 3x de test doen, er komt sowieso een standaard luchtfilterbak op (waarschijnlijk van m'n golf 4)
en ik wilde eigenlijk een standaard mk4 20vt downpipe aanpassen zodat deze in de mk1 past en dan een standaard mk1 cabrio uitlaat erop zetten.

Hopelijk gaat het dan wel meevallen met de db's, en hoop ik eigenlijk dat de cabrio uitlaat nog wat meer beperkend is op het vermogen!

Pedaalemmer
16-01-2008, 13:32
Kat eronder, wil ook wel wat geluid wegnemen. Een paar goede dempers ertussen. Een standaard golf 4 gti maakt ook praktisch stationair geen geluid.

Melvin
16-01-2008, 13:34
Ja, ik weet niet of je moet vertrouwen op die originele cabrio dempers, dempertechniek heeft in 20 jaar tijd ook niet stil gestaan, en 20 jaar oude dempers worden ook niet beter...

Kevin20v
16-01-2008, 13:40
Dat klopt allemaal ook wel, maar de standaard dempers van een golf 4/ibiza cupra krijg ik van z'n levensdagen niet onder de cabrio....

Pedaalemmer
16-01-2008, 13:42
Dat klopt, maar een nieuwe orginele uitlaat voor zo'n cabrio zal ook niet duur meer zijn. Nieuwe omdat je dan zeker bent dat hij nog oke is.

Klik (http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dcabrio+uitlaat+nieuw%26meta%3D&url=http%3A//auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/140652073-nieuwe-uitlaten-uitlaat-golf-cabrio-cabriolet-1-6-1-8.html%3Fxref%3D1)

Kevin20v
16-01-2008, 13:48
Dat klopt, maar een nieuwe orginele uitlaat voor zo'n cabrio zal ook niet duur meer zijn. Nieuwe omdat je dan zeker bent dat hij nog oke is.

Klik (http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dcabrio+uitlaat+nieuw%26meta%3D&url=http%3A//auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/140652073-nieuwe-uitlaten-uitlaat-golf-cabrio-cabriolet-1-6-1-8.html%3Fxref%3D1)

Lin werkt bij een automaterialenzaak dus dat komt wel goed :D :thumbup: Alleen vind ik dat eigenlijk nog best zonde omdat die uitlaat alleen voor de keuring eronder zal zitten...

Daarna gaat er een 3" uitlaat onder, ander aanzuigtraject :D

Pedaalemmer
16-01-2008, 13:52
Alles wat je koopt kun je ook weer verkopen. Daarbij is die hooguit 100 euro die je dan even uitgeeft niks in vergelijking met je dure wilwood remmen enz enz :D:D:D:D

Kevin20v
16-01-2008, 14:37
Daar heb je gelijk in maar eens houdt het op, en de wilwoods gaan echt definitief op de auto dus als het dan wat meer kost maakt dat niet uit!
Echter als ik iets tijdelijks moet kopen vind ik dat persoonlijk altijd erg zonde...

Meeste mensen doen voor dit soort ombouwen een flink bedrag lenen, bij mij komt dat allemaal direct uit m'n eigen pocket en wil alsnog zsm klaar zijn en naar de rdw toe snappie? :thumbup:

Menace
16-01-2008, 15:27
Meeste mensen doen voor dit soort ombouwen een flink bedrag lenen
Echt niet :screwy: zou nog geen geld lenen om auto te kopen laat staan opknappen, dan spoor je toch niet? Spaar dan ff wat langer voor n auto voor je um koopt. Als je bivj een nieuwe auto neemt ben je na 5 jaar nog ant betalen terwijl die auto het geld al niet eens meer waard is....

Kevin20v
16-01-2008, 15:39
Jij niet nee, maar ik heb het wel over ombouwen naar 20vt/vr6/16vt die kosten over het algemeen best wel een berg met geld!

Ik heb er nu best al een aantal gesproken die dit gewoon bij een bank financieren.... Ik zou er zelf ook nooit aan beginnen, daarom zeg ik ook tegen Pedaalemmer dat het eens ophoudt en dat ik de wagen toch zsm gekeurd wil hebben :)

Pedaalemmer
16-01-2008, 15:47
Daar heb je gelijk in maar eens houdt het op, en de wilwoods gaan echt definitief op de auto dus als het dan wat meer kost maakt dat niet uit!
Echter als ik iets tijdelijks moet kopen vind ik dat persoonlijk altijd erg zonde...

Meeste mensen doen voor dit soort ombouwen een flink bedrag lenen, bij mij komt dat allemaal direct uit m'n eigen pocket en wil alsnog zsm klaar zijn en naar de rdw toe snappie? :thumbup:

Ik begrijp het helemaal. Mijn corrado is ook uit elkaar gegaan en dat was een behoorlijk pittig project en op gegeven moment word je er helemaal knettergek van. Momenteel staat de teller op 3500 euro :screwy:
Dus kan me in jouw geval wel het dubbele voorstellen:eek:

René
10-03-2008, 20:12
Ligt dit project stil?

LRR
10-03-2008, 21:34
Zeker niet. Kev is druk aan het werk "achter de schermen" !!!

Gaat goedkomen met de 20VT !!!


Groeten,

LRR

Richard
16-05-2008, 15:17
nog updates, kev?

sigi
16-05-2008, 16:48
ik vind hem helemaal SWEETY, vooral met bbsjes eronder natuurlijK (A)

Erik
16-05-2008, 17:01
vwforum.nl ;)

Jurgen Santana
16-05-2008, 18:46
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=26954&postdays=0&postorder=asc&highlight=kevin20v&start=90