View Full Version : Snap jij dat?
Koen is sleeping
03-05-2004, 21:32
Snap jij dat? Ik niet! Wat? Nou dit:
Zaterdagnacht ingebroken in de sleeper...... :mad:
Zit geen radio in, zit geen hoedenplank in, dus helemaal nix te halen. Netjes een schroevendraaier boven het slot en verder nix te zien. Contactslot onberoerd, stuurslot intact. Ikke niet begrijp.
Wat er wel weg was: tasje met honden- en kattenvoer en een rol beschuit.(Helaas zat er onderin de tas een portefeuille met een identiteitsbewijs :( )
Waar gaat dit nou over? :confused:
(en lamlul als ik ben had ik nog steeds mijn alarm in de garage liggen, inmiddels niet meer. Maar ja; als het kalf verzopen is....)
godver!!.. in etten nog wel!! kheb in breda mijn auto wel eens terug gevonden met de deuren open, geen inbraakschade en niks weg! vage gasten..
niels_g60-power
03-05-2004, 22:05
Het gaat tegenwoordig helemaal nergens meer over.
evilnyntje
04-05-2004, 08:42
Damn Koen, balen man, erg vreemd idd, snel dat alarm inbouwen!
Pedaalemmer
04-05-2004, 08:46
afschieten die gozers...lijkt me wel zo toepasselijk...
OakgreenVR6
04-05-2004, 10:53
Das kut man! En dan nog helemaal om niks eigenlijk.
Had je (of Ernst) trouwens al de oude inbraakschade aan de rechter deur (meen ik) weggewerkt?
evilnyntje
04-05-2004, 11:00
Das kut man! En dan nog helemaal om niks eigenlijk.
Had je (of Ernst) trouwens al de oude inbraakschade aan de rechter deur (meen ik) weggewerkt?
Ik niet :), ik wilde er doorplates op doen, ooit.
OakgreenVR6
04-05-2004, 11:52
Aha, I see... Hoest trouwens met de status van de hulpwaterpomp, Ernst? PB even de adresgegevens als die maat van me het op moet/kan komen halen.
Zestienkleppen
04-05-2004, 12:29
VW had dat deurslot gewoon wat beter moeten ontwerpen. Ik begrijp namelijk wel dat als er een tas in een golf ligt het geen moeite is om er even in te kijken, het golfje heb je nog sneller open dan die tas.
godver!!.. in etten nog wel!! kheb in breda mijn auto wel eens terug gevonden met de deuren open, geen inbraakschade en niks weg! vage gasten..
gebeurt overal wel.. is mij in Heerenveen overkomen. Kom bij de auto, staat m'n passagiersdeur een klein stukje open, alsof tie nie goed dicht is gedaan. In de auto was alles overhoop gehaald en wat mis ik: een zak winegums..
radio: niet aangeraakt, zonnebril en ander klein grut: niet aangeraakt, cd's: niet aangeraakt .. wat voor nut heeft t dan om de auto open te breken :confused:
open breken of open maken..
Voor sommige mensen op deze aardkloot is er geen verschil
Ook geen verschil tussen 'van mij, van jou'
gebeurt overal wel.. is mij in Heerenveen overkomen. Kom bij de auto, staat m'n passagiersdeur een klein stukje open, alsof tie nie goed dicht is gedaan. In de auto was alles overhoop gehaald en wat mis ik: een zak winegums..
radio: niet aangeraakt, zonnebril en ander klein grut: niet aangeraakt, cd's: niet aangeraakt .. wat voor nut heeft t dan om de auto open te breken :confused:
Denk dat een winegum verslaafde zich niet meer kon houden........... :)
Koen is sleeping
05-05-2004, 18:17
Dus ik zoek iemand met een hond en een kat?
Die rol beschuit? Groot libido zeker? :D
En hij moet in het bezit zijn van een schroevendraaier.
Hmm, dat kunnen er nooit veel zijn.
Oude braakschade was nog niet hersteld Pieter, nu dan maar meteen 2 portieren, hoewel de schade meevalt.
Mijn buren weten intussen ook dat ik een alarm heb, vanmorgen om 6:45 was ik het zelf even vergeten..... :o
OakgreenVR6
05-05-2004, 18:42
Koen, ik heb nog 2 'nieuw-model' deuren liggen. En ook nog een spuitbus van/voor de sleeper. Laat je nog even weten voor die andere onderdelen ophalen?
Speedlaw
06-05-2004, 09:29
Ik snap het ook niet:
Een tijd terug was er in der Polo ingebroken (geheveld/getankt met een schroevedraaier) en vervolgens was er _niks_ weg. Alleen even opengemaakt, gekeken, niks gezien (uiteraard! *woon in Rotterdam*) en weer weg.
Eikels. Volstrekt zinloos!
:(
OakgreenVR6
06-05-2004, 09:50
In zulke steden moet je gewoon je dashboardkastje open zetten en je achterbank naar voren klappen om te laten dat er ook echt niks waardevols in ligt. Het is maar een tip.
Blikopener
06-05-2004, 18:30
Zoiets gebeurd zelfs op hert platteland :( .
Eergister op klaarlicht dag een wieldop van me Polo 1 gestolen (op de zaak dus)... Was helaas wel eentje van BBS, vanmorgen maar een nieuwe besteld :p ... weer €46 lichter :mad:
Een wieldop van BBS??
Je bedoeld de naafkap denk ik, toch?
Blikopener
06-05-2004, 20:23
Mwah een naafkap van een cm of 10 in doorsnee dan, je weet wel zo'n vastdraaidop van een driedelige :D .
Alleen zit juist zo'n dop ook op enkele 14" velgjes van BBS :eek:
Ze hebben gewoon gedacht: das een slopert :-)
hahahaha (sorry..)
Blikopener
06-05-2004, 20:59
Tsja, ik sta normaal altijd op een parkeerplaats buiten het terrein, maar had een gerepareerde auto voor een proefritje mee naar huis.
Eigen auto dus VEILIG binnen de poort 's nachts (incl. bewakingsdienst :D ) en dus gewoon laten staan op de klantenparkeerplaats :mad: .
Tot overmaat van ramp heb ik nog twee gozertjes bij mijn auto zien rondstruinen, maar ja dat gebeurt wel vaker....
In zulke steden moet je gewoon je dashboardkastje open zetten en je achterbank naar voren klappen om te laten dat er ook echt niks waardevols in ligt. Het is maar een tip.
Zou je denken ?
Audi 50 in 10 kleuren met 2 stoelen en een dashboard en stoelen
geen bergvakjes . tapijt , hemeltje .
Zelfs de doppen waren uit de bodem ( he User X je ? )
Maar toch opengebroken ...
Zelde geval bij de Derby die toen net gerestaureerd was en ervoor stond .
Kom je op het politiebureau
"2 Autos meneer ? Bent u autohandelaar ? Dan kan u alleen aangifte doen als u de papieren meenemt en aantoont dat u ook de eigenaar bent "
@ Blikopener : laat me raden : de dop van links achter ?
Zo ja : die heb je hier demonstratief eraf gehaald en er weer opgezet ...
Koen is sleeping
09-05-2004, 21:36
Pieter,
Geen nieuw model deuren in de sleeper, das teveel van het goeie. Hoe me wel aanbevolen voor de spuitbus. Bel je morgen om af te spreken.
evilnyntje
10-05-2004, 07:56
Pieter,
Geen nieuw model deuren in de sleeper, das teveel van het goeie. Hoe me wel aanbevolen voor de spuitbus. Bel je morgen om af te spreken.
Heb je de nieuwe lakstift in het dashboard al ontdekt?
Blikopener
10-05-2004, 18:15
@ Blikopener : laat me raden : de dop van links achter ?
Zo ja : die heb je hier demonstratief eraf gehaald en er weer opgezet ...
Neeheee, die zit wel goed vast..... (m.a.w. het was de RECHTER kant)
Koen is sleeping
10-05-2004, 20:33
Heb je de nieuwe lakstift in het dashboard al ontdekt?
Zeker, die is al in gebruik geweest zelfs.
Fatima heeft nu goudkleurige nagels :D
Shoarma en couscous al dagen met stukjes goud erin.....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.