PDA

View Full Version : Live streaming opnemen van internet


vwleusden
25-12-2003, 20:40
Ik heb de laatste tijd vaak www.di.fm aan staan en vind het nogal relaxed die streams van hun. Nu wil ik graag die streaming op 1 of andere manier op MP3 hebben.... dus zou het op wil nemen van internet zeg maar, heb alleen geen idee hoe.

Grz Dennis

polopower
25-12-2003, 21:30
Weet niet wat voor geluidskaart je hebt maar meestal is er wel een stukje software meegeleverd inclusief een recorder. Deze kan alles opnemen wat jij uit de boxen van je pc hoort denderen. (msn uitdoen dus) Andere oplossingen zijn er vast maar dit is de enige die ik kan bedenken.

John
25-12-2003, 21:33
Hoe je het op moet nemen weet ik ook zo even niet maar heb zojuist even zitten luisteren en het klinkt echt super.
Echt goede muziek.
Ik zal eens even snuffelen of ik wat kan vinden om het op te nemen in mp3 formaat of zo.
Ik kan het zelf heel makkelijk opnemen op een cassettebandje omdat mijn pc op mijn dolby-surround systeem staat aangesloten.
Maar ja dat is nou net weer niet de bedoeling natuurlijk.

vwleusden
25-12-2003, 21:46
Weet niet wat voor geluidskaart je hebt maar meestal is er wel een stukje software meegeleverd inclusief een recorder. Deze kan alles opnemen wat jij uit de boxen van je pc hoort denderen. (msn uitdoen dus) Andere oplossingen zijn er vast maar dit is de enige die ik kan bedenken.

Heb de msn vaak aan staan.... zal es ff kijken voor die SW.

vwleusden
26-12-2003, 01:27
zit er dus niet bij, zit meestal op m'n laptop te klieren omdat daar de brander in zit.... tis gewoon een simpel kaartje dus. SiSaudio, kom maar op met jullie programma's :)

Antera
26-12-2003, 12:48
Ja idd dat idee had ik dus ook al maar wist niet hoe had al van alles geprobeerd.

polopower
26-12-2003, 13:42
Ik heb gewoon het stukje software dat is meegeleverd bij de audigi II kaart, maar bij mijn oude creative kaartje zat het ook. Weet niet of dergelijke programma's compatible zijn met andere kaartjes. Gewoon ff googlen dus.

Antera
26-12-2003, 14:05
hmm die software heb ik ook moet die eens instaleren dan hmm zeker het proberen waard

dolf
28-12-2003, 13:33
Al gehoord van stream rippers? heb ik nog gehad en werkte prima. weet wel de namen niet meer. K dacht dat ik het had gevonden op www.downloads.com