View Full Version : Tenaamstellingsbewijs kwijt
Stom stom stom,
Vandaag wilde ik me auto weer opnieuw schorsen.. Kan ik mijn deel 1b (tenaamstellingsbewijs) niet meer vinden.. :mad: .. Heb me al kapot gezocht, maar nog niet kunnen vinden Iemand hier ervaring mee, voor als het straks echt kwijt is?..
Hardsttikke bedankt he :thumbup:
classicline
27-12-2006, 16:12
Bij rdw nieuw kentekenbewijs aanvragen.
:iamwithst
en dan hopen dat je blauwe platen hebt want anders krijg je
zo een mooi 1tje op je platen
classicline
27-12-2006, 16:15
en dan hopen dat je blauwe platen hebt want anders krijg je
zo een mooi 1tje op je platen
Ik hoorde dat ze dat wouden afschaffen..
Ja... balen dan krijg ik zo'n mooie 1, hij is uit '82 :(
Inderdaad, zoiets had ik ook meegekregen, dat je die 1 op je platen kan laten vervallen. Maar pas vanaf 1 januari 2007
vw dennis
27-12-2006, 16:44
Als je op het moment een 1 of 2 op je kenteken plaat heb staan, kan je ze gewoon opnieuw bestellen zonder 1 of 2.
Ow, dus als ik het goed begrijp. Kan ik ze dan ook aanvragen zonder 1?
nu nog niet in ieder geval
ja je kan ze wel bestellen maar als je ze dan op gaat halen krijg je ze niet mee
omdat de duplicatie code niet klopt
Thomas78
27-12-2006, 19:52
Als je op het moment een 1 of 2 op je kenteken plaat heb staan, kan je ze gewoon opnieuw bestellen zonder 1 of 2.
Ah, dan wacht ik ook nog maar ff met nieuwe platen halen. :D
Over die 1tjes en 2tjes gesproken, ik zag laatst een auto met 9 :eek: ligt dat aan mij, of ben je dan een mega prutser...? Niet lullig bedoelt voor de topicstarter, want het kan iedereen overkomen..
Ik dacht dat ik ook een keer 12 ben tegen gekomen, maar weet het niet zeker meer. Is 12 mogelijk?
Het hoogst wat ik gezien had was 3. Maargoed, als een garage de papieren kwijtraakt is het al voor elkaar. En dan is het niet je eigen schuld. Maar kan je eigen schuld zijn natuurlijk. Je ziet het ook vaak bij bedrijfsbusjes. Maar wel mooi dat, dat mogelijk is. Behalve als die andere platen in de omloop zijn (je gestolen platen) kan je daar de boetes misschien ook wel van gaan betalen...
als je een nieuw kentekenbewijs krijgt, wil toch niet zeggen dat je je platen kwijt bent?
voor de apk is de duplicaatcode op je plaat geen controlepunt meer,
alleen voor oom agent wel.. dus dat kan lang goed gaan, gewoon zonder "1"
slecht verkoopargument, zo'n duplicaatcode op je plaat, ik zou er een auto voor laten staan.
ik dacht dat vanaf 2 een geheel nieuw kenteken aangevraagd diende te worden.
slecht verkoopargument, zo'n duplicaatcode op je plaat, ik zou er een auto voor laten staan.
Dit snap ik niet helemaal waarom... verklaar nader; waarom zou je daar een auto voor laten staan...? :)
@Hajee...ik ook...hoe mooi een auto ook is....staat er een 1 (of wat anders..)...ik zou hem niet kopen...vind het geen 'mooi' gezicht.
@Hajee...ik ook...hoe mooi een auto ook is....staat er een 1 (of wat anders..)...ik zou hem niet kopen...vind het geen 'mooi' gezicht.
liever een paar deuken en wat roest dan zo'n stomme 1 op je kenteken.
Daarom ben ik ook blij dat ik blauwe platen heb. Zit nu op code 2 en ga zometeen naar code 3, ivm met 1.brand 2. kwijt 3.kleur
Veranderd het ook als je de kleur van de auto veranderd? Das nieuw voor mij.. Wil ooit de Jetta nog gaan rollen en dan netjes op kenteken veranderen.. Maar als er dan een 1tje bij komt doe ik dat lekker niet. Kost me ook weer een setje kenteken platen :tongue:
Dat van dat kleur is alleen op kentekenbewijs, heb je geen andere kentekenplaten voor nodig.
Oke bedankt voor alle reacties, heb vandaag een "nieuw" kenteken aangevraagd. Echter stond er nu bij mij duplicaatcode ook al een 1? Maar dit was niet op me kenteken..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.