View Full Version : Filmpje gezocht
Jetta MaNiA
29-12-2006, 12:52
Wie kent dat filmpje, waarbij 1 gast naar een vriend gaat, en van de ene file in de andere beland. Het hele filmpje door loopt ie te vloeken.
Een ritje van anders een half uur duurt nu ruim 2 uur ofzo.
Kweet nog dat ik er vreselijk om moest lachen. :D
breadfan83
29-12-2006, 16:44
Wie kent dat filmpje, waarbij 1 gast naar een vriend gaat, en van de ene file in de andere beland. Het hele filmpje door loopt ie te vloeken.
Een ritje van anders een half uur duurt nu ruim 2 uur ofzo.
Kweet nog dat ik er vreselijk om moest lachen. :D
Ik neem volgende keer wel een camera mee als ik met de trein ergens heen ga. Dat lijkt daar erg veel op.
Verdomme, na twee uur treinen van Sittard naar Roermond. Ritje dat normaal nog geen kwartier duurt. :mad:
Jetta MaNiA
30-12-2006, 13:05
Niemand? Filmpje heeft dacht ik wel eens op dit forum gestaan, moeten toch meer mensen zijn die het gezien hebben...
Je maakt me wel benieuwd maar ik zou niet weten welk filmpje je bedoelt. Stond tie niet in het filmpjes topic?
Jetta MaNiA
30-12-2006, 14:37
Je maakt me wel benieuwd maar ik zou niet weten welk filmpje je bedoelt. Stond tie niet in het filmpjes topic?
Kan hem niet vinden in ieder geval. Het is echt een gaaf filmpje hoor, duurt ook vrij lang. Meer dan 10 min volgens mij. Je lacht je suf. GOD******* kutwijf! Voegt zomaar in, en schiet er GOD******** niets mee op!
Dat soort dingen, van die dagelijkse irritaties waar je je rot om kan lachen. :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.