View Full Version : Jarig!!!
vw dennis
30-12-2006, 12:31
Gefeliciteerd dan maar :thumbup:
Kevin20v
30-12-2006, 12:55
Ik maak ook altijd mijn eigen verjaardagstopic aan als ik jarig ben :confused: :gives:
Jetta MaNiA
30-12-2006, 13:05
Ik maak ook altijd mijn eigen verjaardagstopic aan als ik jarig ben :confused: :gives:
:thumbup:
Volksforum krijgt een verdomd hoog VWforum gehalte zo onderhand, laat ze allemaal opdonderen :D
Viperwin
30-12-2006, 13:11
Ik was een maand geleden jarig. Wie wil mij asjeblieft nog feliciteren, voel me aandachtshoerig vandaag... ;)
Kevin20v
30-12-2006, 13:16
Hmm vanmorgen stond ze de hele tijd bij "Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (4 members and 0 guests) "
Nu niet meer?? Hoe zou dat toch komen? :rock:
Jetta MaNiA
30-12-2006, 13:18
Hmm vanmorgen stond ze de hele tijd bij "Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (4 members and 0 guests) "
Nu niet meer?? Hoe zou dat toch komen? :rock:
Wie ben jij om dat in de gaten te houden :rolleyes:
Hahaha, geintje :thumbup:
Kevin20v
30-12-2006, 13:29
hehe ik was aan het wachten wie het eerst zou reageren... niemand? Dan doe ik het zelf wel hahaha
Jetta MaNiA
30-12-2006, 13:31
Open een topic met vote voor slotje:D
Kevin20v
30-12-2006, 18:39
Over jouw verjaardagstopic...
:thumbup:
Volksforum krijgt een verdomd hoog VWforum gehalte zo onderhand, laat ze allemaal opdonderen :D
dan mis je nog 2 mensen van vwforum om dat punt te halen :D
gaat dat altijd zo hier???met zoveel offtopic?
Dat is dus bij vwforum streng verboden!
gaat dat altijd zo hier???met zoveel offtopic?
Dat is dus bij vwforum streng verboden!
weet jij alles van of niet :rolleyes:
en welk gedeelte van het forum staat dit??....
weet jij alles van of niet :rolleyes:
en welk gedeelte van het forum staat dit??....
offtopic,maar daar gaat het dus niet om
offtopic in topics kan gewoon niet,
maar heb alweer genoeg gezien...gooi maar in t archief!
ik huppel ook wel eens op vwforum, maar vind de projecten hier een stuk mooier/informatiever/netter en de sfeer een stuk gezelliger/respectvoller:
bijv. een of andere vage discussie over vuurwerk.. dan denk ik echt van: wat doe ik hier en wat loopt hier voor asovolk rond joh:
Tsja, dan is het weer op afstand. En eenmalig gebruik...... kom anders met Oud en Nieuw even naar Kampen toe. Kun je het oorlogsgebied in...........
Ik wil je wel ophalen want de auto is niet veilig. Is wel lachen altijd, mensen buiten de stad die in Brunnepe terrecht komen. Als ze niet willen draaien of terugrijden schieten ze zo de ruiten eruit, elk jaar wel een paar!!!
offtopic,maar daar gaat het dus niet om
offtopic in topics kan gewoon niet
offtopic in een kansloos topic als 'ik ben jarig, wil iemand mij ajb ajb ajb feliciteren?' mag hier wel. :D
De manier van de moderators op vwforum lijkt wel op een dictatuur...
Skitzo: post jouw onderschrift van vwforum eens hier :woowoo:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.