View Full Version : 2e Aircooled Cruise Night, 1 Juni 2004
volksaddiction
05-05-2004, 06:25
Vanwege de ruime opkomst op de eerste Cruise night wil ik bij deze de eerstvolgende ACN doorgeven !
dinsdagavond 1 juni 2004, vanaf 19.30 uur
Lokatie: Discotheek "La Baraque" Zuidplasweg 12-14 In Zevenhuizen(Z-H)
Meeting is voor luchtgekoelers, maar mocht je het leuk vinden om met je waterkoeler te komen kijken......je bent altijd welkom !
Flyers zal ik a.s.a.p. gaan ontwerpen, mocht er iemand anders handig/snel in zijn mag dat ook natuurlijk (noem geen namen......Niels ?? ;) )
Vanaf Gouda/Utrecht/De Haag:
Volg de A12 tot afslag Zevenhuizen.
Na de afslag rechtsaf richting Zevenhuizen.
2x bij de stoplichten rechtdoor.).
Na ongeveer 200 m zie je aan de rechterzijde La Baraque.
Vanaf Rotterdam:
Volg de A20 tot afslag Nieuwerkerk a/d IJssel / Zevenhuizen
Bij de stoplichten rechtsaf en ga 2 rotondes rechtdoor.
Vlak voor Zevenhuizen zie je aan de linkerzijde La Baraque.
I'll be there! En deze keer ga ik ook actief 'flyeren'!
Niels - AirMighty.com
05-05-2004, 17:55
Ik noteer het in m'n agenda... kijken of we het de volgende X wel gaan halen!?! :D
ik ga mijn best doen voor editie 2
rikki en de BWA jongens zijn van plan om de meeting van augustus op te leuken met hun engelse splits.
zal zo eens kijken voor een flyertje
is dit wat ?
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=3078&mode=normal
volksaddiction
05-05-2004, 21:46
Ziet er goed uit Pim, is leuk bruikbaar !!!
Zal m morgen eens printen op de zaak, ff kijken hoe die er uit ziet :)
Wil nog wel mijn webadres en email erbij hebben voor vragen e.d.......
En adres van La Baraque zelf het adres, kunnen mensen m via routeplanner o.i.d. uitdraaien indien nodig !
Maar alle hulp is welkom, heb t zelf erg druk op het moment en hoe eerder er flyers zijn des te beter !
62notchback
05-05-2004, 22:40
flyer is wat mij betreft goedgekeurd (met mijn ride 2 x op de voorgrond :)
clemens
volksaddiction
06-05-2004, 06:10
hahaha, daar had ik al zo'n idee van :)
Vind de vormgeving erg leuk, wil alleen nog een par "belangrijke" dingetjes er bij hebben.
zal er morgen eens mee gaan stoeien !
is goed, ik hoor het wel (kan hem ook nog groter en of evt zwart wit aanleveren)
volksaddiction
06-05-2004, 08:16
Oke dan !
Kun je het adres erbij zetten van La Baraque, en mijn webadres en email ?
En zevenhuizen Z-H iets hoger zodat je de kevers ziet............
Verder top !
In zwart wit hoeft niet, dat doet de printer zelf ;)
komt goed, wordt wel pas vanavond want het photoshop bestandje ligt zu hause
Niels - AirMighty.com
06-05-2004, 12:14
Flyers zal ik a.s.a.p. gaan ontwerpen, mocht er iemand anders handig/snel in zijn mag dat ook natuurlijk (noem geen namen......Niels ?? ;) )
@Leon/Volksaddiction: Oh... donders had ik deze regel ff oven het hoofd gezien!... Nou ja misschien voor de 3e ACN. Lijkt met leuk om dat ff voor jullie in elkaar te fixen!
@Ploon: Ziet er goed uit de flyer!
Greetingz, Niels
volksaddiction
06-05-2004, 15:27
hahaha, maakt niet uit Niels !
Er volgen nog vele Night cruises (hoop ik !)
De 3e laten we aan jouw over, goed ?
Heb het momenteel zelf erg druk met regelen van dingetjes voor de 2e nightcruise en onze stand op 16 Mei op de regiomeeting Zuid Holland
dan schieten bepaalde dingen er bij in, en die hebben wel haast (flyers moeten a.s.a.p. uitgedeeld gaan worden, wil op de eerstvolgende cruise toch minimaal 50 luchtgekoelde zien !!
Niels - AirMighty.com
06-05-2004, 15:29
Is goed fix ik de 3e flyer wel ff! En de volgende ACN moeten het er zekers 50 Aicoolers komen opdagen, moet kunnen toch!?! Ik zal er ook proberen te zijn... Marillion was erg goed trouwens, er was dus geen avond verloren, gegaan dat scheeld. :D
Zingt Fish weer mee dan ?
volksaddiction
06-05-2004, 15:31
Ja, daar was ik al benieuwd naar, maar vergeten te vragen !
Mirillion was goed ?
Beter !!
Hoop je er de volgende x bij te hebben !
Niels - AirMighty.com
06-05-2004, 15:32
Zingt Fish weer mee dan ?
Nope, maar dat mocht de pret niet drukken... :D Ze speelden veel van de nieuwe cd Marbles, alleen die heb ik nog nie dus was wel ff wenen... vrij rustig allemaal weinig uitschieters. Maar 't was wel goed, dus!
fish zit toch al jaren niet meer bij de band ??
ik weet nog goed dat ik mijn pa altijd zat te pesten.
"wat schrijft die gozer goeie teksten!", "ja pa, maar zingen kan hij niet"
toen die andere zanger er bij kwam werd het helaas niet beter
A thieving Magpie ooit wel eens op vinyl beluisterd .. mooi concept
Soort verhaal
{ontopic}
Niels - AirMighty.com
06-05-2004, 15:36
Fish zit er idd al jaren niet meer bij... maar ik vindt dat de nieuwe zanger aardig wat heeft toegevoegd, kwa zang e.d., aan de band... maar ja meningen verschillen?!?
maar ja meningen verschillen?!?
yes. maar goed ook, anders zou het een saaie boel worden
SplitBien
06-05-2004, 16:08
Ikke kom ook weer!! Hopelijk dan met ook de achterkant laag!!!!!!
Niels - AirMighty.com
06-05-2004, 16:26
yes. maar goed ook, anders zou het een saaie boel worden
Idd, iedereen dezelfde Aircooled VW op de meetingz... dan ben je zeker snel uitgekeken :p ...
Niels - AirMighty.com
06-05-2004, 17:49
@Leon: Ik heb de data en de flyer van de 2e ACN al ff op AirMighty.com (http://www.AirMighty.com) geplaatst, "hoe meer aandacht, hoe meer Aircooled VW's" :D
@Pim: Waneer de vernieuwde flyer klaar is plaats ik deze weer wel online... maar is best voor nu! ;)
Greetingz, Niels
http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=3352&mode=normal
heb hem wat meer kleur gegeven (geen idee of dat op zwart wit nog mooi is)
zie nu wel dat dat stomme volksforum logo rechts onder door de tekst loopt :-(
Niels - AirMighty.com
06-05-2004, 22:01
heb hem wat meer kleur gegeven (geen idee of dat op zwart wit nog mooi is)
@Pim: vraagje zou je mij de flyer kunnen sturen (niels@AirMighty.com) zodat het Volksforum logo niet over de tekst staat?!?
Deze wil ik graag op mijn website AirMighty.com (http://www.AirMighty.com) plaatsen... zou mooi zijn ;) :D
Thanx and Greetingz, Niels
volksaddiction
06-05-2004, 22:09
@ Niels en Pim:
Mail m dan gelijk naar mij svp, dan kan ik gaan printen !!!
Niels - AirMighty.com
06-05-2004, 22:13
@ Niels en Pim:
Mail m dan gelijk naar mij svp, dan kan ik gaan printen !!!
Doe ik direct waneer ik hem dinnen heb van Pim... maar ik neem aan dat hij sneller is door een 'CCtje' te mailen naar jou...
op de iets grotere versie is het logo al kleiner, maar ik zie net in de comments van de gallery dat er nog wat tikfouten in zitten. pas ik vanavond voor jullie aan en dan mail ik heb door.
"Dat logo is helemaal niet stom !!!". En zeker niet als straks Volksforum.com gaat helpen met de organisatie. Dus graag een versie maken met het logo erbij.
Dan is het je bij deze vergeven.
Niels - AirMighty.com
07-05-2004, 08:56
op de iets grotere versie is het logo al kleiner, maar ik zie net in de comments van de gallery dat er nog wat tikfouten in zitten. pas ik vanavond voor jullie aan en dan mail ik heb door.
Ik zie 'm dan wel verschijnen, thanx! :D
"Dat logo is helemaal niet stom !!!".
ik bedoelde eigenlijk meer "wat onhandig dat dat logo er vanzelf in komt"
ik begrijp heel goed dat jullie dat zo doen enzo. ik zal www en email info op 2 regels zetten. dan krijg je rechts onder vanzelf ruimte voor dat logo van jullie
volksaddiction
07-05-2004, 10:29
Is goed Pim !
Klein logotje van volksforum onderin is misschien wel leuk !
Thnx
Niels - AirMighty.com
07-05-2004, 10:34
Okay... dat houd dus ook in dat we de definitieve flyer (incl. Volksforum logo) gewoon ff van het forum af moeten plukken! Is prima ;)!
http://volksforum.com/gallery/albums/userpics/10271/thumb_cruisenight.juni2004%7E1.jpg (http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=3360)
click to enlarge
volksaddiction
07-05-2004, 17:45
Super !!
Mijn dank is groot !
:cool:
Niels - AirMighty.com
07-05-2004, 22:18
http://volksforum.com/gallery/albums/userpics/10271/thumb_cruisenight.juni2004%7E1.jpg (http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=3360)
click to enlarge
Thanx! Ik heb de flyer direct vervangen... -> Check hem maar ff op AirMighty.com (http://www.airmighty.com) :D ;)
volksaddiction
10-05-2004, 07:07
Er is mij op de eerste Cruise Night diverse malen gevraagd waar de rondrit bleef :)
Ik ben eens gaan onderzoeken wat de mogenlijkheden zijn..........en die zijn er niet.
Probleem is dat een rondrit officieel niet mag !
Je mag niet zomaar met een 30 tal kevers zonder toezicht achter elkaar aan gaan rijden.
Mochten er zich ongelukken onderling voordoen ben je daar ook niet tegen verzekerd.
Dus helaas, we zullen ons moeten beperken tot een wedstrijd bier drinken aan de bar, en een beetje slap ouwehoeren onderling op het terrein.
(mocht iemand nog andere ideeen hebben, let me know....leon@volksaddiction.nl)
Organiseer een meeting op een zondag met een puzzelrit. Eerst slap ouwehoeren en bijkomen van de zaterdagavond/nacht. Vervolgens rijden. Een ieder start om de twee minuten. Lekker 2 uurtjes toeren en dan weer ergens samen komen. Prijs uitreiking, verder lullen en bier zuipen. :D
volksaddiction
10-05-2004, 07:51
oke oke oke
Klinkt leuk...........
alleen is er al zoiets, de nachtrit van regio Z-H
Vorig jaar dik 80 aanmeldingen, iedereen die de weg kwijt raakt, doelloos achter alkaar aanrijd...............dus wat heb je dan ?!
een optocht
Midden in de nacht, iedereen met een flinke uitlaat er onder............
Zijn geen klachten binnen gekomen, maar kan me er wel wat bij voorstellen ;)
het is toch een cruise night ?
daar cruise je naar toe, vervolgens lekker lullen over die wagens en dan weer naar huis cruisen. op de meeste cruisenights zijn er ook mannen die een burnout doen, maar ik weet niet of dat in dit kikkerlandje door de beugel kan.
in de states deden ze ee burnout op de uitrit van de diner en dan volgas de straat op. er was zelfs een gozer die mat zijn dragster op de parking van de tegenoverliggend 711 aan het sprinten was (terwijl de oude vrouwtjes met hun boodschappen door ook rond liepen) we hebben de hele tijd geen politie gezien, iets was me in holland toch minder waarschijnlijk lijkt
tot hoe laat is die cruisenight eigenlijk ??
de BWA/SSVC komt in augustus met een groep op visite
we zitten nu alleen te kijken wat het slimste is;
of een camping daar in de buurt zoeken (kunnen ze wat langer blijven hangen)
of terug rijden naar BBT en daar weer op dezelfde camping gaan staan als de avond er voor
volksaddiction
11-05-2004, 15:55
volgens mij heeft 7huizen ook campings !
Het is van 19.00 uur tot laat................
Ze kunnen in weze ook eerst nog wat eten daar, het is gewoon een restaurant ook.
zal eens informeren bij de gene waar wij op het terrein zitten of die een leuk stekkie in de buurt weet !
tot hoe laat is die cruisenight eigenlijk ??
de BWA/SSVC komt in augustus met een groep op visite
we zitten nu alleen te kijken wat het slimste is;
of een camping daar in de buurt zoeken (kunnen ze wat langer blijven hangen)
of terug rijden naar BBT en daar weer op dezelfde camping gaan staan als de avond er voor
volksfahrer.nl
11-05-2004, 16:12
Kunnen ze niet op de parking van La Baraque kamperen.......
T'is maar 'n I-D.
ik dacht eerst dat ze weer op de camping in sint job gingen staan, maar het ziet er naar uit dat ze gewoon bij bbt voor de deur kunnen staan (de buurman is een transportbedrijf en heeft toiletten en douches). dan is er dus ook geen probleem met laat terug komen.
in holland is overnachten op een parking wild camperen en daar kan je een vette boete voor krijgen (worden hier in de regio elke zomer toch veel prenten voor uitgeschreven). in belgie doen ze niet zo moeilijk
Op de tweemanspolderweg, nog geen 500 m van het Volksaddictionhoofdkwartier, zit camping de Koornmolen.
http://www.koornmolen.nl/
Tip bij La Baraque: Probeer daar eens de Suki Yaki met biefstuk. :)
wouter76
11-05-2004, 20:38
Vanwege de ruime opkomst op de eerste Cruise night wil ik bij deze de eerstvolgende ACN doorgeven !
dinsdagavond 1 juni 2004, vanaf 19.30 uur
Lokatie: Discotheek "La Baraque" Zuidplasweg 12-14 In Zevenhuizen(Z-H)
Meeting is voor luchtgekoelers, maar mocht je het leuk vinden om met je waterkoeler te komen kijken......je bent altijd welkom !
Vanaf Gouda/Utrecht/De Haag:
Volg de A12 tot afslag Zevenhuizen.
Na de afslag rechtsaf richting Zevenhuizen.
2x bij de stoplichten rechtdoor.).
Na ongeveer 200 m zie je aan de rechterzijde La Baraque.
Vanaf Rotterdam:
Volg de A20 tot afslag Nieuwerkerk a/d IJssel / Zevenhuizen
Bij de stoplichten rechtsaf en ga 2 rotondes rechtdoor.
Vlak voor Zevenhuizen zie je aan de linkerzijde La Baraque.
Heu!
Met alle plezier zou ik op www.veedub.nu ook wat aandacht schenken aan deze Cruise Night (en de volgenden ook wel). Ik heb al even gezocht maar kon niets vinden... bestaat er ook een bannertje van de Cruise Night? Die zou ik dan willen gebruiken voor bij het nieuwsberichtje. Heb al geprobeerd zelf iets te maken van het affiche maar dat leek nergens op. Meestal lukt het me wel aardig (al zeg ik het zelf ;)) om van een site of affiche iets kleins te maken voor bij een berichtje.
Laat het me even weten :) Jammer dat de Cruise Night voor mij net iets te ver rijden is (woon bij BeetulFriek in de straat).
vwwastelands
11-05-2004, 22:08
Kunnen ze anders niet bij Joop op het terrein bivakeren? is ook erg dichtbij..
Beetlefreak
11-05-2004, 22:42
Laat het me even weten :) Jammer dat de Cruise Night voor mij net iets te ver rijden is (woon bij BeetulFriek in de straat).
We zouden de reis eens kunnen ondernemen maar het is idd erg ver om ff om het hoekkie te kijken. Jammer dat de vierde net tussen Das Drag Day en Spa inzit... past wel ideaal in me vakantie :D Dat zijn dan wel heel wat kilometers in een weekje :(
volksaddiction
12-05-2004, 05:43
Heu!
Met alle plezier zou ik op www.veedub.nu ook wat aandacht schenken aan deze Cruise Night (en de volgenden ook wel). Ik heb al even gezocht maar kon niets vinden... bestaat er ook een bannertje van de Cruise Night?
Een bannertje niet, maar je kan wel de flyer evt. op je site plaatsen !
die is te vinden op www.volksaddiction.nl of hier op t forum in het foto album.
Anders wil ik wel een klein bannertje in elkaar zetten............alleen dat wordt niet eerder dan vrijdagmiddag dat ik daar tijd voor heb :(
Dus misschien dat Niels of Pim even snel iets kunnen fixen voor die tijd ?
De flyer is ook door Pim gemaakt (hij is super pim, heb er nu 200 geprint...........heel mooi !)
Beetlefreak
12-05-2004, 06:14
Heb al geprobeerd zelf iets te maken van het affiche maar dat leek nergens op. Meestal lukt het me wel aardig (al zeg ik het zelf ;))
Ompieler :D:D:D
wouter76
12-05-2004, 09:45
Ik zie vanavond wel even :)
Niels - AirMighty.com
12-05-2004, 10:26
Dus misschien dat Niels of Pim even snel iets kunnen fixen voor die tijd ?
De flyer is ook door Pim gemaakt (hij is super pim, heb er nu 200 geprint...........heel mooi !)
@ Pim: Ik laat de eer aan jou (aangezien het jou flyer is), jij zult ook wel het bron bestand hebben en zodoende kan jij makkelijker een bannertje in elkaar sjoppen...
@ Leon: Kreeg ik nog een PM van jou, heb nog niks ontvangen iig... is toch altijd makkelijk, raad van een wijze man :D :p ;)
volksaddiction
12-05-2004, 10:36
@ Leon: Kreeg ik nog een PM van jou, heb nog niks ontvangen iig... is toch altijd makkelijk, raad van een wijze man
A Niels: check je inbox ! (raad van een andere wijze man :p)
doe ik vanavond effe
welk formaat (in pixels) met die banner hebben??
Niels - AirMighty.com
12-05-2004, 10:46
doe ik vanavond effe
welk formaat (in pixels) met die banner hebben??
Ik zou hem +/- 470x60 pixels groot maken... dat in volgens mij een gemiddelde groote. Tenminste zo groot is die van mij ook:
http://www.airmighty.com/images/links/airmighty.com_banner.gif
Suc6! Greetingz, Niels
Beetlefreak
12-05-2004, 10:49
Kijk anders ff op www.veedub.nu voor een idee voor het formaat, daar staan meerdere berichten op.
Denk zelf dat de Budel-banner qua grootte wel mooi is, dan heb je ook wat ruimte voor de gegevens.
Info als het gebeuren ;) email, homepage en tijdstip zijn het voornaamste?? maar dat is aan Ploon. En een mooie achtergrond nartuurlijk :) Denk dat W76 er wel een link inzet naar de originele flyer en homepage m.b.t. rijroutes.
wouter76
12-05-2004, 14:57
Ja het formaat van die Budel banner is wel goed, genoeg ruimte voor wat info... linkje naar grote flyer doe ik wel in het bijbehorende berichtje :)
die budel banner is nogal groot
468 x 60 is een algemeen gebruikt formaat, ik zal in die maat iets maken
Niels - AirMighty.com
12-05-2004, 15:32
Je kunt op een bannertje van 470x60 ook best genoeg info plaatsen... je zou eigenlijk een 'animated gifje' moeten maken (heb je nog meer ruimte), met op het eerste beeld de datum e.d. en op het tweede beeld het internetadres van Volksaddiction... tis maar een idee.
wouter76
12-05-2004, 16:13
Heel fijn! Lijkt me een goed formaat :)
http://www.vwshows.info/weblog/acn-juni.gif
http://www.vwshows.info/weblog/acn-juni.gif
wouter76
12-05-2004, 19:14
Ziet er goed uit! Heb het formaat iets kleiner gemaakt en het geplaatst :)
Beetlefreak
12-05-2004, 21:40
Het ziet er allemaal weer goed uit heren!
Altijd leuk zo'n animated banner :)
Niels - AirMighty.com
12-05-2004, 21:57
Goed bezig Pim! Ziet er idd erg strak uit! :cool: Ik zal hem (helaas) niet gebruiken... ik had de ANC al op AirMighty.com (http://www.AirMighty.com) staan door middel van de flyer. :D
volksaddiction
12-05-2004, 22:03
Supergaaf !!!
Beetlefreak
12-05-2004, 23:29
Die banner kan btw ook wel op het forum rechts bovenin????
dan staat er ook eens wat anders dan de stickers :D
nen idee?????
Die banner is super, zeg! Duidelijk en ziet er goed uit, toppie.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.