View Full Version : Fijn hé vuurwerk
Combinatie van 100000klapper te dichtbij leggen en regen dan krijg je dit.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/5/9/SP_A0042.JPG
soooww das klote...
Ik heb zelf ook zo'n pokkehekel aan dat klote vuurwerk.......
een vlinder bom af steken en dan de projectielen op je wang krijgen is lekker
Heeswijk
03-01-2007, 00:01
een vlinder bom af steken en dan de projectielen op je wang krijgen is lekker
een maat van mij heeft een stuk in zijn nek gekregen. was ook niet zo'n succes.
een maat van mij heeft een stuk in zijn nek gekregen. was ook niet zo'n succes.
Ik heb een stuk in mn zij gekregen... plekje van 5 cm hoor ;)
classic line
03-01-2007, 17:36
ik tegen mijn benz zit nou mooi een deuk in lekker hoor
Ik kreeg ook een stuk vlinderbom tegen mijn hoofd .. je moet het maar in je oog krijgen :eek:
steven16v
03-01-2007, 18:26
Collega van mij stuk van zijn oor af door rondvliegend vuurwerk. Ook is hij nu voor 35 a 40% doof aan die kant.
Happy Newyear !!
daarom doe ik niet aan vuurwerk :)
breadfan83
03-01-2007, 20:17
Wij hebben ons gewoon platgezopen, veel verstandiger. :D
We hebben vanaf de 10e verdieping van een flat in Apeldoorn gekeken: gewoon eerste rang (alleen soms ff bukken voor de rondvliegende vonken)
Ik heb de auto mooi in de rustige wijk van mijn schoonouders geparkeerd, en blij toe, want er vlogen genoeg pijlen en vonken tussen de geparkeerde auto's waar ik was...
ik zat om klokslag 12 uur een flink pot te schijten.
niks mee gekregen van al dat vuurwerk :D
ik zat om klokslag 12 uur een flink pot te schijten.
niks mee gekregen van al dat vuurwerk :D
met de vlam uit de pijp :D
daarom gaan mijn auto's altijd de garage in of achter een hekwerk met oud en nieuw
Tja, gevaarlijk vuurwerk of niet. Een vriend van mij heeft een paar jaar terug een kogel van een romeinse kaars in zijn oog gekregen. Hij kan daar niet meer volledig mee zien. Dus er is niet zwaar vuurwerk nodig om voor grote problemen te zorgen. Mijn auto stond ook in de garage. Maar dat was met de redenen dat er blank metaal op zat. Auto was net gelast en ik was bezig met spuitbussen daarna :D
Tja, gevaarlijk vuurwerk of niet. Een vriend van mij heeft een paar jaar terug een kogel van een romeinse kaars in zijn oog gekregen. Hij kan daar niet meer volledig mee zien. Dus er is niet zwaar vuurwerk nodig om voor grote problemen te zorgen. Mijn auto stond ook in de garage. Maar dat was met de redenen dat er blank metaal op zat. Auto was net gelast en ik was bezig met spuitbussen daarna :D
Romeinse kaarsen kunnen idd veel leuks aanbrengen. Paar jaar terug schoot iemand hier ook een straatgenoot in het gezicht. Had een lelijke brandplek in zijn gezicht.
steven16v
08-01-2007, 18:45
daarom gaan mijn auto's altijd de garage in of achter een hekwerk met oud en nieuw
Die van mij gaan altijd de garage in. :tongue:
Dubweiser
08-01-2007, 18:53
Romeinse kaarsen kunnen idd veel leuks aanbrengen.
Bij ons ook 2 jaar geleden toen er iemand met een romeinse kaars in een tas vol met vuurwerk schoot met daarin 5 stuks siermortieren
Die motieren zijn eigenlijk bedoeld om ongeveer 200 meter de lucht in geschoten te worden, maar ontplofte dus op de grond.
Gelukkig was er niemand gewond geraakt, alleen wat blauwe plekken van rondvliegende stukken en brandschade aan kleding.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.