View Full Version : dikke lip voor dunne bumper golf 2
ik zoek dus een dikke voorlip voor een golf 2 met dunne bumpers, wie heeft er 1 liggen voor niet al te veel?? en liefst nie al te ver weg!! ik hoor het nog wel, anders ga ik op de sloop zoeken..
vwleusden
06-05-2004, 17:05
Niet al te ver weg ? je plaatsnaam heb je nie ingevuld dus das moeilijk zoeken ;)
denk dat je bij de dealer ook niet duur uit ben, 30 tot 40 E. Heb je een hele neie ;)
rallyegolf driver
06-05-2004, 20:57
yo hier 15 euro.......venlo
kwoon in oud gastel, bij roosendaal. venlo is nogal ver weg dus (anderhalf uur rijden denk)
dealer is trouwens wel een goed idee, ik dacht da die nie origineel vw waren eigelijk. bij welke uitvoering hoort die dan??
GTI? dacht t wel nel!
http://photo.4rati.lv/stauto/2003/rallijs/talsi/ok/big/f2_06.jpg
Zijn zelfs nog 2 verschillende in, met en zonder gaten in de uitsparingen op de hoeken.
GTI 8v zonder gaten
GTI 16v met gaten, daarachter zit een geleider die de lucht langs de remmen geleid, zelfde spoiler eigenlijk, maar de gaten worden uitgesneden.
191 805 903 C prijs wordt je NIET vrolijk van, of misschien ook wel, +/- 90 euro
Ga maar op je dunne bumper zitten sla ik je wel een dikke lip ;) ;)
vwleusden
08-05-2004, 15:34
woehahahaha :D
Zijn zelfs nog 2 verschillende in, met en zonder gaten in de uitsparingen op de hoeken.
GTI 8v zonder gaten
GTI 16v met gaten, daarachter zit een geleider die de lucht langs de remmen geleid, zelfde spoiler eigenlijk, maar de gaten worden uitgesneden.
191 805 903 C prijs wordt je NIET vrolijk van, of misschien ook wel, +/- 90 euro
90 euro????
gelukkig dat dat harde plastic is, anders had ik hem er al een paar keer afgereden denk ik :(
Precies, die spoilers van VW die kunnen tenminste wat hebben
Jeroentjuh
08-05-2004, 17:20
Dikke lippen? :rolleyes: :D
Koen is sleeping
23-05-2004, 00:25
Beetje late reactie:
Franken In Sprundel heeft er 1 staan met een dikke lip. Kost daar meestal niet zo heel veel. En is vlakbij oud-Gastel.
franken kom ik iets van 3 keer per week (nou de autocross eraan komt) maar hij zei da hij der geen had. maar ik ga er binnekort nog naartoe (kwil da stuurtje van die jetta1 helemaal vooraan) bedankt voor de tip!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.