PDA

View Full Version : Pee Jee


Pee Jee
09-01-2007, 12:26
Hallo VW rijders, ik ben P.J. 29 en woonachtig in Rotterdam. Sinds drie weken ben ik trotse eigenaar van een zilvergrijze Golf II 1.8 uit 1991.

Voorheen reed ik in een Skoda Rapid 130 5 speed, helaas heeft deze afgelopen zomer een ernstige vastloper gehad :mad: . En heb ik besloten haar weg te doen. Mede omdat het beestje helemaal op was.

In die zelfde zomer heb ik een geslaagde motorwissel uitgevoerd op een VW T3 1.7d uit 1989 waarmee ik later deel heb genomen aan de Amsterdam Dakar Challenge. www.teamducttape.nl Deze wagen heeft mij versteld doen staan. Zo zuinig zijn we er niet mee omgesprongen. Ze heeft onderandere in Mauritanie aardig wat klappen gehad, maar hij bleef dapper door ploegen. Niet krom of kapot te krijgen.
Het VW busje is daar geveild en de opbrengst is naar de bouw van een MBO school gegaan in Gambia.

Thuis aangekomen, geen wielen meer. Zodoende samen met mijn vrouw op zoek gegaan naar een nieuw vervoersmiddel. Het droom iedee van een VW T3 Syncro hebben we om financieele en praktische redenen even aan de kant geschoven.
Mijn vrouw wilde altijd al een rode VW Golf II met dubbele koplampen. Daar hadden we er wel een van gevonden maar die stond een eind weg. Uiteindelijk hebben we bij een voor ons bekende garage ons eerste Golfje gekocht.
Nee het is geen VW T3, maar wat een praktische auto :thumbup:

Foto houden jullie nog te goed van mij.

Zover mijn verhaal, meer dan genoeg lijkt mij.

Groeten P.J.

LRR
09-01-2007, 13:32
Van harte welkom !!!!

Leuk verhaal ook.


Groeten,

LRR

Sjoes 85
09-01-2007, 13:48
welkom,

je hebt interessante hobby's:)

succes met je Golfje! Die zijn ook niet kapot te krijgen!

Groet, Dennis

breadfan83
09-01-2007, 14:16
Welkom hier!
Leuk project, die T3.

Ben benieuwd naar de Golf.

Beste hanekam trouwens. Behangplak-made? :D

DeNB3rt
09-01-2007, 17:10
leuke foto's op je website

Christiaan
09-01-2007, 19:12
Welkom hier! En kom maar op met die foto's!!

Erwin G60
09-01-2007, 19:16
Welkom en gauw foto's plaatsen :D