PDA

View Full Version : Gezocht:raamrubbers voor mijn happich klapramen!

blomdegekste
09-01-2007, 18:28
Kben dus opzoek naar een setje nieuwe raamrubbers voor mijn happich klapramen voor mijn type 2..................!!!!!!!!!!!Wie weet iets...

breadfan83
09-01-2007, 18:33
Er zijn rubbers van een ander merk, ik dacht iets Italiaans ofzo, die je hiervoor kunt gebruiken. Je moet ze dan een beetje bijknippen, maar ze kosten veel minder, zijn makkelijker te vinden en staan net zo goed.

Het heeft een tijdje terug hier in een topic gestaan. Misschien dat de search je wat oplevert.

blomdegekste
09-01-2007, 18:42
Er zijn rubbers van een ander merk, ik dacht iets Italiaans ofzo, die je hiervoor kunt gebruiken. Je moet ze dan een beetje bijknippen, maar ze kosten veel minder, zijn makkelijker te vinden en staan net zo goed.

Het heeft een tijdje terug hier in een topic gestaan. Misschien dat de search je wat oplevert.

Kheb even gekeken...Maar kan nix er over vinden :iamwithst :iamwithst
Als je toevallig er iets meer over kan vinden hoor ik het graag.....
Alvast bedankt........

blomdegekste
09-01-2007, 22:29

Weet iemand misschien welke raamrubbers BREADFAN 83 precies bedoelt??????

blomdegekste
19-01-2007, 21:37
Ben nog steeds op zoek naar die raamrubbers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Weet niemand iets voor me...........
Laat het me aub even weten dan..........

blomdegekste
19-02-2007, 16:43
Ben nog steeds op zoek naar die raamrubbers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Weet niemand iets voor me...........

Ben voorzien mag slotje op!!!!!!!!!!!!!

steven16v
19-02-2007, 17:15

Waar heb je ze gevonden? Heb ook nog zo'n setje ergens liggen en die moeten tzt ook nog in de golf komen.