View Full Version : Daar zit muziek in...
Vandaag eventjes naar Musselkanaal
gekacheld in de boot. Samen met Kosmeijer jr.
even een tweetal MK1's ontdaan van de
radiootjes :)
resultaat: 2 radiootjes voor mijn Mk1's:
http://www.watercooled.nl/bestanden/main_bestanden/content_bestanden/overig/radio1.jpg
http://www.watercooled.nl/bestanden/main_bestanden/content_bestanden/overig/radio2.jpg
Heb de laatste 2 met brons front nog kunnen bemachtigen,
en ze werken allebei ook nog prima :cool:
Wat zou zo'n radiootje tegenwoordig nog waard zijn?
Ik heb het gevoel dat ik ze wel voor een prikkie heb gekocht :)
Nu heb ik in mijn Jetta geen deurbakken, en in mijn
dashboard zitten ook geen uitsparingen :redface: Hoe kan ik
het beste hier mijn geluidsboxen plaatsen?
Erwin G60
09-01-2007, 19:45
Dat heb ik gezien je hebt toch nog wel wat voor me overgelaten;).En verder geen mooie jetta gevonden? Wat een schip ook die boot van je:D
Dat heb ik gezien je hebt toch nog wel wat voor me overgelaten;).En verder geen mooie jetta gevonden? Wat een schip ook die boot van je:D
Gheghe :D
Zag jou pas op t laatst, terwijl die Corrado van
je best wel opviel hoor ;) Heb daar trouwens
genoeg laten liggen voor jou hoor :)
Wat dacht je toen je de boot zag?
"Wat doet die stadsbus daar langs de weg?" :D
onder je dashboard, in het midden, zit de kachelventilator enzo... daaraan, dus rechts naast je gaspedaal kan je dan een Nokia boxje plaatsen, zo had ik het ook in de cabrio...
evt. heb ik nog die boxjes liggen als je interesse hebt, spelen perfect!
Goldfinger
10-01-2007, 09:24
die boot lag toch wel aan de andere kant van de weg :D :tongue:
Big_Mac_Mark
10-01-2007, 10:01
En dan had je ondertussen ook nog tijd om met mij te bellen? hahaha
Lag er nog iets waar ik wat aan kan hebben?
veedubprins
10-01-2007, 10:13
Nu heb ik in mijn Jetta geen deurbakken, en in mijn
dashboard zitten ook geen uitsparingen :redface: Hoe kan ik
het beste hier mijn geluidsboxen plaatsen?
Heb ze onder het dashboard hangen links en rechts en kleine tweetertjes in de luchtroostertjes bovenop het dashboard....woofertje achterin,klinkt super
Weet niet wat ze waard zijn, maar als je er van eentje afwilt PB me dan ff een prijs... ;)
SlimMasterShady
10-01-2007, 20:29
Heb je daar ook een foto van??? ik had namelijk eerst zo'n boxje in het midden (net boven de pook dus..) hangen maar dat vond ik nix nu heb ik daar tijdelijk een andere box hangen maar dat is ook geen gezicht... ben benieuwd hoe jij je boxen dan hebt weggewerkt???
knarfmk1
10-01-2007, 21:02
onder je hoedenplank kan ook makkelijk, even een plankje eronder hangen waar je je boxen in doet en je kan hem er zo aan bevestigen zonder dat je iets sloopt of er iets van ziet.. (ja oke als je de achterklep open doet zie je die plank een beetje, maar das niet zo erg mits netjes bekleed..)
enne vette radio! ziet er nog erg netjes uit op de foto
VwPolo89
10-01-2007, 21:27
bij mijn broer zijn golfje zit de originele box er nog in met bijbehorende radio, de box zit gewoon in het dashbord naar de tellerklok, is wel het oude type dashbord.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.