PDA

View Full Version : Volksforum meeting dit jaar ?

vwleusden
11-01-2007, 17:11
Hallo,

Ik heb het al meerdere malen gelezen en wil het zelf natuurlijk ook graag weten, komt er begin dit jaar nog een VF meeting ? Vond ze namelijk erg geslaagd en is goed voor de onderdelenhandel :thumbup:

Vorig jaar was Bunnik en het jaar daarvoor aan de A30 wat overigens een betere lokatie is vind ik.

Edit: Ik zou van der Valk in Leusden kunnen polsen of zij eventueel bereid zijn om mee te werken maar ik heb geen tijd om allelei dingen te regelen.

Benji
11-01-2007, 17:15
Zou wel leuk en gezellig zijn. Bunnik was eigenlijk te klein, er was een grote opkomst! Is het terein van Van der Valk in Leusden wel groot genoeg? Ben er eens geweest om een Polo steilheck op te halen. Is overigens wel een leuke plek.

vwleusden
11-01-2007, 17:20
Ik kan hier intern even polsen of het bij Pon's Automobielhandel kan, meer dan zat parkeerplaatsen en een geweldige showroom. Weet alleen niet of er kosten aan verbonden zijn om de kantine open te doen en of er een snackdinges mag staan.

René
11-01-2007, 17:38
dat zou helemaal super zijn bennie!

audivwfreak
11-01-2007, 21:06
ja bij pon is super!!

vorig jaar ben ik bij de audiforum meeting geweest en die werd daar ook gehouden!!

kunnen we ook mooi even weer bij de porsche dealer kijken zit tegen over de pon!!

chrisjuh
11-01-2007, 21:34
Ik ben ook wel een beetje benieuwd ;)

breadfan83
11-01-2007, 21:59
Ik ben voor. Voor een meet, voor de locatie, en voor de blote vrouwen (die staan er nog niet, maar dat komt vast nog wel, en dan ben ik voor! :D ). Er is nou eindelijk eens een Golfje waarvan ik zeker weet dat ie het gaat halen.

Nu maar hopen dat ik deze keer op weg naar de meet wat minder aangehouden en bekeurd word...
Motorcopper & ik = :chair:

Pedaalemmer
11-01-2007, 22:38
Leusden? daar gaan zeker alleen maar polderweggetjes naartoe? :D:D

Marco
11-01-2007, 22:57
Ow, komt er een meeting dan?

Wij weten nog van niks?? :)

@Dennis, als jij die contacten nou eens ff warm houd daar dan hebben we nog wel eens contact ;)

vwleusden
11-01-2007, 23:58
Leusden? daar gaan zeker alleen maar polderweggetjes naartoe? :D:D

Je bedoelt de A28 en de A1? ;)

Ow, komt er een meeting dan?

Wij weten nog van niks?? :)

@Dennis, als jij die contacten nou eens ff warm houd daar dan hebben we nog wel eens contact ;)

Eind Februari ben ik daar weg, ik zal morgen even bellen met PR VW.

DeNB3rt
12-01-2007, 01:13
liever wat meer naar het zuiden, was vorig jaar 500km karren voor mij :D

Sponze®
12-01-2007, 07:13
liever wat meer naar het zuiden, was vorig jaar 500km karren voor mij :D

ego :tongue:

Rinus66
12-01-2007, 08:46
Kan misschien wel iets regelen op de Philips locatie in Stadskanaal. :D

breadfan83
12-01-2007, 13:53
Kan misschien wel iets regelen op de Philips locatie in Stadskanaal. :D

En anders doen we het wel in Engeland. Dat is gelijk nog wat noordelijker! :rolleyes:

Pedaalemmer
12-01-2007, 14:50
omgeving utrecht is toch altijd goed? Voor de noorderlingen net zover als de zuiderlingen

breadfan83
12-01-2007, 16:09
omgeving utrecht is toch altijd goed? Voor de noorderlingen net zover als de zuiderlingen

Dacht ik ook...

Misschien dat er met the Brothers wel wat te regelen valt. Die hebben ook een beste parkeerplaats.

Brothers is de discotheek in Bunnick trouwens. Tien minuutjes van tankstation de Slagmaat (dat nu trouwens een andere naam heeft).

Der Typ Siebzehn
12-01-2007, 16:43
En anders doen we het wel in Engeland. Dat is gelijk nog wat noordelijker! :rolleyes:

:rolleyes: of Zweden, is nóg noordelijker. :D

Mister Cool
12-01-2007, 16:58
Bij Pon lijkt me wel een leuk idee :thumbup: . Als klaas maar weer lekkere worstjes verkoopt :D Of bij warm weer natuurlijk lekker ijs!

Sponze®
12-01-2007, 17:01
Pon lijkt mij ook wel leuk om
eens te meeten :)

Volksforum meeting is ook geen
slecht idee :cool:

breadfan83
12-01-2007, 17:02
:rolleyes: of Zweden, is nóg noordelijker. :D

Kunnen we allemaal bij Stijn blijven slapen.
Die heeft daar toch zo'n hutje op de hei?

Marco
13-01-2007, 00:29
Als je het te ver vind kom je toch niet :) liggen wij nie wakker van hoor :D

berendd
13-01-2007, 00:38

geen idee, maar mijn ouders wonen er ieg wel..

vlakbij een oud militair vliegveld, erg leuk om eens bijna op te stijgen met je eigen auto... topgear stijl..

kan er ook een sprint gehouden worden :tongue:

maare omgeving utrecht is idd beter lekker centraal voor iedereen.

Rinus66
13-01-2007, 00:42
Omgeving Utrecht is wel heeeeel 2006. :D

Mk1-Addict
13-01-2007, 00:42
Ik kan hier intern even polsen of het bij Pon's Automobielhandel kan, meer dan zat parkeerplaatsen en een geweldige showroom. Weet alleen niet of er kosten aan verbonden zijn om de kantine open te doen en of er een snackdinges mag staan.

bij Pon kun je gerust vergeten! Daar heeft ooit de GTI Club zo hard de glazen ingegooid dat het nu voorbij is met clubs. We hebben als Golf Cabriolet Club geprobeerd daar een voet tussen de deur te krijgen voor een ALV, geen denken aan!

Wij hebben ooit een meeting gehad bij Louwman in Raamsdonksveer, erg mooie en grote lokatie, wel wat zuidelijker

breadfan83
13-01-2007, 00:51
geen idee, maar mijn ouders wonen er ieg wel..

vlakbij een oud militair vliegveld, erg leuk om eens bijna op te stijgen met je eigen auto... topgear stijl..

kan er ook een sprint gehouden worden :tongue:

maare omgeving utrecht is idd beter lekker centraal voor iedereen.

Zullen we deze dan kopen en meenemen?

sjoem! (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27874)

DeNB3rt
13-01-2007, 03:15
sjoem!

:D

Raamsdonksveer, erg mooie en grote lokatie, wel wat zuidelijker

intressant! :thumbup:

Baldrimmer
13-01-2007, 16:01
bij Pon kun je gerust vergeten! Daar heeft ooit de GTI Club zo hard de glazen ingegooid dat het nu voorbij is met clubs. We hebben als Golf Cabriolet Club geprobeerd daar een voet tussen de deur te krijgen voor een ALV, geen denken aan!

Wij hebben ooit een meeting gehad bij Louwman in Raamsdonksveer, erg mooie en grote lokatie, wel wat zuidelijker

Goh .. dan heeft het waarschijnlijk aan de naam Golf gelegen dat het niet ging .
Ik weet inmiddels dat ze er niet onwelwillend tegenover staan .. of ik had de schoonmaakster aan de foon .
Audiforum is er ook vorig jaar nog geweest dusse ..

Pedaalemmer
13-01-2007, 16:03
Goh .. dan heeft het waarschijnlijk aan de naam Golf gelegen dat het niet ging .
Ik weet inmiddels dat ze er niet onwelwillend tegenover staan .. of ik had de schoonmaakster aan de foon .
Audiforum is er ook vorig jaar nog geweest dusse ..

dusse wat?

Zijn er uberhaupt voornemens om een meeting te regelen vanuit de crew zelf?

evilnyntje
13-01-2007, 16:04

Dat was Berndd pannekoek!

Baldrimmer
13-01-2007, 16:04
Moet je niet aan mij vragen maar aan de crew .
Dusse slaat als je goed leest op het feit dat het wel mogelijk is zover mijn info gaat .

evilnyntje
13-01-2007, 16:05
dusse wat?

Zijn er uberhaupt voornemens om een meeting te regelen vanuit de crew zelf?

We zijn er naar aan het kijken. Geduld is en schone zaak. Goed werk heeft tijd nodig.

vwleusden
13-01-2007, 18:50

GTI Club Holland is vorig jaar ook in Leusden geweest :thumbup: Ook 3L club en New Beetle club zijn van de partij geweest in Leusden. Ten tweede valt er tegenwoordig heel wat te regelen omdat ze meer willen betekenen voor de VW rijders. We zullen zien, niet geschoten is altijd mis.

Stijn
13-01-2007, 20:39
Inderdaad heeft het Audiforum vorige zomer nog een meeting gehad bij Pon (was er zelf bij, ontzettend leuk verzorgd).

Het lijkt ons een goed idee op deze prachtige locatie, dus achter de schermen zijn er mee bezig (inclusief grote hulp van VWLeusden).

Maar het moet met aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid ook allemaal goed zitten, een meeting is niet zo eenvoudig als 'plaats en datum presto'...om even op de opmerking 'of er uberhaupt wat gedaan wordt' terug te komen.

Baldrimmer
13-01-2007, 21:42
http://www.keyingintothebrain.nl/afbeeldingen/GoedNieuwsShow.JPG

Gelukkig : dan kan mijn correspondentie / aantekeningen voor het organiseren van een PON meeting de prullebak in .
Daar is geen animo meer voor want het wordt al geregeld .
Blij dat ik straks toch naar een VF meeting kan bij Pon .
De erfenis wordt niet verkwanseld .

Voor alle azijnpissers : dit is positief bedoeld .

breadfan83
13-01-2007, 22:53
En heb jij dat al die maanden bewaard?
Wil je mij dat even doorsturen? Ik krijg opeens een idee.

De eerste Volksforum ex-moderators meeting.

audivwfreak
22-01-2007, 16:24
nee hoor ik ben afgelopen jaar ook op de audiforum meeting geweest bij de pon!!

supergezellig eten gratis en ijs na zoeen meeting hadden wij nog nooit eerder mee gemaakt!!

wij zijn er met drie auto's uit zwaagwesteinde heen geweest, was grandioos!!

dus ik denk zelf dat er echt wel iets met die mensen valt te regelen.

we horen het vanzelf ik zal proberen om weer van de parij te zijn als het dit jaar een vw meeting wordt!!

chrisjuh
22-01-2007, 23:41
Een hele goede kennis van me werkt bij Pon,
is het iets als ik 'm eens bel of is dat niet wenselijk?

René
22-01-2007, 23:54
aber naturlich chris....altijd goed toch!

Pedaalemmer
23-01-2007, 10:12
aber naturlich chris....altijd goed toch!

denk dat chris dat beter via de crew kan laten doen/afstemmen. :rolleyes:

René
23-01-2007, 10:14
hoezo de crew dan...de leden zelf hebben voorafgaande "volksforum-meetings" nog georganiseerd en geregeld :)

Pedaalemmer
23-01-2007, 10:20
hoezo de crew dan...de leden zelf hebben voorafgaande "volksforum-meetings" nog georganiseerd en geregeld :)

Dat kan, maar als ik me niet vergis geven ze nu zelf aan dat ze een dergelijke meeting wel willen organiseren en dat ze dit aan het uitzoeken zijn. Misschien beetje dubbel als de crew aan het organiseren is en de leden ook.

evilnyntje
23-01-2007, 10:38
Idd, via de crew werkt het beste en scheelt ons allen dubbel werk. Wel weer heel fijn om te zien dat men weer vollop mee helpt met denken en regelen!

Edward
23-01-2007, 12:11
dan zal ik mijn kop ook weer eens laten zien.....ben in 2006 alleen naar de See en essen geweest

vwleusden
23-01-2007, 14:31
Een hele goede kennis van me werkt bij Pon,
is het iets als ik 'm eens bel of is dat niet wenselijk?

uhmmm, ik ben daar al bezig dus lijkt me niet verstandig om via 2 wegen een balletje op te gooien. Ben er nu werkzaam :redface:

vwleusden
25-01-2007, 09:30
t/m April kan het niet maar daarna wel. Heb al een bericht gestuurd naar een VF crew member. Ik moet even op de afdeling bij PAH langs komen om het één en ander op de kaart te zetten.

Erik
25-01-2007, 10:21
goed bezig dennis :thumbup:,
hoop dat er ook dit jaar weer een meet is

golf mkII 16v
06-03-2007, 21:37
goed bezig dennis :thumbup:,
hoop dat er ook dit jaar weer een meet is
En dan iets meer zon

Gijs
06-03-2007, 21:51
Ik wacht af :) Kom dan ook wel even langs met waarschijnlijk de jetta.

Mister Cool
06-03-2007, 22:57
Jah, ik hoop het ook. Vorig jaar was best geslaagd! Is er nog nieuws van achter de schermen eigenlijk? Ik heb er wel zin in :D

chrisjuh
07-03-2007, 00:54
t/m April kan het niet maar daarna wel. Heb al een bericht gestuurd naar een VF crew member. Ik moet even op de afdeling bij PAH langs komen om het één en ander op de kaart te zetten.

Is er al iets concreets, deze post is ook alweer 6 weken oud bijna, dus ben benieuwd! :)

vwleusden
07-03-2007, 22:33
Niet dat ik weet, ik ben niet meer werkzaam bij PAH. Vraag wel even of mijn mailbox nog bestaat en dat iemand even die mailtjes eruit vist.

vwleusden
12-03-2007, 18:46
Vandaag een mail verstuurd om het allemaal even warm te houden en uiteraard gevraagd om een afspraak te plannen om even te babbelen.

Melvin
12-03-2007, 19:33
zou leuk zijn dit... Maar ik begrijp dat de Volksforum-Crew echt TE druk is, dus dan gaat de kans op een meet in 2007 verloren...

wie wil die opzetten? ik wil evt. wel helpen waar kan, maargoed... Ergens medio april is nog plek zat in de meetingkalenders dunkt me!

Stijn
14-03-2007, 15:54
Melly, bedankt voor je aanbod.
De bal ligt op dit moment bij Pon, zoals je uit Dennis' bericht ook kunt opmaken. Vooralsnog hebben we geen capaciteit problemen maar is het nog even afwachten. We doen ons best!

Arno
20-03-2007, 19:39
He maarre als we het bij Pon gaan houden wat ik persoonlijk wel erg leuk vind, dan moeten we het personeel van Pon of de catering althans er wel op de hoogte hiervan brengen.
Lijkt me wel zo netjes ook omdat te gaan doen.
Niet zoals vorig jaar dat het pomp personeel totaal niks ervan af wist dat er een vw meeting zou plaats vinden.

Beetlefreak
20-03-2007, 19:45
Niet zoals vorig jaar...
VolksForum heeft nog nooit een meeting bij Pon gehad ;)

vwjb
20-03-2007, 19:49
ben benieuwd waar en wanneer als het al doorgaat. Maar ik zal van de partij zijn!!!! :thumbup:

chrisjuh
21-03-2007, 00:36
He maarre als we het bij Pon gaan houden wat ik persoonlijk wel erg leuk vind, dan moeten we het personeel van Pon of de catering althans er wel op de hoogte hiervan brengen.
Niet zoals vorig jaar dat het pomp personeel totaal niks ervan af wist dat er een vw meeting zou plaats vinden.

Ehm, pomppersoneel was volledig op de hoogte, alleen was de opkomst zeer hoog, tja, en dat had niemand verwacht... :)

René
21-03-2007, 00:45
Dat had idd niemand verwacht...en een maandje later kreeg ik zelfs van de pomphouder een PM...hij vroeg wanneer we weer es zo`n meeting gingen houden :D

Dr Low
23-03-2007, 18:40
Weer naar de pomp dan. Hahaha. Neem ik wel weer stickers mee. Was een gezellige meeting daar.

Berserker
23-03-2007, 19:55
Het liefst zo laat mogelijk deze zomer, maak ik ook nog een kansje om te komen... :redface:

vwleusden
24-03-2007, 00:01

A: Als je een meeting organiseert bij PAH zal het personeel van PAH niet de ka-tering verzorgen.
B: Ka-tering wordt verzorgt door Albron.

Alberto
25-03-2007, 19:03
A: Als je een meeting organiseert bij PAH zal het personeel van PAH niet de ka-tering verzorgen.
B: Ka-tering wordt verzorgt door Albron.
:eek: wie heefd er hier spraak gebrek

Stijn
25-03-2007, 19:38
Geen ruzie heren, nergens voor nodig ;)

Zoals gezegd, we zijn er druk mee bezig, dank voor de hulp van Meneer Hoogglans zover.

René
24-04-2007, 23:51
en....al meer bekend? :)

maartenunplukt
25-04-2007, 00:02
Het liefst zo laat mogelijk deze zomer, maak ik ook nog een kansje om te komen... :redface:

yup, liefst in juli... dan ben ik weer op vaderlandse bodem en kan ik eindelijk ook.

Erik
22-05-2007, 10:52
en....al meer bekend? :) :iamwithst , meetingseizoen draait inmiddels al bijna op volle toeren :)

De Limburger
25-05-2007, 19:18
ik wil er ook bij zijn, laat maar wat horen via de PB...

gr polo-power.

vwleusden
25-05-2007, 22:10
Komende maanden is geen optie, probeer iets van Oktober ofzo.

DeNB3rt
25-05-2007, 23:13
oktober, mss jaja, dan kan ik er mss bijzijn, met,jaja :D

Alberto
27-05-2007, 08:23
spannig stijgt

audivwfreak
31-05-2007, 17:24
ja ik heb er zin in!! vertel maar waar en hoelaat!!

Pedaalemmer
31-05-2007, 17:54
bah oktober dan vriest het alweer :(

Erik
31-05-2007, 17:57
jah dan wordt het een echte late he
ach ja als het maar droog en niet te koud is

vwleusden
31-05-2007, 20:59
Paar jaar geleden ook in Oktober geweest bij van der Valk Leusden. Jaap heeft onlangs een zooi foto's online gezet, was stralend weer toen.

René
31-05-2007, 21:03
ach...en anders spreken we toch weer een keer af op een grote parking aan de snelweg? ;)

retro hans
31-05-2007, 21:37
Of gaan we de volksforum stand van retro mania vaker zien dit jaar???

Lijkt me wel gezellig kon helaas niet naar mania toe dit jaar.

Dus lijkt me leuk om op een volgende meeting eens dom te ouwehoeren met mede forummers??

René
31-05-2007, 21:43
Budel is binnenkort Hans...daar komen ook redelijk wat forummers! ik ook :rock:

Sponze®
31-05-2007, 21:48
Oktober?

Dan wordt het vast met de rode daily :cool:
En misschien is dan eindelijk de Einser Golf
in de baan :)

we zien wel ;)

DeNB3rt
31-05-2007, 22:10
als het oktober wordt is de kans groot dat ik er ook raak :)
Oktober is best goed weer jongens, nu is het toch ook rotweer??