View Full Version : PVW gebruikt weer SEXY fotomodellen;)
HAHAHAHAHA YEA BABY!!!!!!
http://www.volksforum.com/albums/files/2/6/5/emielpvw.jpg
steven16v
14-01-2007, 13:54
Net deed ie het niet. Nu wel.
Jurgen Santana
14-01-2007, 13:55
De Golf is al ge-facelift, nu de bestuurder nog:D
De Golf is al ge-facelift, nu de bestuurder nog:D
HAHAHA!!!!!!!
bolfvariant
14-01-2007, 14:13
maar ik vind hem wel super mooi , de golf dan he :D
vwmenneke
14-01-2007, 14:37
Gefeliciteerd!, ik wist helemaal niet dat het nieuwe nummer al uit was, even scoren deze week.
Hele dikke wielen onder die golf...!!!!
vwleusden
14-01-2007, 15:01
Hoe kun je nou in de PVW komen zonder BBS ? ;)
3de keer in de scene met deze wagen ?
Hoe kun je nou in de PVW komen zonder BBS ? ;)
3de keer in de scene met deze wagen ?
Dit is de derde keer in de PVW vanaf 2000,het verhaaltje is een beetje een terugblik op wat er allemaal is gedaan aan de auto in de afgelopen tijd,toen ze over waren voor Ron en Chiel kwamen ze langs wippen ,dus ik nog effe vlug de auto gepoetst voor de shoot,maar is toch nog een leuk stukje geworden .
Vanaf nu staat er elke maand een stukje in over een ex PVW auto en hoe het er nu mee gaat,"NOSTALGIA" heet het.
Chr-ome Weber
14-01-2007, 15:51
En dan ook nog met zo'n smerige werkbroek in die auto zitten :D
En dan ook nog met zo'n smerige werkbroek in die auto zitten :D
Er bestaan ook nog stoelhoezen hoor:) en een auto is bedoeld om in te rijden .......
Geloof dat elliot wel 3 x heeft gemaild voor schoots van onze auto's (Dub05 )
wel terug gemaild,maar daar hoor je niets meer van ... :rolleyes:
Leuke reclame voor de zaak Emiel ! gangster tuning :D
vw dennis
14-01-2007, 17:11
Wow... Een zeldzame Gangster In VolksWagen (G.I.V.W) :D
karretje
16-01-2007, 10:48
Je ziet er ook echt uit als een gangster No.1!!! :thumbup:
Mooie kar hoor!! :woowoo:
Duurt hier altijd zolang voordat ze em hebben :(
Maar anyway, gefeliciteerd :thumbup:
Sexy fotomodellen? Inderdaad een sexy golf !!!!
Geloof dat elliot wel 3 x heeft gemaild voor schoots van onze auto's (Dub05 )
wel terug gemaild,maar daar hoor je niets meer van ... :rolleyes:
Leuke reclame voor de zaak Emiel ! gangster tuning :D
Mensen denken wel eens " Die gasten van MIVW staan er altijd in en wij horen nooit wat"
Zoals je ziet sta ik hier ook in mijn werk costum op de pic omdat Elliot aan kwam waaien op een middag.
Hij belt me vaak voor info over bepaalde auto's en dan blijft het ook vaak stil.
Ze hebben ons ook alleen maar nodig als het hun uitkomt.
Wij hebben goede banden met ze maar maken net zoveel kans als ieder ander om er in te komen en ik kan niet meer doen dan iemend anders.
Ik doe regelmatig een goed woordje voor sommige mensen maar het resultaat is meestal bedroevend:(
Helaas gaat dit bij alle bladen zo,Martin santorro van VW speed is nog erger.
Ach , het enige wat ze zo bereiken is .......niets meer ...... ;)
Mij boeit het toch al weinig,maar op zo'n manier omgaan met mensen ....
( hoorde laatst dat een fotgraaf nog geld van ze kreeg voor enkele shoots )
nah ....
Ach , het enige wat ze zo bereiken is .......niets meer ...... ;)
Mij boeit het toch al weinig,maar op zo'n manier omgaan met mensen ....
( hoorde laatst dat een fotgraaf nog geld van ze kreeg voor enkele shoots )
nah ....
Ik kan je een nog mooier verhaal vertellen,
Ik heb bij mij thuis meegemaakt dat Max (fotograaf) zag dat zijn foto's in de vw speed stonden ,en daar wist hij niks van .en vroeg Elliot toen hoe dat zat<of hij daar niet iets voor kreeg:)Elliot lulde er toen snel overheen .Het blijft een raar wereldje die auto bladen.
Ik heb wel eens vaker gezegt dat WIJ vw rijders eens geld moesten gaan vragen voor een shoot,zonder ons ook geen auto's in de bladen maar dat zal nooit lukken want er zijn altijd wel mensen die er dan voor niks ingaan.
Zo'n PVW kost nu een godsvermogen en wat krijgen wij ervoor???? heel mischien na veel aandringen een extra nummer maar dat is het dan ook.
Gewoon boycotten die gasten:):):)
Jurgen Santana
19-01-2007, 22:00
Gewoon boycotten die gasten:):):)
Precies die Elliot kan mijn voicemail vol lullen wattie wil, de Jetta komt er NIET in ;)
Zo'n PVW kost nu een godsvermogen en wat krijgen wij ervoor???? heel mischien na veel aandringen een extra nummer maar dat is het dan ook.
Niet veel. Ja een hoop U.S. wagens. Vind het best jammer want er rijdt hier een moois rond(Dan heb ik het over heel europa maar ook zeker nl). In Amerika is een auto net af en een maand later staat hij al in de PVW...? En de verhalen erbij beginnen me ook te vervelen... Blad wordt steeds minder in mijn ogen en al had emiel er niet ingestaan dan had ik em deze maand ook niet gekocht! De rest van de wagens die er in staan vind ik niet echt boeiend namelijk..
mellowyellow20VT
19-01-2007, 22:56
Hier in de buurt is de pvw helaas niet meer te krijgen.
Golf-classic
20-01-2007, 01:03
1 van de vetste golf III die k vind :)
men broer staat er ook in jammer is de auto nu wel verkocht
http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=52967&st=0
deze shoot is wel door matt en collega gedaan zou nu werken voor pvw ipv golf+
kapzonus die gasten ....maar je ziet er goed uit in je werk broekje emiel :D
ze hebben een keer een foto van mij gebruikt in The Golf.. netjes eerst gevraagd over email dat ze die foto hadden gezien en of ze hem mochten gebruiken.. natuurlijk ja gezegd. binnen een week een envelop in de bus met het laatste nummer en toen hij erin kwam nog 2 nummers en een bedank briefje... en dat ging nog maar om 1 klein fototje. gast heette mike nogwat... dus andere ervaring hier.. Heb echter van Ed Timmermans ook andere dingen gehoord.
ze hebben een keer een foto van mij gebruikt in The Golf.. netjes eerst gevraagd over email dat ze die foto hadden gezien en of ze hem mochten gebruiken.. natuurlijk ja gezegd. binnen een week een envelop in de bus met het laatste nummer en toen hij erin kwam nog 2 nummers en een bedank briefje... en dat ging nog maar om 1 klein fototje. gast heette mike nogwat... dus andere ervaring hier.. Heb echter van Ed Timmermans ook andere dingen gehoord.
Je hebt het nu over THE GOLF dat is een ander blad,staan iets minder aparte auto's in maar is wel vaak netjes geregeld.
PVW zal trouwens ook met stand op de M.I.V.W meet 2007 staan,dus dan kan je goedkoop een abo scoren als je de pvw wilt hebben.
ja had het over "the golf" idd. een van de weinige bladen die ik nog wel eens koop.
Rallye-VR6t
28-01-2007, 17:13
Vond het altijd al een Gayblaadje, nu klopt het helemaal :D
Sexy...pfff heb er direct geen zin meer in.
Waar ik altijd van baal is dat ze never instaat zijn zonder fouten een blad uit te brengen.
Helemaal erg is het Duits naar Nederlands vertaalde VWscene.
Hierdoor koop ik het al helemaal niet meer.
En op internet is genoeg te vinden. Hoef je geen blaadje te kopen voor 10Euro! (schandalig als je weet dat het format van het blad voor ieder merk wordt gebruikt)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.