View Full Version : hoofdsteunen in een editionbank?
zitten er al steunen in een edition bank, zodat je alleen een gaatje in de stof hoeft te prikken en de houders erin te klikken en de hoofd steunen erin te steken
als ik het zo voel lijkt het wel voor bereid te zijn
dus in het kort is zo'n bank al voor bereid?
vindt het zonde om een gaatje in de stof te prikken en er achter te komen dat de bank niet voor bereid is
vw dennis
17-01-2007, 16:17
Hier ben ik ook wel benieuwd naar
2x 191 885 636
2x 171 881 939 A 01C
12x N 013 965 5
4x 191 885 711 A houder voor hoofdsteun
1x 191 885 973
2x 443 881 743
Dit is in iedergeval wat je nodig zou moeten hebben bij een Golf, volgens de onderdelenbijbel. Kun je die achterbank vergelijken met een originele achterbank?
De houder voor hoofdsteun zou tussen de zwart achterkant en de vulling moeten zitten. Deze zet je vast met een parker, boven en onderaan. per hoofdsteun zijn er 2. Vanaf de achterkant van de rugleuning gezien zit bovenaan eerst een parker en daarna een gat waar de geleiding voor de hoofdsteun (verstelbaar) inschuifd. Dat is wat ik er zo van kan zien.
maar zit dat frame al in de bank
dat die 2 zwarte houdertjes er niet zitten snap ik(en die heb ik al)
heeft iemand wel een zo'n achterbank gesloopt of open gehad?
Ik dacht dat kun je wel voelen met je vingers. Aangezien die houders die in de rugleuning zitten volgens mij strak tegen het stof moeten zitten of niet al te ver eronder.
ik voel ook wel iets maar vroeg me af,voor dat ik me stof naar de kl*te knip ff hier vragen
dus: zijn voor bereid ik zal van de week een update doen, ik ga ze er op de gok(met deze info een minder grote gok) ze er in zetten
thanks voor jullie mee denken en reacties
Moet je een printscreen van de onderdelenbijbel? Die heb ik wel voor je als je wilt!
graag!
Ik ga nu ff lekker douchen en werken :mad:
Jurgen Santana
18-01-2007, 21:37
maar zit dat frame al in de bank
dat die 2 zwarte houdertjes er niet zitten snap ik(en die heb ik al)
heeft iemand wel een zo'n achterbank gesloopt of open gehad?
Deze moet je er nog inschroeven:
12x N 013 965 5
4x 191 885 711 A houder voor hoofdsteun
En dan die plastic pijpjes nog.
Je kunt ook niet zomaar voorhoofdsteunen gebruiken. Ik gebruik ze wel, alleen heb ik ze voor de knik afgezaagd. Ze staan dus altijd in de laagste stand.
Hier heb je een afbeelding:
http://img146.imageshack.us/img146/2071/hoofdsteunenvf9.gif
Jurgen Santana
18-01-2007, 21:48
Nummer 12a is niet meer te leveren. Zonder gaat het ook wel. Ik heb een gedeelde achterbank, dan heb je hem sowieso niet nodig.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.