Menace
21-01-2007, 21:03
PL : 129 pk bij 5800 toeren
KR : 139 pk bij 6300 toeren
9A: 134pk bij 5800 toeren
PL : 168Nm bij 4250 toeren
KR : 163Nm bij 4600 toeren
9A: 186Nm bij 4400 toeren
PL: 2 microschakelaars
KR: 1 microschakelaar
9A: 1 microschakelaar
PL : ke-jetronic
KR : k-jetronic
9A : ke-motronic
PL heeft lambda sonde , KR niet(tenzij achteraf ingebouwd)
9A heeft ook lambda sonde
Stappenmotor PL : 3 polig
Stappenmotor KR : 2 polig
Stappenmotor 9A: 2 polig
PL : 2 computers
KR : 1 Computer(tenzij achteraf kat + lambda ingebouwd dan 2 computers)
KR heeft een warmloopregelaar. PL niet.
Er lopen 2 leidingen van de spinnenkop naar de warmloopregelaar, die aan de zijkant van het onderblok zit.
PL heeft nog een 2polige stekker aan de luchtweger zitten
Spinnenkop is anders
PL en 9A hebben een katalysator. KR niet(tenzij achteraf ingebouwd)
PL heeft een pingelsensor , KR niet
PL inlaatnokkenas 200 graden
KR inlaatnokkenas 212 graden
9A inlaatnokkenas ??? graden
KR had als optie dikke buizen ( dus ook met dunne geleverd ). PL alleen dunne
EV: 112PK bij 5500 toeren
PB: 112PK bij 5400 toeren
PF: 107PK bij 5400 toeren
EV: 153Nm bij 3500 toeren
PB: 159Nm bij 4000 toeren
PF: 157Nm bij 3800 toeren
EV: K-Jetronic injectie
PB: Digifant 2 injectie
PF: Digifant 2 injectie
EV: Geen katalysator/lambda
PB: Geen katalysator/lambda
PF: met katalysator + lambda
EV: Nokkenas ??? graden
PB: Nokkenas ??? graden
PF: Nokkenas ??? graden
Wie kan dit verder aanvullen??
KR : 139 pk bij 6300 toeren
9A: 134pk bij 5800 toeren
PL : 168Nm bij 4250 toeren
KR : 163Nm bij 4600 toeren
9A: 186Nm bij 4400 toeren
PL: 2 microschakelaars
KR: 1 microschakelaar
9A: 1 microschakelaar
PL : ke-jetronic
KR : k-jetronic
9A : ke-motronic
PL heeft lambda sonde , KR niet(tenzij achteraf ingebouwd)
9A heeft ook lambda sonde
Stappenmotor PL : 3 polig
Stappenmotor KR : 2 polig
Stappenmotor 9A: 2 polig
PL : 2 computers
KR : 1 Computer(tenzij achteraf kat + lambda ingebouwd dan 2 computers)
KR heeft een warmloopregelaar. PL niet.
Er lopen 2 leidingen van de spinnenkop naar de warmloopregelaar, die aan de zijkant van het onderblok zit.
PL heeft nog een 2polige stekker aan de luchtweger zitten
Spinnenkop is anders
PL en 9A hebben een katalysator. KR niet(tenzij achteraf ingebouwd)
PL heeft een pingelsensor , KR niet
PL inlaatnokkenas 200 graden
KR inlaatnokkenas 212 graden
9A inlaatnokkenas ??? graden
KR had als optie dikke buizen ( dus ook met dunne geleverd ). PL alleen dunne
EV: 112PK bij 5500 toeren
PB: 112PK bij 5400 toeren
PF: 107PK bij 5400 toeren
EV: 153Nm bij 3500 toeren
PB: 159Nm bij 4000 toeren
PF: 157Nm bij 3800 toeren
EV: K-Jetronic injectie
PB: Digifant 2 injectie
PF: Digifant 2 injectie
EV: Geen katalysator/lambda
PB: Geen katalysator/lambda
PF: met katalysator + lambda
EV: Nokkenas ??? graden
PB: Nokkenas ??? graden
PF: Nokkenas ??? graden
Wie kan dit verder aanvullen??