PDA

View Full Version : G60 Bumper (Lc3u?)

Erik
31-01-2007, 11:16
Gisteravond met uitdraaien op het werk een kl*te muurtje over het hoofdgezien. Nu is er een stukje van mij voorbumper licht 'afgeschuurd' :mad: :chair:
Het gaat niet om een ontzettend groot stuk, maar wil het ook niet laten zitten

Weet iemand of dit nog te maken is door een schadeherstel-bedrijf ??? Ben nog niet langs geweest namelijk.

Zo niet ben ik op zoek naar een G60 voorbumper met uitsparingen voor de mistlampen. Mogen geen krasjes op de zwarte bumperbalken zitten.
Kleur maakt niet zo veel uit, wordt nog gespoten, maar als je een Lc3U hebt liggen hoor ik het graag :(

al vast bedankt,

Erik

breadfan83
31-01-2007, 12:19
Heb nog een zwarte voorbumper liggen zonder uitsparingen in nette staat.
Mag voor weinig weg als ik van Jurgen uitsluitsel krijg over wat zijn bedoelingen zijn.

Erik
31-01-2007, 14:42
Heb nog een zwarte voorbumper liggen zonder uitsparingen in nette staat.
Mag voor weinig weg als ik van Jurgen uitsluitsel krijg over wat zijn bedoelingen zijn.
Dat zou heel mooi zijn Chris !! :)

Wat ik me dus afvraag of de zwarte bumperbalk niet uit te wisselen valt met het onderstuk, dus dat ik deze alleen omzet. Weet niet of dit mogelijk is, heb nog nooit zo'n bumper van binnen gezien.

breadfan83
31-01-2007, 14:51
Ik heb Jurgen net even een berichtje gestuurd, dus ik zie wel wat hij zegt.

Ik weet niet of het allemaal demontabel is. Je zult trouwens wel de binnenbalk van de jouwe moeten overzetten naar de mijne. Die is namelijk gaar.

breadfan83
31-01-2007, 21:49
Je kunt hem hebben. :D

Erik
31-01-2007, 22:39
ik kijk eerst even of ik hem een beetje gefatsoeneerd krijg.
laat me even een prijsje weten via PB, aub ;):)