View Full Version : Is cleaned .be gehacked.....
Hoi ik probeer al de hele dag op cleaned. be te komen..... maar er komt een andere site voor...
www.cleaned.be
LIgt dat aan mij of is het ook zo......... :confused:
polopower
05-02-2007, 16:35
Ik denk dat dit er mee te maken heeft:
‘vision media' versterkt zijn leiderspositie met de overname van cleaned.be
02/02/2007
vision media, het bedrijf achter de populaire website www.carstyling.net versterkt zijn leiderspositie door www.cleaned.be voor 100% over te nemen
dat zal toch wel niet....... :(
zozo... hoop dat de heren er wat aan hebben overgehouden.
cabrio16v
05-02-2007, 16:46
plastiek fantastiek :)..
zal strax wel een bomvolle reklame site worden ..
met een beetje mazzel komen de heren hierheen. zaten leuke auto's tussen
polopower
05-02-2007, 16:59
@ Joossie: Je eigen site draait ook niet zo heel lekker. Links naar oa 'customers' en 'polished gallery' werken niet. Ik kom op een site van orange uit.
cabrio16v
05-02-2007, 17:05
@ Joossie: Je eigen site draait ook niet zo heel lekker. Links naar oa 'customers' en 'polished gallery' werken niet. Ik kom op een site van orange uit.
geen problemen hier.. ;)
Baldrimmer
05-02-2007, 17:13
met een beetje mazzel komen de heren hierheen. zaten leuke auto's tussen
Die zijn hier al eeuwen .
Paginas vol met projecten en verkoopwaar .
Terwijl op Cleaned zelf je dan een banner moest kopen :D
ja,idd de echte handelaars moeten een banner kopen.
de vw liefhebbers met vele onderdelen van projecten door de jaren heen ,niet :).
Laatste tijd komen toch ook veel volksformers naar cleaned afgezakt heb ik al gemerkt aan de de gele platen op de foto's,is leuk!!!!!
gtz
nu weer dit:
Deze domeinnaam is geregistreerd voor een klant
door Hostbasket.com.
wat is er nou precies?
Baldrimmer
05-02-2007, 17:56
ja,idd de echte handelaars moeten een banner kopen.
de vw liefhebbers met vele onderdelen van projecten door de jaren heen ,niet :).
Laatste tijd komen toch ook veel volksformers naar cleaned afgezakt heb ik al gemerkt aan de de gele platen op de foto's,is leuk!!!!!
gtz
Was daar op persoonlijke titel . Maar reageren op een vraag ho maar .
Erg jammer vond ik dat : geen geld te halen dan maar niet reageren .
jah,iedereen heeft ergens wel is ne tegenslag zekers.
in ieder geval,ik kom e graag ,net zoals ik hier doe.
gtz
Berserker
05-02-2007, 18:53
Ik gebruik Firefox, en bij mij doet cleaned het gewoonweg zoals vanouds: (dus zeer langzaam, met 100 keer de vraag hoe polier ik me velgen, en alle prijzen x3, en de populairste post=goe bezig, doe zo voort/deze ga ik volgen) :D
**edit**
net met IE geprobeerd en doet t daar ook gewoon mee....
Baricade
05-02-2007, 19:10
Hoop idd dat de heren er wat aan over hebben gehouden. Gaat helaas nu wel een heel "circuit" verloren van VAG-liefhebbers.
Hoop ze snel hier tegen te komen...
Maarja alles is te koop in t leven :redface:
Berserker
05-02-2007, 19:17
Beste mensen,
Geen panier, Cleaned blijft zoals het is... enkel heeft onze provider een stokje gestoken in onze hirarchie.
Het klopt dat vision media en cleaned.be nu 1 zijn maar echter voor de leden zal er niet veel veranderen. Ivm die hirarchie zal ik even duidelijk maken. Eerst hebben we de crew en medewerkers ingelicht, op de tweede plaats kwamen de klanten en sponsors en normaal vandaag of morgen zouden we het aankondigen op de website voor de members. Dit was voor mij een logische volgorde van wie het waneer moest weten.
Hierbij kan ik dus stellen dat cleaned.be ten allertijde zal blijven zoals het is/was. Ook blijft Bart/Daggie superactief en blijft hij mede de richting bepalen van Cleaned. Kwa de gang van zaken zal ik me eigenlijk bijna niex moeien.
Wel komt de technische en commerciele taak op mijn schouders.
Onze provider heeft vandaag het domain veranderd van eigenaar waardoor er plots een url-forward op de domain kwam ipv dns instellingen. Dus kwam er om een bepaald moment carstyling.net te zien, dit was NIET de bedoeling. Op die moment was ik bijna thuis. Ik heb dan onmiddelijk ingegerepen waarna ik zag dat de provider de domainhosting aangepast had naar een url forward.
Momenteel heb ik de instellingen aangepast en zal alles weer stilletjesaan normaal worden.
Sorry voor het 'tijdelijke' ongepak.
ps. ik kom binnen een half uurtje nog een grotere post doen met meer info, tegen die tijd is Bart ook weer op de site.
Frederik
tadaa
evilnyntje
05-02-2007, 19:23
Storm in een glas water dus.
Berserker
05-02-2007, 20:07
Volgens mij kan iemand zich nu een 2de boxter kopen.... :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.