Log in

View Full Version : ik zie geen banner alleen nog maar keltische kruisjes...

berendd
07-02-2007, 13:45
Ik snap dat het geld opleverd, maar moet dat nou?

http://www.volksforum.com/forum/images/banners/banner_streetperformance.gif

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d2/Celtic-style_crossed_circle.svg/124px-Celtic-style_crossed_circle.svg.png

Political symbol

drawing of a nationalistic stylised Celtic cross

The cultural associations of the Celtic cross, and the sun cross from which it is derived, have been co-opted by white nationalist and neo-fascist groups since the 1960s. This is because of its connotations of Christianity, Western culture, and old European traditions. The symbol can also sometimes be identified with radical nationalists of a Third Positionist or Catholic nationalist persuasion.

Far right supporters usually use a basic design which is made up of simple lines, without any of the ornamental complexity of traditional Celtic crosses. In these recent adaptations, it is sometimes also called a sun wheel.

This new political connotation has almost eclipsed the traditional meaning of the symbol in France, Italy and many other European countries. In France, the symbol was adopted by the groups Occident and the Groupe Union Droit.

Celtic crosses are also associated with political movements advocating greater independence or other measures with respect to Celtic minorities, such as Breton nationalism.

oh en:
Waarom kiezen voor Street Performance:

* altijd telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren
* uitstekende service en kwaliteit
* uitgebreide showroom met alle producten
* deskundig advies

t zijn wel grappenmakers :woowoo:

evilnyntje
07-02-2007, 15:20
Je zegt het goed, IK ZIE. Het lijkt er misschien een beetje op, maar je maakt zelf de vergelijking. Je zou het ook kunnen zien als een vizier. En zoals in je tekst staat hebben bepaalde groeperingen het gejat. Net als met het iron cross.

Het is gewoon en sponsor.

http://www.duke.edu/web/hoofnhorn/history/archives/artwork/target.gif

hajee
07-02-2007, 22:31
ik heb ook nog wel een "keltisch-kruis-do-it-yourself-kit" +O

Marcski
07-02-2007, 23:45
ik zie er een olifant in.. o nee, het is een mug.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

breadfan83
08-02-2007, 07:21
Zou het trouwens geen idee zijn de banners door te laten lopen ipv constant bij het openen van een subforum of topic met die van van Biesheuvel te beginnen?
De andere adverteerders zie je zo maar nauwelijks, en ik ga ervan uit dat ze allemaal onder gelijke voorwaarden doneren...

Marcski
08-02-2007, 13:50
daar zijn we mee bezig, komt bij de upgrade

ArjenE
08-02-2007, 13:53
dat is geen celtic cross... maar een wiel... snap dat dan :)

Toby
08-02-2007, 14:20
ik dacht dat het een putdekseltje was...

ArjenE
08-02-2007, 14:22
en inderdaad, al kijk ik door het telescoop-vizier van mijn geweer zie ik exact hetzelfde... :)

tjoep
08-02-2007, 14:23
ik dacht dat het een BMW logo was ;)

polopower
08-02-2007, 14:26
*neemt plaats op de canapé*

'Ik zie een set pantoffels met konijnenoren.'

Marco
08-02-2007, 23:44
Btw de zin:

altijd telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren

is een prima nederlandse zin, er wordt namelijk niet gesuggereerd dat ze ALTIJD telefonisch bereikbaar zijn... Er staat namelijk dat ze ze tijdens kantooruren altijd telefonisch kan bereiken.

Als je ze ALTIJD telefonisch zou kunnen bereiken zou er staan:

ALTIJD TELEFONISCH BEREIKBAAR

:)

Punt.

René
08-02-2007, 23:47
pffff....

hajee
08-02-2007, 23:51
Btw de zin:
altijd telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren
Punt.
is dan het volgende waarheid: nooit bereikbaar buiten kantooruren?? of toch soms wel?? :confused: ;) ;) :D

tjoep
09-02-2007, 10:11
Wat een gemekker trouwens over zo'n sponsor, laten we blij zijn dat er bedrijven zijn die het nut inzien van het sponsoren van een forum als dit.

Christiaan
09-02-2007, 19:06
Wat een gemekker trouwens over zo'n sponsor, laten we blij zijn dat er bedrijven zijn die het nut inzien van het sponsoren van een forum als dit.

:thumbup:

Marcski
10-02-2007, 13:14
is dan het volgende waarheid: nooit bereikbaar buiten kantooruren?? of toch soms wel?? :confused: ;) ;) :D

tuurlijk niet... als iets niet wit is, is het niet per definitie zwart ;)