Log in

View Full Version : Eigen fotoalbum

Pedaalemmer
10-02-2007, 17:27
Helemaal knettergek word ik ervan! mijn eigen fotoalbum, kunnen jullie mij vertellen hoe ik daarin kom zonder dat ik ingewikkelde zoekacties moet starten en het me niet weer 10 minuten kost om erin te komen??

VwPolo89
10-02-2007, 17:56
ik zie je in de lijst niet staan dus ik vermoed dat ge nog geen foto's hebt gepost.

voor een foto te plaatsen: ga naar gallery => upload picture => kiezen welke foto je van je harde schijf op het forum wil plaatsen => category selecteren (hier neem je gewoon user gallery's) => submit

je foto zal nu in je persoonlijke gallery staan.

om daar te komen moet je wel een beetje zoeken :) zou beter mogen vind ik ook

Pedaalemmer
10-02-2007, 18:47
ik zie je in de lijst niet staan dus ik vermoed dat ge nog geen foto's hebt gepost.

voor een foto te plaatsen: ga naar gallery => upload picture => kiezen welke foto je van je harde schijf op het forum wil plaatsen => category selecteren (hier neem je gewoon user gallery's) => submit

je foto zal nu in je persoonlijke gallery staan.

om daar te komen moet je wel een beetje zoeken :) zou beter mogen vind ik ook

Jawel ik heb al heel wat foto`s in mij eigen album ge-upload

Matheo
10-02-2007, 18:50
met de search van het album is het toch niet zo moeilijk? gewoon bij "Search by User Name" je naam typen, klik op "search now", en voila..

Mister Cool
10-02-2007, 19:55
Hij wil juist niet zoeken :D . Maar ik vind dit ook erg vervelend! En ik vind het ook vervelend dat je niet zelf foto's kan verwijderen...

Baldrimmer
10-02-2007, 19:55
Pedalo : daar had ik ook soms last van . Foto's zoeken op mijn eigen naam lukte soms niet bij mijn oude handle Gert .
Marc heeft er naar gekeken maar helaas geen antwoord op kunnen geven/vinden .

René
10-02-2007, 20:01
is er dan geen mogelijkheid om onder "last comments" en "main gallery" iets van "my images" te plaatsen?

Baldrimmer
10-02-2007, 20:25
is er dan geen mogelijkheid om onder "last comments" en "main gallery" iets van "my images" te plaatsen?

Heeft een hobbelpaard een houten pik ?

René
10-02-2007, 20:43
weekni....nooit gezien eigenlijk.....:tongue:

Stijn
10-02-2007, 22:42
Pedalo : daar had ik ook soms last van . Foto's zoeken op mijn eigen naam lukte soms niet bij mijn oude handle Gert .
Marc heeft er naar gekeken maar helaas geen antwoord op kunnen geven/vinden .

Daar is wel een antwoord op gekomen, dat was destijds een wijder probleem dan alleen bij jou (ik had het onder andere ook). Sommige namen werden niet gevonden in de search, dat is inmiddels al een tijd opgelost.

Het is een idee, een link als 'My Images', maakt het navigeren/zoeken naar je eigen uploads een stuk eenvoudiger. Ik zet het op de agenda!

Tjaap
27-02-2007, 21:12
volgens mij moet het werken als je je eigen pics als favorite selecteert... en dan bij my stuff op my fav's zoeken... zou moeten werken toch?

Stijn
31-03-2007, 17:38
Om hier op terug te komen: dit is inmiddels besproken in het team, een eenvoudigere navigatie naar je 'eigen album' zal wanneer het de nieuwste update voor het foto-album geimplementeerd is toegevoegd worden. Deze update zal in de nabije toekomst plaatsvinden.