View Full Version : verse apk
ronnie_v
12-02-2007, 18:52
Vandaag mijn eigen auto maar eens gekeurd. Het is me wel tegengevallen dat een auto van net 23 jaar,niet in een keer door de keuring komt. Ik moest zowaar een stadslichtlampje vervangen :tongue: Verder was er niets aan de hand!! De brief voor volkswagens klantenservice, is reeds op de post :D
Oh ja, het gaat om deze golf:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/3/1/wieldop.JPG
MrMiljon
12-02-2007, 18:54
Gefeliciteerd!
En het verbaasde mij ook toen mijn golf naar de keuring moest (rdw). We waren het vergeten. s'Ochtends even een nieuwe ruitenwisser en met vlag en wimpel geslaagd.
classicline
12-02-2007, 18:54
Na 23 jaar een stadslichtlampje kapot??
Wat een waardeloze auto, maar goed dat je gelijk
de brief naar de klantenservice hebt gestuurd ik had het
op garantie gegooid;)
ronnie_v
12-02-2007, 19:49
Ben bang dat de garantie er wel vanaf is :( . Ik heb mijn hoop gevestigd op een goede coulance-regeling. Ik zit er trouwens ook over te denken de auto te verkopen, want als er nu al een lampje kapotgaat, wat zal er volgend jaar dan wel niet allemaal kunnen gebeuren?? ;)
Verse APK is altijd fijn.
Mijn 29 jaar oude barrel was ook zonder problemen door de APK gekomen :)
mijne sinds vanochtend ook weer. de 29kleuren jetta... toeter deed het niet (nog niet maar we hadden hem ff op groot licht geschakeld, zit ergens kabel breuk. Aankomen bij herkeuring, toet toet, we zijn er weer) en wiellager achter, maar was alleen ff kwestie van stellen... zat echt mega los, maar had het zelf helemaal niet gemerkt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.